Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies jota tapailen leveilee naisillaan

Vierailija
24.02.2017 |

Olen nyt tapaillut tätä miestä kuukauden päivät, ja meillä tuli pieni sanaharkka aiheesta typerää&turhaa. No, tämän jälkeen olemme sopineet, mutta mies on alkanut leveilemään naisilla, jotka tarjoavat itseään hänelle ymsyms. Juuri äsken, hän kertoi naisen halunneen tulla hänen luokseen yöksi, mutta oli kieltäytynyt. En oikein ymmärrä, mitä tällä haetaan. Sanoin, että jos hän haluaa tapailla muita naisia, niin siitä vaan, mutta mies sanoo, ettei halua. Mitä peliä tämä on?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
24.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häh? Jos se on juuri sitä, mitä tarkoittaa?

Kyllä minunkin aviomieheni tuollaista kertoilee, enkä yritä lukea mitään rivien välistä.

Vierailija
2/13 |
24.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mautonta! Jätä sä sika!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
24.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopeta vaan tapaileminen tuollaisen urpån kanssa.

Vierailija
4/13 |
24.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko sä niin nössö että aiot tapailla tollasta possua vielä? Naiseen ei tee vaikutusta toisilla naisille leveily- ei ainakaan pitäis tehdä. Mä jättäisin miehen just jos tuollaista tekstiä tulis. Tapailet keskenkasvuista kakaraa!

Vierailija
5/13 |
24.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis onko tuo nyt muka normaalia riidan jälkeen? Mulle tulee siitä epävarma olo, kun tämä homma on kuitenkin näin alkutekijöissään.

Vierailija
6/13 |
24.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yrittää tehdä susta mustasukkaisen ja epävarman. Sitä se on.

Vierailija
7/13 |
24.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeile vaihteeksi toisinpäin. Ala kertoilla muista miehistä sille ja kuinka ne ehdottelee ja kehaise vähän niitä samalla.

Vierailija
8/13 |
24.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi? En ymmärrä. Miksi joku haluaa tieten tahtoen jotain tollasta?

Vierailija
9/13 |
24.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis onko tuo nyt muka normaalia riidan jälkeen? Mulle tulee siitä epävarma olo, kun tämä homma on kuitenkin näin alkutekijöissään.

Ei todellakaan ole normaalia, tuo mies ei ole ihan kunnollisen tavallinen...

Vierailija
10/13 |
24.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heikkoitsetuntoinen paskiainen!

Vierailija
11/13 |
24.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi? En ymmärrä. Miksi joku haluaa tieten tahtoen jotain tollasta?

Siksi koska se on epävarma omasta itsestään ja miehisyydestään. Se haluaa, että sä olet sitä epävarmempi. Se haluu olla niskanpäällä ja sitoa sut siihen suhteeseen syöttämällä sulle ajatusta, että se oismuka tosi haluttu ja vientiä riittää ja "sun kannattaa jäädä tähän suhteeseen ettet vaan menetä mitään hyvää". Ei kannata tapailla noin epävarmaa tyyppiä. Ne ei muutu... vaan pahenee.

Vierailija
12/13 |
24.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä peliä, että mies haluaa naisen jota voi käyttää kynnysmattona. Jos nainen ei anna käyttää itseään kynnysmattona, nainen lähtee tuollaisten puheiden takia. Ja se ei harmita miestä, koska ei hän halunnutkaan puolensa pitävää naista. Sitten taas jos nainen jää pähkäilemään, mitä mies tarkoitti, hänestä tulee hieno kynnysmatto ja sellaisesta mies haluaa pitää kiinni.

Vierailija
13/13 |
24.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole normaalia. Mieti tosi tarkkaan, haluatko olla tuollaisen ihmisen kanssa. Itse nuorena olin niin tyhmä, että kuvittelin olevani rakastunut tuollaiseen mieheen, ja paskastihan siinä kävi. Ennen pitkää oltiin siinä pisteessä, että kun oltiin yhdessä ulkona niin siinä vaiheessa kun ilmoitin käyväni vessassa, mies uhitteli että hän saattaa sillä aikaa lähteä jonkun toisen naisen mukaan.

Arvosta sinä itseäsi enemmän äläkä suostu tuollaiseen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme yksi