Naapuriin muutti kuuma yh
kuinka pian on soveliasta alkaa käymään panemassa sitä?
Kommentit (36)
Onko hän sheivannut kainalonsa talvellakin?
Kannattaa kysyä sen naapurin mielipidettä tällaisesta toiminnasta. Veikkaanpa, ettei hän ole läheskään niin innostunut asiasta kuin sinä, pervo-perttiseni.
Jos olet alfamies niin voit ryhtyä toimiin heti.
Käy viemässä jo tänään tervetuliaislahja. Klamydia
Se pitää ensin viilentää n. 37-asteiseksi ennen kuin sitä uskaltaa panna.
Ole varovainen ettet haksahda lompakkoloiseen.
Vierailija kirjoitti:
Alfamiehet ei yh:ta pane, kun saavat lapsettomia naisiakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Alfamiehet ei yh:ta pane, kun saavat lapsettomia naisiakin.
Vähän tylysti ilmaistu, mutta on se kyllä totta.
Heti
Jos olette jo tavanneet, niin alle viikossa joudut kaverivyöhykkeelle ellet tee aloitetta.
Eli kysyt nimeä, kehut kauniiksi ja pyydät käymään kylässä sitten kun on aikaa. Tulee sitten jos on kiinnostunut.
Miks sä nyt väljää tavaraa haluaisit mennä laittamaan? Hölömö. On siellä markkinoilla tiukkaakin.
Mistä ihmiset aina tietää, että kuka on yksinhuoltaja ja keillä yhteishuoltajuus? Kysytäänkö sitä oikeasti naapurille esittäydyttäessä: "Hei, minä ole Matti naapurista. Oletkos sinä tämän pikkupojan yksinhuoltaja vai millainen järjestely teillä on lapsen isän kanssa?"
Ilmoitan kyl itse sit kun sopii ja kenen kanssa sopii.
Ja siis sen vert miehel pitää löytyy hynää et maksaa hotellin. Kun meidän kotiin en kiikuta satunnaisia panoja, koska ne lapset.
t. se kuuma yh
Mikäköhän niin monella yh:ssa kaihertaa? Se että on todiste että mies on lauennu sisään ja ootte kateellisina siitä koska teidän luonnostaan löysien toosien, läskien ja rumien naamojenne kanssa ette saa a) munaa b) mies ei ainakaan koskaan ole lauennut sisään? Kertokaa vaan! :)
Vierailija kirjoitti:
Ja siis sen vert miehel pitää löytyy hynää et maksaa hotellin. Kun meidän kotiin en kiikuta satunnaisia panoja, koska ne lapset.
t. se kuuma yh
Kuulostat ihan eräältä Annikalta
Vierailija kirjoitti:
t. se kuuma yh
Voit tulla minun luo. Esittelen samalla kämppääni.
Vierailija kirjoitti:
Mikäköhän niin monella yh:ssa kaihertaa? Se että on todiste että mies on lauennu sisään ja ootte kateellisina siitä koska teidän luonnostaan löysien toosien, läskien ja rumien naamojenne kanssa ette saa a) munaa b) mies ei ainakaan koskaan ole lauennut sisään? Kertokaa vaan! :)
Janina vai Annikako se siellä?
T matt
Tänään