Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

koulukaverini silmissä olen luuseri

Vierailija
24.02.2017 |

Kyseinen koulukaveri saa minut tuntemaan itseni huonoksi. Hän on mukavan oloinen, mutta keskustelu hänen kanssaan on pikemminkin haastattelutilanne, jossa hän haluaa selvittää onko hän ns. voitolla.

Varmasti onkin, monta tutkintoa ja ura varmasti urkeaa valmistumisen jälkeen. Toisin kuin itselläni. Olen hukassa kaikesta enkä tiedä mitä edes haluan.

Hän haluaa tarkat tiedot aiemmista tutkinnoistani ja selvittää työhistoriani. En ole nyt töissä niin en haluaisi kauheasti vatvoa huonoa työtilannetta.

Keskustelu hänen kanssaan on epämiellyttävää! Olen itsekin utelias, mutta toivottavasti en suhtaudu yhtä voitonriemuisesti toisten ongelmiin kuin hän, kaivaen ja etsien lisää. Kokemus oli silmiäavaava, pitää itsekin kiinnittää huomiota siihen miten puhuu muille.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
24.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakkoko sinun on tuollaisen kanssa olla? Sinähän tässä se omituinen olet.

Vierailija
2/3 |
24.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän tuon tyypin. Valitettavasti omaankin tuttavapiiriin kuuluu tuollainen tapaus. Kaikki on vertailua, joka ei lakkaa, ennen kuin tällä tyypillä on varmuus siitä, että hän on paras. Ja sen jälkeen päästäänkin sitten kuulemaan, miten ihanaa elämä on kun asiat ovat niin kuin hänellä ja että kaikkien kannattaisi pyrkiä samaan. Olen ajatellut, että sen täytyy olla jotain ihan pohjatonta epävarmuutta, joka häntä kalvaa. Mutta niin tai näin, todella raskas ihminen. Itse en oikein voi häntä välttää tapaamasta, koska hän on minulle läheisen ihmisen puoliso, mutta en tiedä, kauanko tätä tilannetta jaksan. Oma elämäntilanteeni ei ole tällä hetkellä sellainen kuin toivoisin ja siksikin nämä keskustelut ovat kuin puukkoa kääntäisi haavassa. En voi käsittää, millainen ihminen saa nautintoa esimerkiksi hehkuttaessaan vastoin tahtoaan työttömälle ihmiselle sitä, miten ihanassa työpaikassa hän itse on ja miten juuri sai hankittua itselleen palkankorotuksen ihan vaan pyytämällä sitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
24.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi annat yhden ihmisen mielipiteelle niin suuren painoarvon? Mietipä paljonko ihmisiä maailmassa on.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kaksi