Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies ruokakaupassa ja lähetellyt kuvia mahd kengistä teinipojalle, ei hyvää päivää...

Vierailija
24.02.2017 |

Siis ehdottamansa kengät ovat aivan hirveitä, kunnon setä-ja pappapopoja tähän tyyliin https://photos6.spartoo.fi/photos/508/5083544/5083544_200_A.jpg joko matalalla varrella tai sitten korkeammalla.
Pitäiskö teidän 15-16v kundi tuon tyyppisiä kenkiä koulussa tai missään?

Olen lähettänyt miehelle kuvia ns teinien (nahka tai mokka) talvitennareista, nuorekkaamman ja paremman näköisistä että sen tyyppisethän pojalla on nytkin ja ollut muulloinkin mutta ei vaan tajua ja kitisee mulle puhelimessa että "mikä vika noissa nyt on" ja plaaplaa. Siis ihan hirveitä, puuttuu vaan santalaja pohjista ja lannan haju takista ja näin sanon vaikka maalaistyttö olenkin lähtöjäni.

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
24.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://www.zalando.fi/panama-jack-tinker-korkeavartiset-tennarit-black…

Ja vaikka lähetin miehelle pari kuvaa minkä tyylisiä nyt haetaan ja mitä pojalla ollut käytössä, esim seur https://www.zalando.fi/panama-jack-tinker-korkeavartiset-tennarit-black…

niin silti lähettelee noita pappakenkien kuvia ainakin 6kpl, ei kuulema näe mitään eroa noissa..

ap

Rouva on hyvä ja tilaa haluamansa kengät zalandolta aivan itse omilla pikku kätösillään ja rahoillaan. Tuollaisia ei välttämättä katsos löydy sieltä perusprisman valikoimista.

Vierailija
22/32 |
24.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nuorta ei kiinnosta ilmaista mitä haluaa niin saa sitten sitä mitä tuodaan...

Toki ymmärrän että noi ekat voi olla nolot jossain stadisss cool teineillä, mutta jos poikaa ei kiinnosta niin selkeästi ei ole niin muodin perään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
24.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi se poika ei lähde itse mukaan kauppaan? Ei kenkiä osteta sovittamatta!

Toisekseen lähde sitten etsimään ja ostamaan niitä kenkiä, jos miehesi ehdottamat ei kelpaa. 

Vierailija
24/32 |
24.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä ruokakaupassa kenkiä myydään?

Vierailija
25/32 |
24.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies kenkäkaupassa ja lähetellyt kuvia mahd aterioista teinipojalle, ei hyvää päivää...

Vierailija
26/32 |
24.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies viinakaupassa ja lähetellyt kuvia mahd suksista teinipojalle, ei hyvää päivää...

Vierailija
27/32 |
24.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika!

Vierailija
28/32 |
24.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis ehdottamansa kengät ovat aivan hirveitä, kunnon setä-ja pappapopoja tähän tyyliin https://photos6.spartoo.fi/photos/508/5083544/5083544_200_A.jpg joko matalalla varrella tai sitten korkeammalla.

Pitäiskö teidän 15-16v kundi tuon tyyppisiä kenkiä koulussa tai missään?

Olen lähettänyt miehelle kuvia ns teinien (nahka tai mokka) talvitennareista, nuorekkaamman ja paremman näköisistä että sen tyyppisethän pojalla on nytkin ja ollut muulloinkin mutta ei vaan tajua ja kitisee mulle puhelimessa että "mikä vika noissa nyt on" ja plaaplaa. Siis ihan hirveitä, puuttuu vaan santalaja pohjista ja lannan haju takista ja näin sanon vaikka maalaistyttö olenkin lähtöjäni.

Mitä sinä siihen puutut jos mies lähettää kuvia pojalle? Kai ton ikänen osaa kertoa suoraan isälleen tykkääkö vai ei

Vierailija
29/32 |
24.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:n linkkaamat kengät on ihan kivoja kaupungissa, jossa tiet on aurattu ja lähinnä kuljetaan jollain liikennevälineellä kauppakeskukseen ja kouluun tai mennään ravintolaan syömään ja ei erityisemmin ulkoilla. Ensimmäiset kengät on paikallaan, jos liikkuu yhtään enempää, menee Mannerheiminkatua pohjoisemmaksi maaseudulle tai pulkkamäkeen tms. Mun teinillä on tuon tyyppiset ulkoiluun ja partioon, ja sitten ne kevyemmät tennarit kaupunkiin.

Vierailija
30/32 |
24.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä ruokakaupassa kenkiä myydään?

Prismassa ja Cittarissa

Vierailija
31/32 |
24.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normikengät meillä.

Vierailija
32/32 |
24.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ton ikäiselle kannattas hommata talvitennareiden lisäksi jotkut kenjät, joissa on hyvin pitoa pohjassa. Mutta ei teinit tuon kuvan mukaisia suostu käyttämään. Caterpillarit ja timberlandit on nyt muodissa ja ne ne toimivat hyvin myös liukkaalla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi viisi