Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen mies tulee vaatekauppaan roikkumaan leipääntyneen näköisenä vaimon perässä?

Vierailija
24.02.2017 |

Näitä näkee kaupungilla usein, viimeksi Stockalla eilen ihmettelin. Miehet nojailevat jossain nurkassa/tuolilla tympääntyneen näköisenä kännykkä kourassa kun nainen häärää vaatteiden parissa.

Miksi? Kovin auvoiselta "yhteiseltä ajalta" se ei vaikuta.

Miksi miehet eivät alunperin jää kotiin? Jos tämä on naisille täysin mahdotonta, miksi miehet eivät mene heitä kiinnostavalle osastolle? Jos sellaisia ei ole, miksi mies ei mene kahville/kaljalle/kirjastoon olemaan. Sen sijaan että on naama todella rutussa mulkoilemassa kaupan nurkassa?

Ainoat selitykset joita keksin, on että nainen on niin avuton ettei pärjää itse kaupungilla tai mies on ylimustasukkainen kyylä.

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
24.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No me usein tehdään monenlaisia ostoksia yhdellä reissulla, on käyty katsomassa jotain yhteistä juttua, syömässä, menossa ruokaostoksille jne. Joskus mies sitten tulee perässä kun katselen jotain vain itseäni kiinnostavaa, eikä hän välttämättä jaksa siinä koko ajan tuomaroida tai muuten vaan olla kiinnostunut. Menen minäkin mukanaan vaikka kalastusliikkeeseen, ja varmasti näytän eksyneeltä siellä. En koskaan kuitenkaan valita, eikä mieskään, kumpikaan ei laita toista odottelemaan turhan kauaa. Elämässä joskus vain on hetkiä, kun ei kaikki oo täydellistä.

Meillä minä menisin omaan kauppaani ja mies sillä aikaa kalastusliikkeeseen. Kaikki ei elämässä ole täydellistä mutta tämä on onneksi niitä asioita joissa se ihan omalla päätöksellä voi olla.

Jos mulla menee 10min siellä kaupassa ja kalastusliike on on toisessa korttelissa, niin kyllä mun mielestä on fiksumpaa vain odottaa. Mun mielestä se on helpompaa. Meillä ei myöskään oo niin kamala kiire koko ajan, etteikö toinen voisi välillä odottaa toista. Mutta ilmeisesti pitäisi tehdä toisin, ettei kanssaihmiset vedä hernettä nenään.

Vierailija
22/33 |
24.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä tää on vastavuoroista. Monet kerrat oon istunu miesten puolella penkeillä puhelin kourassa miehen katsellessa vaatteita itselleen. Ei siellä koskaan kyllä muita naisia näy kännykät kourissa 🙄

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
24.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toiset käy ostoksilla naisystäviensä, toiset miehensä kanssa. En ymmärrä mitä pahaa siinä on. Jos me porukalla ollaan liikkeellä niin käydään välillä miestenosastolla, välillä naistenosastolla. Kyllä mäkin notkun välillä tosi kyllästyneenä jossakin rautakaupassa odottelemassa kun mies valitsee muttereita. Mutta sitä se avioelämä on. Yhteistä elämää.

Ja olenpahan notkunut kyllästyneenä ihan kavereitteni perässä jossakin mulle vieraassa kaupassa kuten vaikkapa taidetarvikekaupassa. Pitkästyttävää kuin mikä odotella kun kaveri valitsee tarvikkseita mutta teen sen kun kerran yhdessä ollaan liikkeellä ja sitten mennään kahville.

Vierailija
24/33 |
24.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten salaa yytsitään niitä muita nättejä nuoria naisia kun vaimon silmä välttää.

Vierailija
25/33 |
24.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ei, me ollaan välillä tollasia :D yleensä kyllä kumpikin hoitaa asiansa niissä liikkeissä missä on tarvis, mutta vaatekaupoissa tykätään olla toistemme makutuomareina, jos muut hommat on hoidettu.

Makutuomaria tarvitaan siinä kohtaa kun sovitetaan. Jos väsyttää niin saa itse kukin ropeltaa kännykkäänsä nurkassa silloin kun ei tarvita.

Vierailija
26/33 |
24.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä tää on vastavuoroista. Monet kerrat oon istunu miesten puolella penkeillä puhelin kourassa miehen katsellessa vaatteita itselleen. Ei siellä koskaan kyllä muita naisia näy kännykät kourissa 🙄[/quote

Olen mäkin siellä tämän tästä makutuomarina kun mies valitsee pikkutakkia tai housuja.

Vierailija
27/33 |
24.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No me usein tehdään monenlaisia ostoksia yhdellä reissulla, on käyty katsomassa jotain yhteistä juttua, syömässä, menossa ruokaostoksille jne. Joskus mies sitten tulee perässä kun katselen jotain vain itseäni kiinnostavaa, eikä hän välttämättä jaksa siinä koko ajan tuomaroida tai muuten vaan olla kiinnostunut. Menen minäkin mukanaan vaikka kalastusliikkeeseen, ja varmasti näytän eksyneeltä siellä. En koskaan kuitenkaan valita, eikä mieskään, kumpikaan ei laita toista odottelemaan turhan kauaa. Elämässä joskus vain on hetkiä, kun ei kaikki oo täydellistä.

Meillä minä menisin omaan kauppaani ja mies sillä aikaa kalastusliikkeeseen. Kaikki ei elämässä ole täydellistä mutta tämä on onneksi niitä asioita joissa se ihan omalla päätöksellä voi olla.

Jos mulla menee 10min siellä kaupassa ja kalastusliike on on toisessa korttelissa, niin kyllä mun mielestä on fiksumpaa vain odottaa. Mun mielestä se on helpompaa. Meillä ei myöskään oo niin kamala kiire koko ajan, etteikö toinen voisi välillä odottaa toista. Mutta ilmeisesti pitäisi tehdä toisin, ettei kanssaihmiset vedä hernettä nenään.

Sun mies droppaa mun tunnelman mökötyksellään!

Vierailija
28/33 |
24.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näitä näkee kaupungilla usein, viimeksi Stockalla eilen ihmettelin. Miehet nojailevat jossain nurkassa/tuolilla tympääntyneen näköisenä kännykkä kourassa kun nainen häärää vaatteiden parissa.

Miksi? Kovin auvoiselta "yhteiseltä ajalta" se ei vaikuta.

Miksi miehet eivät alunperin jää kotiin? Jos tämä on naisille täysin mahdotonta, miksi miehet eivät mene heitä kiinnostavalle osastolle? Jos sellaisia ei ole, miksi mies ei mene kahville/kaljalle/kirjastoon olemaan. Sen sijaan että on naama todella rutussa mulkoilemassa kaupan nurkassa?

Ainoat selitykset joita keksin, on että nainen on niin avuton ettei pärjää itse kaupungilla tai mies on ylimustasukkainen kyylä.

Muija haluaa minut "makutuomariksi", ei ole tosin koskaan piitannut kommenteistani joita olen ostosreissulla antanut.

Jos sanon että menen käymään itse jossain muussa kaupassa joka minua kiinnostaa niin alkaa marina kun en ole yhtään kiinnostunut hänen jutuistaan. Lupaa että mennään yhdessä katsomaan myös mulle vaatteita lopuksi - paha kyllä silloin alkaa jo väsyttää ja pitääkin päästä äkkiä kotiin.

Siinä sitten happamena käppäilen kännykkä toisessa ja ostoskassit toisessa kädessä. Ehkä se onkin juuri se että minun tarkoitukseni on olla kassien kantaja.

Vierailija
29/33 |
24.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nanao kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisensa kanssa alusvaatteita sillä roikkuvat miehet ovat oma alalajinsa. Kiusallista muille asiakkaille.

Onhan se kiusallista. Joku saattaa vielä luulla, että sullakin on alusvaatteet päällä. Tai siis alla. HUI!

Vattuako se jonkun pirren miehelle kuuluu millaiset ne alusvaatteet ovat. Sitäpaitsi on naiivia ajatella, ettei se mies kuvittele muita asiakkaita hepenet päällä. Tai hihittele mielessään, että toi ostaa tommosia.

Vierailija
30/33 |
24.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toiset käy ostoksilla naisystäviensä, toiset miehensä kanssa. En ymmärrä mitä pahaa siinä on.

Kysy siltä murjottavalta mieheltä mitä pahaa siinä on. Ehdottomasti mieluiten käyn ostoksilla aina yksin, mutta etenkään minulle ei  tulisi ikinä mieleeni raahata ystäviäni odottamaan kun valitsen harrastustarvikkeitani. Apua, mikä ajatuskin. 

Vierailija
31/33 |
24.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kuunaan ole nähnyt omassa elämässä.

Vierailija
32/33 |
24.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaupungilla liikumme yhdessä, ja vuorotellen käymme toiselle mieluisissa paikoissa. Kuten on luonnollista läheisen ihmisen kanssa, jonka kanssa viihtyy yhdessä.

Vierailija
33/33 |
24.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos lähden varta vasten shoppailemaan ja pyörimään kauppoihin, menen yksin tai ystävän kanssa. Jos taas ollaan kauppakeskuksessa/kaupungilla yhdessä miehen kanssa syystä x, saatetaan hyvin käydä hakemassa yhdessä naisten vaatekaupasta se yksi paita mitä olen jo aikaisemmin katsonut tms. Saatan helposti jäädä muutamaksi minuutiksi vielä arpomaan ja pohtimaan, jolloin mies hyvinkin voi tönöttää kännykkä kädessä seinään nojaillen. Sitten kuitenkin jatketaan siitä yhdessä matkaa ja mennään ehkä johonkin häntä kiinnostavaan putiikkiin, syömään, ruokakauppaan tms. No big deal, kumpikaan ei kärsi, kummallakin on välillä vähän tylsää muutaman minuutin ajan ja sitten taas välillä kiinnostavampaa.

Kyllä pitäisin kummallisempana parisuhdetta, jossa molemmat puolisot alkaisivat kiukuttelemaan eri kauppojen ovella kun "ei tuolla oo mitään mulle, kauheen tylsää, uliuli, lähden kirjastoon kahdeksi minuutiksi kun käväiset sisällä". Ja eipä minua vaan ole koskaan naisten vaatekaupoissa häirinneet muiden poikaystävät/miehet. Ihan sama, eipä ne sinne sovituskoppiin tunge ketään tirkistelemään. :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi viisi