Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pitkään meni ennenkuin tajusin mitä miehet ajattelee

Vierailija
24.02.2017 |

Niin juuri sitä. Suurimmalla osalla siis. Miehet on visuaalisia, siksi ne päät kaduilla kääntyy naisen perään - tiiraten peräpäätä.tai tissejä. Näin se vaan on. No, miten semmoisests sitten "pääsee yli", eikä ajattele "taas yksi idiootti jolla vain seksi mielessä". Pitää ajatella, että mies on naisen vastakohta, vähän niinku kaikessa. Ajattelussakin. Naiset tarvii keskustelua ja kauniita sanoja, kun miehet kaipaa toimintaa ja tuhmia puheita. Kun joku mies tajuaa tän, niin sit se tarjoaa molempia naiselle. Aivan kuten itsekin naisena miehelle tarjoan sen mitä hän tarvitsee.

Eli ei ole enää "kusipää nettideittejä", vaan enemmänkin ajattelen että ei se Tuhkimollekaan mikä tahansa kenkä sopinut.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
24.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullakin meni pitkään. Nykyään mieheni antaa minulle kehuja ja puheita rakkaudesta. Minä annan hänelle korkeita korkoja, sukkanauhoja, ja tuhmia puheita. Win-win, olemme törkeän onnellisia.

Vierailija
2/5 |
24.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä ole miehenä koskaan kaivannut toimintaa ja tuhmia puheita. Naiset sellaisesta ovat enemmän tykänneet kuin minä. Olkoonkin, että pääni kääntyy kauniin naisen perään.

M49

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
24.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minullakin meni pitkään. Nykyään mieheni antaa minulle kehuja ja puheita rakkaudesta. Minä annan hänelle korkeita korkoja, sukkanauhoja, ja tuhmia puheita. Win-win, olemme törkeän onnellisia.

Juuri tätä tarkoitin:) ap

Vierailija
4/5 |
24.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisää?

Vierailija
5/5 |
24.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ilmeisesti mies sitten.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme neljä