Leipooko teidän miehet?
Tuntuisi todella oudolta, ja mahtavalta, jos oma mies leipoisi! Isäni ei ole koskaan leiponut, eikä pappani, ei appeni eikä siis mieheni. Leipova mies on mulle utopiaa.
Ja hei ihan vaan uteliaisuudesta, jos miehesi leipoo, niin mitä hän tekee työkseen?
Kommentit (21)
Leipoo, laittaa ruokaa, siivoaa, korjaa vaatteita, pesee pyykkiä... On toimittaja.
Minä leivon, en tiedä leipoisinko parisuhteessa.
Aika harvoin leipoo, lähinnä tekee kerran vuoteen synttärikakun minulle. Yhteen aikaan leipoi jonkin verran myös leipää, mutta nyt on vähemmän aikaa ja energiaa sille. Lisäksi auttaa minua aina pizza/piirakkataikinan tms. sekoittamisessa, jos en itse pysty käsiäni laittamaan taikinaan (kädet haavoilla atopian takia). Mies 33v ja IT-alalla.
Avustaa leipomisessa: sekoittaa, pilkkoo, voitelee ja vahtii paistumista.
Ruokaa laittaa useammin kuin minä.
Leipoo ja laittaa ruokaa silloin kun töiltä ennättää. On jääkiekkoilija
Leipoo, siis ammatikseen. Kotona ei kovin usein. Lapset ja minä tykkätää leipoa kotona joten ei miehelle jää vuoroa. Lähinnä jotain sämpylöitä joskus tekee.
Kyllä leipoo. Viikonloppuna teki näkkäriä, ihan ohutta.Hän leipoo mielellään pataleipää ja sämpylöitä.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä leipoo. Viikonloppuna teki näkkäriä, ihan ohutta.Hän leipoo mielellään pataleipää ja sämpylöitä.
Mieheni on DI.
Mun mies leipoo sämpylöitä, mutta taikinaan se ei käsillään koske. Puulastalla sekoittaa (hiiva)taikinan, taikanan nostattamisen jälkeen paiskaa taikinan pöydälle ja sitten isolla veitsellä leikkaa sämpylänkokoisia paloja ja lätkäisee uunipellille. Kauhean näköisiä, mutta maultaan hyviä ;D
Oikeastaan pitäisi kuvata tuo leivonta.
Ei leivo. Työskentelee päivittäistavarakaupan alalla.
(isäni leipoi kyllä mm. sämpylöitä itse, opetteli yli viisikymppisenä)
Oma diplomi-insinöörini leipoo toisinaan esim. täytekakkuja ja jouluna pipareita.
Ei leivo, en minäkään. En osaa enkä tykkää. Kokkailu on minun juttuni, sen osaan. Seuraava kysymys!
Vierailija kirjoitti:
Ei leivo, en minäkään. En osaa enkä tykkää. Kokkailu on minun juttuni, sen osaan. Seuraava kysymys!
Ainiin, asun yksin eli kokkailen itselleni. En ole miehen palvelija :-]
Eipä juurikaan. En kyllä leivo usein minäkään.
Lasten synttäreille leivomme yhdessä ja äitienpäiväkakun tekee lasten kanssa.
Joskus saattaa lasten kanssa jonkun extra kakun leipoa mutta ehkä max kerta pari vuoteen.
Ruokaa tekee kyllä. Mutta sitä ei kysytty 😊
Mies on ammatiltaan lähihoitaja.
Leipoo ja on sähkömies. Kunpa ei leipoisi. Hirveitä kuivia sämpylöitä ja leipiä tekee, joita on sitten pakko syödä aina pari päivää kunnon leivän sijasta.
Joo, olen negatiivinen, mutta kun se ei opi.
Ei leivo mutta tekee ruoan liki päivittäin. En tiedä miten selviän kun tuo alkaa tehdä pelkkää iltavuoroa. Minä en tykkää kokata. Leipominen on enemmän mun juttu.
Heh, mullakin on DI mies, joka leipoo. :D Lähinnä pullaa (mutta jestas miten hyvää!). Pizzapohjan teko on hänen bravuuri. :)
Isäpuoleni, puutarhuri, leipoo pullaa, sämpylöitä, muita leipiä ja muutenkin tekee äidilleni ruokaa, äitini ei edes muista koska viimeksi on kokkaillut.
Eli täällä on kyllä totuttu leipoviin miehiin. :)
Ei leivo ei, eikä ole ikinä leiponut mitään. Eipä se kyllä osaa laittaa ruokaakaan.