Mies ruokakaupassa ja lähetellyt kuvia mahd kengistä teinipojalle, ei hyvää päivää...
Siis ehdottamansa kengät ovat aivan hirveitä, kunnon setä-ja pappapopoja tähän tyyliin https://photos6.spartoo.fi/photos/508/5083544/5083544_200_A.jpg joko matalalla varrella tai sitten korkeammalla.
Pitäiskö teidän 15-16v kundi tuon tyyppisiä kenkiä koulussa tai missään?
Olen lähettänyt miehelle kuvia ns teinien (nahka tai mokka) talvitennareista, nuorekkaamman ja paremman näköisistä että sen tyyppisethän pojalla on nytkin ja ollut muulloinkin mutta ei vaan tajua ja kitisee mulle puhelimessa että "mikä vika noissa nyt on" ja plaaplaa. Siis ihan hirveitä, puuttuu vaan santalaja pohjista ja lannan haju takista ja näin sanon vaikka maalaistyttö olenkin lähtöjäni.
Kommentit (32)
Jos nuorta ei kiinnosta ilmaista mitä haluaa niin saa sitten sitä mitä tuodaan...
Toki ymmärrän että noi ekat voi olla nolot jossain stadisss cool teineillä, mutta jos poikaa ei kiinnosta niin selkeästi ei ole niin muodin perään.
Miksi se poika ei lähde itse mukaan kauppaan? Ei kenkiä osteta sovittamatta!
Toisekseen lähde sitten etsimään ja ostamaan niitä kenkiä, jos miehesi ehdottamat ei kelpaa.
Missä ruokakaupassa kenkiä myydään?
Mies kenkäkaupassa ja lähetellyt kuvia mahd aterioista teinipojalle, ei hyvää päivää...
Mies viinakaupassa ja lähetellyt kuvia mahd suksista teinipojalle, ei hyvää päivää...
Vierailija kirjoitti:
Siis ehdottamansa kengät ovat aivan hirveitä, kunnon setä-ja pappapopoja tähän tyyliin https://photos6.spartoo.fi/photos/508/5083544/5083544_200_A.jpg joko matalalla varrella tai sitten korkeammalla.
Pitäiskö teidän 15-16v kundi tuon tyyppisiä kenkiä koulussa tai missään?Olen lähettänyt miehelle kuvia ns teinien (nahka tai mokka) talvitennareista, nuorekkaamman ja paremman näköisistä että sen tyyppisethän pojalla on nytkin ja ollut muulloinkin mutta ei vaan tajua ja kitisee mulle puhelimessa että "mikä vika noissa nyt on" ja plaaplaa. Siis ihan hirveitä, puuttuu vaan santalaja pohjista ja lannan haju takista ja näin sanon vaikka maalaistyttö olenkin lähtöjäni.
Mitä sinä siihen puutut jos mies lähettää kuvia pojalle? Kai ton ikänen osaa kertoa suoraan isälleen tykkääkö vai ei
Ap:n linkkaamat kengät on ihan kivoja kaupungissa, jossa tiet on aurattu ja lähinnä kuljetaan jollain liikennevälineellä kauppakeskukseen ja kouluun tai mennään ravintolaan syömään ja ei erityisemmin ulkoilla. Ensimmäiset kengät on paikallaan, jos liikkuu yhtään enempää, menee Mannerheiminkatua pohjoisemmaksi maaseudulle tai pulkkamäkeen tms. Mun teinillä on tuon tyyppiset ulkoiluun ja partioon, ja sitten ne kevyemmät tennarit kaupunkiin.
Vierailija kirjoitti:
Missä ruokakaupassa kenkiä myydään?
Prismassa ja Cittarissa
Ton ikäiselle kannattas hommata talvitennareiden lisäksi jotkut kenjät, joissa on hyvin pitoa pohjassa. Mutta ei teinit tuon kuvan mukaisia suostu käyttämään. Caterpillarit ja timberlandit on nyt muodissa ja ne ne toimivat hyvin myös liukkaalla.
Rouva on hyvä ja tilaa haluamansa kengät zalandolta aivan itse omilla pikku kätösillään ja rahoillaan. Tuollaisia ei välttämättä katsos löydy sieltä perusprisman valikoimista.