Miks salkkareissa osa II - ROOLIPELI!
Salkkareiden virallinen hahmoroolipeli. Tervetulloo kaikki!
Kommentit (5153)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä voisin alkaa seukkaa Krisun kaa. Hurmaava nuori mies.
Maaritti
Ei ole tainnut juoppopiirien miehiltä lohjeta mitään kun nyt olet päättänyt sekaantua nuorempiin miehiin.
Mvh. Karin
Vaihtelu virkstää.
Maaritti
Tai sitten vain väkisin lähentelet viattomia nuoria miehiä humalapäissäsi.
Mvh. Karin
Taitaa vanha muori vaan olla vähän kateellinen ku mulla vientiä riittää. Ja että vielä nuorisosta.
Maaritti
Olin tänään Delismossa ja ai että alko ärsyttää Dahlian valitus Ismolle. Heitinpä sitten yhden mangon rouvaa kohti. Siitäs sai!
Jutta
Nyt Juttaa ja Kalleakin pyydettiin asiantuntijoina mukaan hallitusneuvotteluihin. Jutan ja Kallen pitää kertoa näkemyksensä seksuaali ja sukupuolivähemmistöjen asemasta ja toki myös sote-palveluiden tilasta. Kalle pukeutui siniseen kauluspaitaan ja Jutta leopardikuosiin.
Juoruakka
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Maaritti
Ei ole tainnut juoppopiirien miehiltä lohjeta mitään kun nyt olet päättänyt sekaantua nuorempiin miehiin.
Mvh. Karin
Vaihtelu virkstää.
Maaritti
Mvh. Karin
Taitaa vanha muori vaan olla vähän kateellinen ku mulla vientiä riittää. Ja että vielä nuorisosta.
Maaritti
Miksi ihmeessä olisin kateellinen nuoria miehiä humalassa ahdistelevalle alkoholistille?
Mvh. Karin
Vierailija kirjoitti:
Olin tänään Delismossa ja ai että alko ärsyttää Dahlian valitus Ismolle. Heitinpä sitten yhden mangon rouvaa kohti. Siitäs sai!
Jutta
Tuo ei ollut ollenkaan eleganttia käytöstä! Häpeä lihapullanainen! Onneksi sain neuvoteltua Delismosta tunnin ainoastaan omaa asiointiani varten jolloin tuollaiset rahvaat huligaanit eivät 100 prosentin varmuudella pääse heittelemään minua millään.
- Dahlia
Kari Taalasmaan apu hallitusneuvotteluissa on ollut korvaamatonta puolueellemme. Hyvin on tuonut esiin sen, mitä tavalliset suomalaiset oikeasti ajattelevat.
Riikka
Kari ei edes onnitellut äitienpäivänä. Kakkua, aamiaista, kukkia tai korttiakaan ei ollut. Mieleni joutui tässä pahoittamaan. Menin Ismon kanssa sittennäitienpäivälounaalle. Ismohan on Kallelle myös vähän niin kuin äiti niin Laiteloilla oli kyllä ihan kakkukin.
Ulla
Kun olen tälle hankalalle, vaativalle ja kiittämättömälle sekalaiselle seurakunnalle myös äiti niin järjestin sitten hirvipaistia, perunamuusia ja lisukkeita hienolle äitienpäivälounaalle. Iso mansikkakermakakkukin oli. Kuitenkin vain Joonatan ilmestyi paikalle. Syötiin sitten herkkuateria Joonatanin kanssa kahdestaan.
Lasse
Olisin halunnut mukaan Euroviisuihin, mutta eivät huolineet mukaan. Protestina en sitten katsonut koko kisaa.
Eva
Lasse ja Ismo olivat aamupäivällä todella väsyneitä kun olivat katsoneet yhdessä Euroviisuja. Ääni oli ollut niin kovalla, että oli kuulunut koko rappuun. Linda oli joutunut käskemään Lassea ja Ismoa laittamaan ääntä pienemmälle.
Juoruakka
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Maaritti
Mvh. Karin
Vaihtelu virkstää.
Maaritti
Mvh. Karin
Maaritti
Miksi ihmeessä olisin kateellinen nuoria miehiä humalassa ahdistelevalle alkoholistille?
Mvh. Karin
Mulla kuule riittää vientiä. Toisin kuin sulla. Ei tarvitse sen takia ilkeäksi ryhtyä.
Maaritti
Että alkaa ärsyttää tuo Karin. Jaksaa kehua Dahliaa joka asiassa. Ei Dahlia niin ihmeellinen ole.
Jutta
Lasse Sievinen on nähty sairaalassa. Usein käyttämäni hakkeri murtautui potilastietojärjestelmään ja sieltä selvisi, että Lasse Sievisellä on HIV. Ilmeisesti ei ole kertonut asiasta kenellekään. Kalle Laitela ei ole ollut lääkärinä, vaan joku Romppainen niin Kalle Laitelakaan ei tiedä tästä.
Juoruakka
Eva Tamminen nähtiin eilen lentokentällä Suomen Euroviisuedustajaa vastassa. Eva Tamminen oli yrittänyt tunkea samoihin kuviin ja hankkia itselleen julkisuutta, mutta ei ollut onnistunut jakoi heitetty ulos koko lentokentältä. Sitten junassa oli vielä jäänyt kiinni liputta matkustamisesta. Miksi kaksi kertaa loton päävoiton voittanut nainen ylipäätään kulkee junalla ja vielä ilman lippua?
Juoruakka
Mua niin hävettää että Eva on mun äiti!
Nella
Siis Lassella HIV? Ei kai mulla ole? Herranjumala!
Salla
Vierailija kirjoitti:
Että
ärsyttää tuo Karin. Jaksaa kehua Dahliaa joka asiassa. Ei Dahlia niin ihmeellinen ole.
Jutta
Hej! Ikävä kuulla että ajattelet noin minusta. Satun vain pitämään elegantisti käyttäytyvistä ihmisistä kuten hyvä ystäväni Dahlia Mustavaara.
Mvh. Karin Ekholm
Saan viedä Finnairin lentokoneeseen niin ison matkalaukun kuin haluan.
Eva
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Että
ärsyttää tuo Karin. Jaksaa kehua Dahliaa joka asiassa. Ei Dahlia niin ihmeellinen ole.
Jutta
Hej! Ikävä kuulla että ajattelet noin minusta. Satun vain pitämään elegantisti käyttäytyvistä ihmisistä kuten hyvä ystäväni Dahlia Mustavaara.
Mvh. Karin Ekholm
Vanhoja juoruakkoja ootte ettekä mitään muuta.
Maaritti
Mvh. Karin