Miksi kukaan haluaa nykypäivänä mennä elokuvateatteriin?
Kotiin kun hankkii netflixin tai vastaavan ja 65-tuumaisen telkkarin ja kunnon kaiuttimet, niin on ihan toisenlainen nautinto kun siellä finnkinon teinihelvetissä katsomassa pakkomainoksia ja haistelemassa popcornin käryä.
Kommentit (27)
Menisin jos täälläkin olisi sellainen elokuvateatteri missä voisi samalla syödä ja juoda...pelkkä leffa ei riitä että nostaisin perseen soffalta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kökötän kotona ihan tarpeeksi muutenkin. Paljon hauskempaa lähteä ulos ja katsoa filmi leffateatterissa isolta kankaalta. En käy finnkinon teinihelveteissä popcorninkäryssä, sellaiset leffat ei mua kiinnosta.
Eihän esim. Helsingissä ole muita vaihtoehtoja.
Monopoli on markkinatalouden helmi.
Miten niin? Onhan täällä Kino Engel, Riviera, Orion, Korjaamon Kino, Cinema Vuotalo, ja lisäksi tapahtumien yhdessä toimivat Kino Tulio ja Andorra.
Muutin vähän pienempään kaupunkiin pääkaupunkiseudulta, ja täällä on oikein kiva käydä elokuvissa. Täällä on Bio Rex, eikä katsomossa ole tunkua. Vähemmän sottaavia, mölöttäviä ja roskaavia teinejä.
Olen ottanut tavakseni mennä katsomaan elokuvat ensi-iltoihin, koska täällä se on mahdollista. Esimerkiksi "Rogue Onen" ensi-iltaa ei oltu myyty loppuun, joten sinne sai hyvän paikan myöhemminkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kökötän kotona ihan tarpeeksi muutenkin. Paljon hauskempaa lähteä ulos ja katsoa filmi leffateatterissa isolta kankaalta. En käy finnkinon teinihelveteissä popcorninkäryssä, sellaiset leffat ei mua kiinnosta.
Eihän esim. Helsingissä ole muita vaihtoehtoja.
Kaikki ei asu Helsingissä.
No aika monessa muussakin kaupungissa vaihtoehdot ovat Finnkino.
Helsingissä sentään voi valita, että meneekö Finnkino-Tennispalatsiin vai Finnkino-Kinopalatsiin.
Siltikin vain 11 paikkakunnalla.. pk-seudullakin yksityisiä pieniä esim. Kino Tapiola
Elokuvissa käynti on ollut suositumpaa kuin koskaan ennen viime vuosina. Eikä se siitä laannu, vaikka olis kotona 65 tuuman telkku. Tää on faktaa.
En halua kotiini mitään hehtaaritelkkaria. Naapurit valittaa jos volyymi nousee.
Kotona en osaa keskittyä elokuvaan. Plärään kännykkää, joku soittaa, mietin mitä kaikkea pitäisi tehdä. Elokuvan juoni menee liian usein vähän ohi.
Teatterissa on usein joku seurana ja sen jälkeen käydään lasillisella tms. Sosiaalisempi tapahtuma minulle. Kotiin en tykkää kutsua oikein ketään.
Ei kiinnosta pistää vähintään kahta tonnia kunnon telkkaan jolla oikeasti näkisi kuin leffassa saati sitten kaiutin/vahvistin järjestelmään toista kahta-viittä tonnia että saisi samat soundit. Ja repeat toi osto vähintään 5v välein että pysyy ajantasalla.
Itse tykkään leffojen tunnelmasta ja niistä poppareista kun kotona ei osaa tehdä samanlaisia. Myöskin se usein helpommin sovittavissa kavereiden kanssa kun en ymmärrä miksi toisten koteihin on vaikeampi mennä :D
Tarvittaessa kyllä kaverilla tungettu se melki 10 00€ kunnon varusteisiin ja netflixit jne hienoudet telkassa valmiiksi että voi sinne mennä. Kuitenki mieluusti katson ensi-iltoja jne netflixissä tosi huono leffatarjonta kun tuntuu että kaikki nähty :D