Pelottaa lähteä töistä kotiin.. :(
Minulla on ollut pidemmän aikaa pientä flirttiä yhden miespuolisen työkaverin kanssa ja tänään jotenkin vain päädyimme suutelemaan. Olimme viimeiset kaksi tyyppiä työpaikalla ja mies suuteli minua yllättäen. Halusin vastustaa mutta en vain voinut. Pelottaa mennä kotiin, jos mies huomaa tapahtuneen käytöksestäni tai haistaa toisen miehen huulillani tms.:(
N23
Kommentit (13)
Älä kerro, mutta älä anna tuolle enää pienintäkään mahdollisuutta kehittyä miksikään.
Kerrot miten pääsi käymään, ja sanot sen tulleen puskista... Paljon parempi kertoa itse, kuin elää pelossa että joku muu sen hänelle kertoo.
Vierailija kirjoitti:
Jäin myös kiinni pettämisestä kun mies haisteli huuliani. :(
Haisteli huuliasia 🤔
Vierailija kirjoitti:
Kerro miehellesi totuus?
Liikaa pelissä.. Työkaveri on myös varattu ja heillä on kaksi pientä lasta. Mun täytyy ajatella kaikkien parasta tässä tilanteessa :(
Vierailija kirjoitti:
toi on hyvä konsti. itse haistelen aina miehen huulet, sormet ja sladdin kun se tulee kotiin.
Vierailija kirjoitti:
Syö valkosipulia
Tästähän ne epäilykset vasta heräävätkin jos ap ei normaalisti syö valkosipulia ja yhtäkkiä haiseekin ihan valkosipuliselta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerro miehellesi totuus?
Liikaa pelissä.. Työkaveri on myös varattu ja heillä on kaksi pientä lasta. Mun täytyy ajatella omaa parasta tässä tilanteessa :(
*korjasin
Sano et sul on noro äläkä päästä lähelles pariin päivään
Jos et itse halunnut, se on rikosilmoituksen paikka. Tuossa on se todennäköisyys, että mies tekee seuraavan siirron. Siis se työkaveri.
Panet sitä työkaveria niin se on alta pois. Jännite häviää kun kielletyn hedelmän on päässyt maistamaan. Sen jälkeen voitte jatkaa normaalisti kumpikin elämäänne entiseen tapaan.