Naapuriin muutti kuuma yh
kuinka pian on soveliasta alkaa käymään panemassa sitä?
Kommentit (36)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos olet alfamies niin voit ryhtyä toimiin heti.
Alfamiehet ei yh:ta pane, kun saavat lapsettomia naisiakin.
Enpä usko että kunnon panomies diskriminoi tuolla tavalla. Ei ole kuitenkaan aikomuksia sitoutua, niin kyllähän kuuma yh kelpaa aina ja yh on myös helppo.
Naapurissa on kylmä kaksinhuoltaja,tai no sossu sen hoitaa.
Vierailija kirjoitti:
Kuuma yh? Onko sellaisia?
100% varma että olen kuumempi kun sinä. Harva se viikko joku varattu koittaa heittää jotain alotetta. Ei oo mun arvoista. Varatuthan usein niitä luusereita on kun ei tajua että miehensä flirttaa ja ehdottelee muille selän takana kaikenlaista. Kohta lähenee varmaan 100 varatun miehen iskuyrityksien rajapyykki. Onneks olkoon vaan teille varatut! Hahah! :'D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos olet alfamies niin voit ryhtyä toimiin heti.
Alfamiehet ei yh:ta pane, kun saavat lapsettomia naisiakin.
Enpä usko että kunnon panomies diskriminoi tuolla tavalla. Ei ole kuitenkaan aikomuksia sitoutua, niin kyllähän kuuma yh kelpaa aina ja yh on myös helppo.
Näin on,pariutuneet löysäpilluiset huonompi vaihtoehto.
Helposti irtoaa kun vähän lirkuttelet lut kalle. Luultavasti kerjää ovesi takana jatkossa kullia. Nussi myös anukseen.
En käsitä millainen idiootti on päästänyt kyseisen naisen karkaamaan. Kaunis, tyylikäs ja mukavan oloinen.
Vierailija kirjoitti:
En käsitä millainen idiootti on päästänyt kyseisen naisen karkaamaan. Kaunis, tyylikäs ja mukavan oloinen.
Niin olen minäkin kaikkea tuota. Silti mies vaihtoi minut ja lapset sihteeriinsä. Ei enää tapaa edes lapsia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin olen minäkin kaikkea tuota. Silti mies vaihtoi minut ja lapset sihteeriinsä. Ei enää tapaa edes lapsia.
Asutko Turussa? Katselen ehkä sinua sillä silmällä.
Vierailija kirjoitti:
sen toosa on löysä, ei kannata
kakkonen voi olla korkkaamatta ihan hyvin....
Vierailija kirjoitti:
Mikäköhän niin monella yh:ssa kaihertaa? Se että on todiste että mies on lauennu sisään ja ootte kateellisina siitä koska teidän luonnostaan löysien toosien, läskien ja rumien naamojenne kanssa ette saa a) munaa b) mies ei ainakaan koskaan ole lauennut sisään? Kertokaa vaan! :)
Jos ite oot nii ruma niin älä tuu tänne älisee ja jakaan pahaa oloasi. Yök.
En mä kyl mihinkään miehiin koske :D Ei kannata ees yrittää, miehet on säälittäviä. T. Kuuma yh (176/52/65D)
Miks kaikki olettaa että tää panemaan aikova on mies? Tai yh nainen?
Vierailija kirjoitti:
Onko hän sheivannut kainalonsa talvellakin?
APhan jo sanoi että se oli kuuma.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikäköhän niin monella yh:ssa kaihertaa? Se että on todiste että mies on lauennu sisään ja ootte kateellisina siitä koska teidän luonnostaan löysien toosien, läskien ja rumien naamojenne kanssa ette saa a) munaa b) mies ei ainakaan koskaan ole lauennut sisään? Kertokaa vaan! :)
Jos ite oot nii ruma niin älä tuu tänne älisee ja jakaan pahaa oloasi. Yök.
Sori, mutta olen tuo sama joka sanoi että olen 100% varma, että olen kuumempi kun sinä ja saa jatkuvasti yhteydenottoja varatuilta. Mut sun mielestä on ok haukkuu kaikki yh:t maanrakoon kumminkin? Ja tais kolahtaa nyt suhun teksti sillai että taisin olla oikeassa. Ja en mä tommosta piipitystä kuuntele, kun omatkaan käytöstapasi ei ole sen parempia. :'D
Onko todellisuudentajusi hämärtynyt hiukan?