Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Otin folioraidat, hiukset pilalla

Vierailija
24.02.2017 |

Tyvessä 2cm omaa väriä ja raja näkyy liian selväsi. Ihan sama mihin jakauksen laittaa niin tulee tarkkarajainen 2cm tyvikasvu. Tyvikasvukin yleensä epätasaista koska hiukset kasvaa eri tahtia, mutta mulla näkyy suora "viiva"

Raitoja on tasaisesti ympäri päätä ja niitä on paljon, eli ei voi jakauksen paikallakaan korjata. Montakohan viikkoa pitää odottaa että hiukset on kasvaneet sen verran ettei tuo raja näy näin selvästi

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
25.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä nyt vielä kyselen kokemuksia tuosta color maskista. Oisko vanilla vai latte hyvä näille?

Vierailija
22/32 |
25.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä nyt vielä kyselen kokemuksia tuosta color maskista. Oisko vanilla vai latte hyvä näille?

molemmat ok, mutta nuo on aika mietoja eli ei ole paljon pigmenttiä. ihme jos saat noilla peittoon noin jyrkän rajan. kannattaa kokeilla, raidoissa ei vaan tahdo pysyä sävyt niin hyvin ja jyrkkä väriraja osuu helposti silmään. aurinko saattaa loiventaa tuota rajaa, kun tyvi vaalenee!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
25.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herttinen miten ruma raja on tosiaan jätetty. Sanoitko kampaamolla mitään asiasta? Ehdottomasti otat yhteyttä, laitat kuvan ja vaadit korjausta.

Vierailija
24/32 |
25.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Herttinen miten ruma raja on tosiaan jätetty. Sanoitko kampaamolla mitään asiasta? Ehdottomasti otat yhteyttä, laitat kuvan ja vaadit korjausta.

Ap sanoi, ettei voi valittaa kampaajalle. Miksei muka voi? Luulen, että raidat ei ole oikean kampaajan laittajia, ja siksi ei voi valittaa, jos on joku harrastelija laittanut.

Vierailija
25/32 |
25.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset konsultoi kampaajaasi puhelimitse, jollet nyt pääse paikanpäälle? Jos on huonosti tehty, niin sulla on oikeus reklamoida.

Vierailija
26/32 |
25.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kampaamo toisella paikkakunnalla. Jos nyt sinne lähden niin pelottaa kyllä että mitä noille seuraavaksi tehdään.

Luonnollisen näköistä pyysin, että oma väri vähän vaalenisi ja hiukset kun kasvaa niin olisi silti luonnollisen näköinen. Ihan kampaamossa tehtiin

Vierailija
27/32 |
25.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan järkky! Vaadi korjausta!

Vierailija
28/32 |
25.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On huonot, mä laittaisin kuvan kampaajalle sähköpostitse. Saisivat hyvittää jos et pääse paikalle enää. Enkä ikinä koskaan enää menisi tuohon paikkaan. Mulle on kerran tehty samat, onneksi löysin tosi hyvän kampaajan, joka tekee tosi hyvin niin ettei mitään rajaa näy.

Vierailija
29/32 |
25.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä ap:lle vinkki: Älä tee päähäsi suoraa viivajakausta, vaan sellainen sahalaitainen. Näin tyvikasvusi ei erotu. Siksakki on muutenkin parempi, hiukset näyttävät jakauksen kohdalla paksummilta.

Ja seuraavalla kerralla sitten eri kampaajalle.

Vierailija
30/32 |
25.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on luonnostaan platinan vaaleat hiukset ja color maskin vanille ei tehnyt niihin yhtään mitään eroa, eli sitä ainakaan en lähtisi kokeilemaan. Reklamoi kampaajalle, lähetä sähköpostilla kuva ja käy niillä rahoilla toisella kampaajalla. Tuo on niin huonosti tehty että varmasti saat hyvityksen. Jos et, niin kuluttaja-asiamieheen yhteys.

Vierailija
31/32 |
01.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ei.

Mulle kävi samalla tavalla jokunen vuosi sitten. Pyysin kampaajalta vaaleita vapaalla kädellä maalattuja liukuraitoja hiuksiini, ja lopputulos oli puolesta välistä päätä alkavat selvärajaiset palkkiraidat. Se oli aivan hirveää. Kampaaja laputti raidat (mitä en edes toivonut) ja ympäri päätä meni vaakatasossa kauheita selvärajaisia lappuraitoja.

Itkettyäni aikani varasin ajan toiselle kampaajalle, joka korjasi mokan. Olisi varmaan pitänyt reklamoida, mutten kehdannut enkä myöskään halunnut saman kampaajan tuhertavan "korjausta" hiuksiini. Tiedä mikä katastrofi siitä olisi syntynyt, olisi varmaan palanut hiukset päästä irti.

Tämän fiaskon jälkeen vaihtui tietty kampaaja. Mutta olen huomannut, että vapaalla kädellä maalattujen raitojen tekniikka näyttää olevan useille kampaajille vieras. Mikä siinä on? Eivätkö kouluta itseään?

Vierailija
32/32 |
01.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kolme