Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miks salkkareissa osa II - ROOLIPELI!

Ulla Taalasmaa
23.02.2017 |

Salkkareiden virallinen hahmoroolipeli. Tervetulloo kaikki!

Kommentit (5153)

Vierailija
4801/5153 |
08.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä voisin alkaa seukkaa Krisun kaa. Hurmaava nuori mies.

Maaritti

Ei ole tainnut juoppopiirien miehiltä lohjeta mitään kun nyt olet päättänyt sekaantua nuorempiin miehiin.

Mvh. Karin

Vaihtelu virkstää.

Maaritti

Tai sitten vain väkisin lähentelet viattomia nuoria miehiä humalapäissäsi.

Mvh. Karin

Vierailija
4802/5153 |
09.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Maaritti

Ei ole tainnut juoppopiirien miehiltä lohjeta mitään kun nyt olet päättänyt sekaantua nuorempiin miehiin.

Mvh. Karin

Vaihtelu virkstää.

Maaritti

Mvh. Karin

Taitaa vanha muori vaan olla vähän kateellinen ku mulla vientiä riittää. Ja että vielä nuorisosta.

Maaritti

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
4803/5153 |
09.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin tänään Delismossa ja ai että alko ärsyttää Dahlian valitus Ismolle. Heitinpä sitten yhden mangon rouvaa kohti. Siitäs sai!

Jutta

Vierailija
4804/5153 |
09.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt Juttaa ja Kalleakin pyydettiin asiantuntijoina mukaan hallitusneuvotteluihin. Jutan ja Kallen pitää kertoa näkemyksensä seksuaali ja sukupuolivähemmistöjen asemasta ja toki myös sote-palveluiden tilasta. Kalle pukeutui siniseen kauluspaitaan ja Jutta leopardikuosiin.

Juoruakka

Vierailija
4805/5153 |
09.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Maaritti

Mvh. Karin

Vaihtelu virkstää.

Maaritti

Mvh. Karin

Taitaa vanha muori vaan olla vähän kateellinen ku mulla vientiä riittää. Ja että vielä nuorisosta.

Maaritti

Miksi ihmeessä olisin kateellinen nuoria miehiä humalassa ahdistelevalle alkoholistille?

Mvh. Karin

Vierailija
4806/5153 |
09.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin tänään Delismossa ja ai että alko ärsyttää Dahlian valitus Ismolle. Heitinpä sitten yhden mangon rouvaa kohti. Siitäs sai!

Jutta

Tuo ei ollut ollenkaan eleganttia käytöstä! Häpeä lihapullanainen! Onneksi sain neuvoteltua Delismosta tunnin ainoastaan omaa asiointiani varten jolloin tuollaiset rahvaat huligaanit eivät 100 prosentin varmuudella pääse heittelemään minua millään.

- Dahlia

Vierailija
4807/5153 |
10.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kari Taalasmaan apu hallitusneuvotteluissa on ollut korvaamatonta puolueellemme. Hyvin on tuonut esiin sen, mitä tavalliset suomalaiset oikeasti ajattelevat.

Riikka

Vierailija
4808/5153 |
14.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kari ei edes onnitellut äitienpäivänä. Kakkua, aamiaista, kukkia tai korttiakaan ei ollut. Mieleni joutui tässä pahoittamaan. Menin Ismon kanssa sittennäitienpäivälounaalle. Ismohan on Kallelle myös vähän niin kuin äiti niin Laiteloilla oli kyllä ihan kakkukin.

Ulla

Vierailija
4809/5153 |
14.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun olen tälle hankalalle, vaativalle ja kiittämättömälle sekalaiselle seurakunnalle myös äiti niin järjestin sitten hirvipaistia, perunamuusia ja lisukkeita hienolle äitienpäivälounaalle. Iso mansikkakermakakkukin oli. Kuitenkin vain Joonatan ilmestyi paikalle. Syötiin sitten herkkuateria Joonatanin kanssa kahdestaan.

Lasse

Vierailija
4810/5153 |
14.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin halunnut mukaan Euroviisuihin, mutta eivät huolineet mukaan. Protestina en sitten katsonut koko kisaa.

Eva

Vierailija
4811/5153 |
14.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasse ja Ismo olivat aamupäivällä todella väsyneitä kun olivat katsoneet yhdessä Euroviisuja. Ääni oli ollut niin kovalla, että oli kuulunut koko rappuun. Linda oli joutunut käskemään Lassea ja Ismoa laittamaan ääntä pienemmälle.

Juoruakka

Vierailija
4812/5153 |
15.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Maaritti

Mvh. Karin

Vaihtelu virkstää.

Maaritti

Mvh. Karin

Maaritti

Miksi ihmeessä olisin kateellinen nuoria miehiä humalassa ahdistelevalle alkoholistille?

Mvh. Karin

Mulla kuule riittää vientiä. Toisin kuin sulla. Ei tarvitse sen takia ilkeäksi ryhtyä.

Maaritti

Vierailija
4813/5153 |
15.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että alkaa ärsyttää tuo Karin. Jaksaa kehua Dahliaa joka asiassa. Ei Dahlia niin ihmeellinen ole.

Jutta

Vierailija
4814/5153 |
15.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasse Sievinen on nähty sairaalassa. Usein käyttämäni hakkeri murtautui potilastietojärjestelmään ja sieltä selvisi, että Lasse Sievisellä on HIV. Ilmeisesti ei ole kertonut asiasta kenellekään. Kalle Laitela ei ole ollut lääkärinä, vaan joku Romppainen niin Kalle Laitelakaan ei tiedä tästä.

Juoruakka

Vierailija
4815/5153 |
15.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eva Tamminen nähtiin eilen lentokentällä Suomen Euroviisuedustajaa vastassa. Eva Tamminen oli yrittänyt tunkea samoihin kuviin ja hankkia itselleen julkisuutta, mutta ei ollut onnistunut jakoi heitetty ulos koko lentokentältä. Sitten junassa oli vielä jäänyt kiinni liputta matkustamisesta. Miksi kaksi kertaa loton päävoiton voittanut nainen ylipäätään kulkee junalla ja vielä ilman lippua?

Juoruakka

Vierailija
4816/5153 |
16.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua niin hävettää että Eva on mun äiti!

Nella

Vierailija
4817/5153 |
16.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis Lassella HIV? Ei kai mulla ole? Herranjumala!

Salla

Vierailija
4818/5153 |
16.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Että

ärsyttää tuo Karin. Jaksaa kehua Dahliaa joka asiassa. Ei Dahlia niin ihmeellinen ole.

Jutta

Hej! Ikävä kuulla että ajattelet noin minusta. Satun vain pitämään elegantisti käyttäytyvistä ihmisistä kuten hyvä ystäväni Dahlia Mustavaara.

Mvh. Karin Ekholm

Vierailija
4819/5153 |
16.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saan viedä Finnairin lentokoneeseen niin ison matkalaukun kuin haluan.

Eva

Vierailija
4820/5153 |
19.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Että

ärsyttää tuo Karin. Jaksaa kehua Dahliaa joka asiassa. Ei Dahlia niin ihmeellinen ole.

Jutta

Hej! Ikävä kuulla että ajattelet noin minusta. Satun vain pitämään elegantisti käyttäytyvistä ihmisistä kuten hyvä ystäväni Dahlia Mustavaara.

Mvh. Karin Ekholm

Vanhoja juoruakkoja ootte ettekä mitään muuta.

Maaritti