Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen ei investoi mieheen ellei mies ole sosiaalisesti korkeammassa asemassa

Vierailija
24.02.2017 |

Miehen sosioekonominen hierarkia määrittää hyvin paljon miehen onnistumisen naisten kanssa. Miehellä pitää olla korkeampi asema kuin naisella, jotta nainen investoi mieheen. Naiset ovat hypergamisia ja rakastuvat vain mieheen joka naista tasokkaampi. Tai toisinsanoen nainen rakastuu siihen tunteeseen että mies on tasokkaampi ei mieheen itseensä.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
24.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehen sosioekonominen hierarkia määrittää hyvin paljon miehen onnistumisen naisten kanssa. Miehellä pitää olla korkeampi asema kuin naisella, jotta nainen investoi mieheen. Naiset ovat hypergamisia ja rakastuvat vain mieheen joka naista tasokkaampi. Tai toisinsanoen nainen rakastuu siihen tunteeseen että mies on tasokkaampi ei mieheen itseensä.

Hyvin sanottu. Nainenhan rakastuu vain siihen miltä mies saa naisen näyttämään muiden silmissä.

Mies on vain välikappale naisten kilpailussa toisiaan vastaan.

Vierailija
2/10 |
24.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko nää niitä naisia jotka tarjoo drinksuja miehille? Niitä näkee tosi harvoin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
24.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi minulla ei ole tällaisia ongelmia.

Vierailija
4/10 |
24.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan vitun sama. Hyvin noita on riittänyt. Sitten kun yrittävät muuttaa asumaan, tietää että on aika vaihtaa.

Vierailija
5/10 |
24.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä mies investoi naiseen mitään, jos nainen ei ole viehättävä. Halutuilla ihmisillä on varaa vaatia kumppaneiltaan enemmän kuin muilla ihmisillä, itsestäänselvyys.

Vierailija
6/10 |
24.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikein hyvin sanottu. 

Oikein hyvin päin persettä nimittäin. 

Tai no tietenkin riippuu miten määrittelet sen asemasi. Voihan olla että sinun mukaasi seurustelumme alkaessa mieheni olikin sosioekonomisesti korkeammalla kun minä, en tiedä miten nämä kilttimies-sössöttäjät määrittelevät nämä tasonsa. Mieheni oli työtön, kouluttamaton 23 vuotias, masentunut, eleli sossun tuella (ja minun) pienessä sotkuisessa yksiössä, ei harrastanut mitään muuta kun tietokoneella istumista kaiket yöt, kun itse olin työssäkäyvä, keskituloinen, urheilullinen 25-vuotias nainen. Mutta ei edellä kertomani asiat näytelleet mitään roolia pariutumisessamme silloin aikoinaan.  

Ja enpä usko että näyttelevät suurimmassa osassa muistakaan parisuhteita. 

Vierailija
7/10 |
24.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai sitten vain ap on ruma vässykkä.

Vierailija
8/10 |
24.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ste-re-o-ty-pi-aa. Mun sydäntä ei osteta rahalla.

Vierailija
9/10 |
24.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi tyhmä kysymys, mutta miten investoidaan mieheen? Sijoitetaan rahaa mieheen, vai miten? Olen kai vähän yksinkertainen kun en pelaa/ymmärrä näitä nykyään niin suosittuja ihmisuhdepelejä - tasoja ja tindereitä sun muita. Jotenkin aina vain hämmästyy siitä miten muut näkevät asiat niin toisin kuin itse.

Vierailija
10/10 |
24.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

tasokkaat miehet löytää seuraa samanarvoisista

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme yksi