Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies ruokakaupassa ja lähetellyt kuvia mahd kengistä teinipojalle, ei hyvää päivää...

Vierailija
24.02.2017 |

Siis ehdottamansa kengät ovat aivan hirveitä, kunnon setä-ja pappapopoja tähän tyyliin https://photos6.spartoo.fi/photos/508/5083544/5083544_200_A.jpg joko matalalla varrella tai sitten korkeammalla.
Pitäiskö teidän 15-16v kundi tuon tyyppisiä kenkiä koulussa tai missään?

Olen lähettänyt miehelle kuvia ns teinien (nahka tai mokka) talvitennareista, nuorekkaamman ja paremman näköisistä että sen tyyppisethän pojalla on nytkin ja ollut muulloinkin mutta ei vaan tajua ja kitisee mulle puhelimessa että "mikä vika noissa nyt on" ja plaaplaa. Siis ihan hirveitä, puuttuu vaan santalaja pohjista ja lannan haju takista ja näin sanon vaikka maalaistyttö olenkin lähtöjäni.

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
24.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No on se nyt vittu jos ei 15-16v osaa mennä kauppaan ostamaan kenkiä itse, tai vähintään mukaan. 10v lapsikin osaa.

2/32 |
24.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvähän se on olla tukevat talvikengät.

Jotku silopohjaset skeittarikengät, vedät lipat useammi ku sanot morjensta. Plus nehän kerää lumet sisälleen ja muutenki nää skeittarilimput pilaa jalan muodon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
24.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On niitä olemassa muitakin kuin silopohjaisia skeittarikenkiä, kunnon talvigrx-tennareita jotka ei kuitenkaan näytä siltä, että ne kuuluisivat 45-60v miehen jalkaan. Ja osaahan se mennä itsekin, mutta ei halua, ei sitä kiinnosta. Ja mies nyt vaan katselee niitä josko olis jotain kivoja mutta tuota pappatyyliä ne oli kaikki.

ap

Vierailija
4/32 |
24.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanat!

Vierailija
5/32 |
24.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kuvan kengissä ole mitään vikaa. Ainoa missä on vikaa on ylimielinen asenteesi.

Vierailija
6/32 |
24.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:lla ei ole mitään hajua mikä on pappatyyli.

Vierailija
7/32 |
24.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näyttävät vähän mun pojan (3 v.) kengiltä.

Oliko se mies ruokakaupassa vai kenkäkaupassa?

Vierailija
8/32 |
24.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täälläpäin teinit ei juuri näytä talvikenkiä pitävän.. Kesätennarit säällä kuin säällä.

Vierailija
9/32 |
24.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höh. Noi on kunnon vaelluskengät, kyllä noita teinitkin käyttää. Ainakin mun stadilainen 15-vuotiaani. On vähän varttakin, niin ei loska pukkaa heti sisälle kenkään.

Vierailija
10/32 |
24.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://www.zalando.fi/panama-jack-tinker-korkeavartiset-tennarit-black…

Ja vaikka lähetin miehelle pari kuvaa minkä tyylisiä nyt haetaan ja mitä pojalla ollut käytössä, esim seur https://www.zalando.fi/panama-jack-tinker-korkeavartiset-tennarit-black…

niin silti lähettelee noita pappakenkien kuvia ainakin 6kpl, ei kuulema näe mitään eroa noissa..

ap

Vierailija
11/32 |
24.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tärkeintä lienee se,mitä mieltä kersa itse on!

Vierailija
12/32 |
24.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On niitä olemassa muitakin kuin silopohjaisia skeittarikenkiä, kunnon talvigrx-tennareita jotka ei kuitenkaan näytä siltä, että ne kuuluisivat 45-60v miehen jalkaan. Ja osaahan se mennä itsekin, mutta ei halua, ei sitä kiinnosta. Ja mies nyt vaan katselee niitä josko olis jotain kivoja mutta tuota pappatyyliä ne oli kaikki.

ap

Mun kersa on sitten ilman kenkiä jos sitä ei kiinnosta lähteä kaupasta niitä ostamaan. On sitten alkanut kiinnostamaan.

Vierailija
13/32 |
24.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://www.zalando.fi/panama-jack-tinker-korkeavartiset-tennarit-black…

Ja vaikka lähetin miehelle pari kuvaa minkä tyylisiä nyt haetaan ja mitä pojalla ollut käytössä, esim seur https://www.zalando.fi/panama-jack-tinker-korkeavartiset-tennarit-black…

niin silti lähettelee noita pappakenkien kuvia ainakin 6kpl, ei kuulema näe mitään eroa noissa..

ap

No mikset tilaa sieltä Zalandosta kenkiä, vaan laitat ukon ruokakauppaan kenkäostoksille?

Vierailija
14/32 |
24.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka oikeasti ostaa kenkiä sovittamatta?

Vierailija
15/32 |
24.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meiltä löytyy useampia tuonnäköisiä kenkiä. Tosin pojat on noin 10 vuotta nuorempia kun aloittajan poika. Teinitytöt valitsee itse kenkänsä, eivät suostu käyttämään jos vääränlaiset ostan.

Vierailija
16/32 |
24.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poika mukaan kenkäkaupoille. Pitäähän ne kengät sentään sovittaa, että istuvatko jalkaan alkuunsakaan. Ei kannata ostaa sikaa säkissä ja saada jalkavaivoja.

Vierailija
17/32 |
24.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvältä näyttää nuo ekat kengät. Näyttää siltä että on lämpöä ja pitoa eikä heti luntakaan niele.

Vierailija
18/32 |
24.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noista ekoista kengistä tulee mieleen ekana vaelluskengät. Toiseksi tietyntyyppiset lenkkeilijät, yleensä ikää löytyy vähintään se 40 vuotta.

Eihän tuollaisia nuoret käytä! Korkeintaan jossain mökillä tai pihahommissa.

Vierailija
19/32 |
24.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyppä vaikka siltä pojalta millaiset haluaa,ei hyvää päivää...

Vierailija
20/32 |
24.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos 15 vuotiasta ei kiinnosta lähteä kenkäkauppaan ni sit sitä ei varmaan kiinosta pitää talvikenkiäkään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän kuusi