Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Millainen mies tulee vaatekauppaan roikkumaan leipääntyneen näköisenä vaimon perässä?

Vierailija
24.02.2017 |

Näitä näkee kaupungilla usein, viimeksi Stockalla eilen ihmettelin. Miehet nojailevat jossain nurkassa/tuolilla tympääntyneen näköisenä kännykkä kourassa kun nainen häärää vaatteiden parissa.

Miksi? Kovin auvoiselta "yhteiseltä ajalta" se ei vaikuta.

Miksi miehet eivät alunperin jää kotiin? Jos tämä on naisille täysin mahdotonta, miksi miehet eivät mene heitä kiinnostavalle osastolle? Jos sellaisia ei ole, miksi mies ei mene kahville/kaljalle/kirjastoon olemaan. Sen sijaan että on naama todella rutussa mulkoilemassa kaupan nurkassa?

Ainoat selitykset joita keksin, on että nainen on niin avuton ettei pärjää itse kaupungilla tai mies on ylimustasukkainen kyylä.

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
24.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies haluaa nähdä millaisia vaatteita nainen ostaa ettei ole liian paljastavia tms. Nainen tarvitsee miestä kassien kantamiseen kun ei itse viitsi.

Vierailija
2/33 |
24.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä he ovat "lampaita", ja suorittavat pakonomaisesti kliseistä heterosuhdetta. Tai ehkä mies on sillä tavalla typerä, että ei osaa keksiä omaa tekemistä, vaan ulkoistaa "viihteen" vaimolle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
24.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisensa kanssa alusvaatteita sillä roikkuvat miehet ovat oma alalajinsa. Kiusallista muille asiakkaille.

Vierailija
4/33 |
24.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän tämä johdu siitä, että miehet ovat tossun alla sekä ovat luultavasti naisten käveleviä kukkaroita.

Vierailija
5/33 |
24.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin opetettu ja kurissa kasvatettu.

Vierailija
6/33 |
24.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tähän ei siis ole muidenkaan mielestä mitään positiivista selitystä. Hyvä.

Vierailija
7/33 |
24.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni tulee mukaan vain sellaisiin vaatekauppoihin, joissa on sohvaryhmä, tarjolla shampanjaa ja Kauppalehti.

8/33 |
24.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisensa kanssa alusvaatteita sillä roikkuvat miehet ovat oma alalajinsa. Kiusallista muille asiakkaille.

Onhan se kiusallista. Joku saattaa vielä luulla, että sullakin on alusvaatteet päällä. Tai siis alla. HUI!

Vierailija
9/33 |
24.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksaja...

:-(

Vierailija
10/33 |
24.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No me usein tehdään monenlaisia ostoksia yhdellä reissulla, on käyty katsomassa jotain yhteistä juttua, syömässä, menossa ruokaostoksille jne. Joskus mies sitten tulee perässä kun katselen jotain vain itseäni kiinnostavaa, eikä hän välttämättä jaksa siinä koko ajan tuomaroida tai muuten vaan olla kiinnostunut. Menen minäkin mukanaan vaikka kalastusliikkeeseen, ja varmasti näytän eksyneeltä siellä. En koskaan kuitenkaan valita, eikä mieskään, kumpikaan ei laita toista odottelemaan turhan kauaa. Elämässä joskus vain on hetkiä, kun ei kaikki oo täydellistä.

Vierailija
11/33 |
24.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapastossu, joka tekee kaikkensa että edes joskus saisi vaimonsa löysää vaginaa...

Vierailija
12/33 |
24.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myönnän joskus sortuneeni tuohon. Vaimo kyllä pärjää hyvin yksinkin, enkä ole mustasukkainen kyylä. Tavallisesti olemme tuolloin menossa jonnekin ja vaimo haluaa käydä katsomassa jotain kaupassa. Minä sitten ajattelen että siinä ei mene kauaa ja odottelen. Kauas en viitsi lähteä että päästäisiin nopeasti jatkamaan matkaa.

Vierailija
13/33 |
24.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos me ollaan hoitamassa yhteisiä asioita ja mies haluaa kesken kaiken käydä Motonetissä, niin todellakin hän saa tulla mukaan, kun minä vilkaisen jotain itseäni kiinnostavaa toisessa kaupassa.

Vierailija
14/33 |
24.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä käyn vaateostoksilla yleensä Ideaparkissa. Käydään yleensä yhdessä, mies käy tyyliin jonkun jakoavaimen ostamassa ja olettaa että minä siellä oon samassa ajassa kiertänyt vaatekaupan. Sit alkaakin painostus..Ahdistaa.

Vierailija
15/33 |
24.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon aina ajatellut, että mies on niin tossun alla, että mieluummin lähtee sinne kauppaan kuin riitelee.

En kyllä ymmärrä, mitä iloa naiselle on siitä miehestä siellä mukana?

Mä en halua miestä mukaan vaateostoksille, eikä hän haluaisi tulla.

Vierailija
16/33 |
24.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä käyn vaateostoksilla yleensä Ideaparkissa. Käydään yleensä yhdessä, mies käy tyyliin jonkun jakoavaimen ostamassa ja olettaa että minä siellä oon samassa ajassa kiertänyt vaatekaupan. Sit alkaakin painostus..Ahdistaa.

Mutta miksi te sitten menette yhdessä?

Vierailija
17/33 |
24.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon se joka roikkuu tylsistyneen näköisenä kun mies on vaateostoksilla. Tämä johtuu siitä, että mikään ei ole ikinä hänelle riittävän hyvä. Vaatteessa on yksi ylimääräinen nappi tai se on väärän värinen, vääränmalliset taskut, vääränlaiset ompeleet tai mitä tahansa yhtä olennaista, niin ei ole hyvä, ja myyjät saavat tästä varmasti kuulla. Siitä huolimatta lähden joskus mukaan. Yleensä katson samalla jotain itselleni, mutta olen sen verran nopea valinnoissani ja saan ostokseni tehtyä nopeammin, enkä pahoita mieltäni jostain vääränlaisesta napista. Tämän jälkeen sitten vaan roikun miehen perässä. :)

Vierailija
18/33 |
24.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No me usein tehdään monenlaisia ostoksia yhdellä reissulla, on käyty katsomassa jotain yhteistä juttua, syömässä, menossa ruokaostoksille jne. Joskus mies sitten tulee perässä kun katselen jotain vain itseäni kiinnostavaa, eikä hän välttämättä jaksa siinä koko ajan tuomaroida tai muuten vaan olla kiinnostunut. Menen minäkin mukanaan vaikka kalastusliikkeeseen, ja varmasti näytän eksyneeltä siellä. En koskaan kuitenkaan valita, eikä mieskään, kumpikaan ei laita toista odottelemaan turhan kauaa. Elämässä joskus vain on hetkiä, kun ei kaikki oo täydellistä.

Meillä minä menisin omaan kauppaani ja mies sillä aikaa kalastusliikkeeseen. Kaikki ei elämässä ole täydellistä mutta tämä on onneksi niitä asioita joissa se ihan omalla päätöksellä voi olla.

Vierailija
19/33 |
24.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Läheisriippuvainen.

Ei kukaan "normaali" nainen rahaa miestä vaatekauppaan.

Eli kyllä maksaja ja lapatossu kyseessä.

Vierailija
20/33 |
24.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta miksi te sitten menette yhdessä?

Rakkaus. Ei voi olla erossa sekuntiakaan👍

Hirveitä ne äijänköriläät naisten vaateliikkeissä.