Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Apua! Onko pakko tehdä abortti?

Vierailija
24.02.2017 |

Tilanne siis tämä olen 30v nainen, lapsia 4, joista 3 sektiolla. Viimeisen yhteydessä joulukuussa tehtiin sterilisaatio ja tänä aamuna näytti raskaustesti plussaa..
Olen melko shokissa ja päällimmäisenä nyt ajatus abortista joka tuntuu ihan hirveälle..
Mutta, voiko kohtu edes kestää raskautta loppuun asti kun sektiosta alle 3kk ja niitä tehty jo 3?
Ja miten helvetissä sterilisaatio voi pettää? Voi v***u. Anteeksi kielenkäyttö mutta nyt ahdistaa ihan saakelisti.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
24.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tunnen naisen kelle on tehty neljä sektiota

Itse ottaisin tuon lapsen vastaan jos kerran on sterilisaatiosta huolimatta päättänyt tulla :)

Vierailija
2/14 |
24.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Abortti on kyllä ihan viimeinen vaihtoehto. Tuntuu ihan hirveälle ajatukselle.

Mutta eikö sektion jälkeen pitäisi vuosi odottaa? Ja suositus silti että max 3?

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
24.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulle on tehty 4 sektiota ja hengissä ollaan, viidettä ei kuulemma olisi kestännyt enää

Vierailija
4/14 |
24.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja miten sterilisaatio voi pettää? Piuhat katkaistu ja poltettu. Luulin että se on lähes 100% varma.

Ap

Vierailija
5/14 |
24.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi oot pannu jos et halua lasta?

Vierailija
6/14 |
24.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska ehkäisyn piti olla kunnossa!!

Vierailija
7/14 |
24.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Abortti. Voi olla kohtalokas raskaus (sinulle). Anna kehon herranjestas levätä joskus.

Vierailija
8/14 |
24.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee valitus lääkärille ja pyydä uusi sterilisaatio välittömästi ja aboryti

Vierailija
9/14 |
24.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soita synnärille. Lääkärisi osaa varmasti auttaa riskien arvioinnissa.

Varmasti iso järkytys. Toivottavasti kaikki menee kuitenkin toivomallasi tavalla! Tsemppiä!

Vierailija
10/14 |
24.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soitto lääkärille, ja kysy mielummin useamman kuin yhden lääkärin mielipidettä. Kukaan meistä ei pysty arvioimaan tilannetta täältä käsin, vaikka suositukset onkin olemassa. 

Vierailija
11/14 |
24.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Steri ei ole niin varma kuin sinisilmäinen ap uskoo. Steri+vasektomia-kombo toimii. Paitsi jos oikein huono tuuri. Kohdun ja munasarjojen poisto 100%.

Vierailija
12/14 |
24.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käänny useamman lääkärin puoleen. Itse en uskaltaisi noin nopeasti sektion jälkeen uutta raskautta jatkaa. Siinä kuitenkin on aika paljon riskejä. Mutta riippuu täysin sinun omasta kudoksestasi, että kestääkö kohtusi neljättä raskautta kolmen sektion jälkeen. Se on jokaisella ihmisellä erilainen.

Vierailija
13/14 |
24.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkärille lomps. Fakta kuitenkin on, että sterilisaatiokaan ei ole satavarma (niin kuin nyt kävi) ja koska edellisestä sektiosta noin pieni aika, niin varmasti on riskinsä.

Itse tällä hetkellä jännäilen hieman vastaavaa tilannetta. Olen äärimmäisen hedelmällisestä suvusta ja minulla on kaksi kertayrityksestä alkunsa saanutta lasta. Enempää en halua ja kävin pyytämässä sterilisaatiota.

Nooh, lääkäri ei lähetettä kirjoittanut. Pyysi odottamaan siihen, että olen 35v (reilu vuosi odottelua). No sitten kävi niin, että lähdettiin yön yli reissuun ja unohdin pillerit kotiin.

Pieni mahdollisuus on, että raskaaksi olisin tullut, mutta mikäli näin on, olen varmempi kuin koskaan että lapsia en enää halua. Olemassa olevien etu menee syntymättömien edelle.

Kunhan tästä selviän vaadin putket poikki.

Vierailija
14/14 |
24.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

ÄLÄ TEE ABORTTIA!!!

Olin joskus  nuori, raskaana ja täysin johdateltavissa oleva, vain 17 v.  tyttönen  -  ja tein abortin erittäin vastentahtoisesti ja itkuisena "velvollisuutensa tuntevan" poikaystäväni maksamana.

Tänä päivänä KADUN tuota aborttia enemmän kuin mitään muuta elämässäni, en saanut enää lapsia tuon abortin jälkeen enää koskaan ja TODELLA IKÄVÖIN tuota pikkuista viatonta lasta, joka murhattiin kohtuuni.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi yksi