Toivoitko tyttöä vai poikaa?
Toivoitko tyttöä vai poikaa? Kumpi tuli? Miten reagoit jos "väärä" sukupuoli tuli?
Kommentit (18)
Poikaa vähän salaa toivoin ja sellainen näyttäisi olevan tulossa. Vaan vaikka sattuisi kuitenkin olemaan tyttö, ihan yhtä rakas varmasti olisi.
Toivoin tervettä lasta. Onneksi sain sellaisen.
Molempia haluaisin, mutta esikoista odottaessa näin mielessäni tytön ja tyttöhän sieltä tuli. Mielikuva ei välttämättä ole suoraan toive, mutta ehkä oli jotenkin helpompi mieltää itselleni ensimmäiseksi tyttövauva kuin poika. Molemmat kuitenkin oli tervetulleita! Ei olisi ollut missään nimessä pettymys, jos eka olisi ollutkin poika. Ehkä se olisi ollut jopa aika jännä tilanne. Tytöstä kun tuli vain tunne, että tämmöinenhän sieltä pitikin tulla.
Tyttöä, sillä mieheni on todella lyhyt, ja pelkään että pojastamme tulisi myös pätkä. Todella typerä ja pinnallinen syy, koska mieheni pituudella ei ole minulle mitään väliä. Miksi ihmeessä siis poikani pituudella olisi? Kumma miten se ajatus joskus laukkaa...
Ekan kohdalla ihan sama, saatiin tyttö.
Toisen kohdalla ihan sama, saatiin poika.
Kolmannesta toivoin poikaa ja se saatiin.
Ei oo ollut pettymyksiä!
Pojan tahtoisin ensin ja jos toisen saisin niin tyttö
Toivoin tyttöä. Ensin tuli poika, sitten tyttö. Yllätyin pojasta, koska olin ajatellut, etten saisi poikaa ja siis ihan iloisesti yllätyin, ja kun sain tytön olin tosi onnellinen, koska tiesin, ettei enempää lapsiakaan tule.
Toivoin poikaa, tuli tyttö. Toivon tervettä, tuli sairas.
Tottakai poikaa!
Onhan macho aina macho.
Hyvinvoivassa maassa ihan hyvin voi pitää myös tyttölapset, uutta vaan putkeen.
Kolmea poikaa oon aina toivonut. Mulla on ne plus tyttö kaupan päälle. Happy me!
Toivoisin tyttöä, mutta varautuisin myös poikaan. Pettymys olisi vain terveen sijasta sairas.
Toivoin kilttimiestä, mutta sain jännämiehen.
Toivoin poikaa. Olen itse aina ollut sellainen poikatyttö ja ajattelin, että minulla olisi enemmän annettavaa poikalapselle kuin tyttölapselle. Tyttö kuitenkin tuli enkä sekuntiakaan vauvan syntymän jälkeen ole ollut sukupuolesta harmistunut.
Toisen lapsen kohdalla ei pientäkään sukupuolitoivetta enää ollut. Tytölle meillä olisi ollut vaatteita myöten kaikki valmiina ja nyt vaihdellaan poikaa varten pinkit ja glitterit johonkin poikamaisempaan.
¨¨