Miks salkkareissa osa II - ROOLIPELI!
Salkkareiden virallinen hahmoroolipeli. Tervetulloo kaikki!
Kommentit (5153)
Vierailija kirjoitti:
Puolen tunnin päästä telkku auki! Mä olen siellä taas toivon mukaan ihastuttamassa!
Eva
Muista puhua selkeästi; Artikuloiden ja hieman kovemmalla äänellä, kiitos !
Jätä sössötys jo nurkkaan häpeämään...
Terv. Katsojat👀👀👀👀
MARIANNA!!!!! ÄIDILLE EI KIUKUTELLA!!!!! Sä saat maksaa vielä tästä!!!!!!!
Raakel
Tamara kirjoitti:
Jiri, karvainen leonardo, tule minun piiskattavaksi!
🤣🤣🤣🤣
Käykö mattopiiska ?
Mä voin lainata.
T. Ulla
Siis KUKA kehtas laittaa mun komenttiin alapeukun? Ja minun puheviassa ei ole kyllä yhtään mitääm vikaa! Tiedoks vaan että Lasse on valmis puolustamaan mua. Sillä on hirivikivääri!
T. Eva
MOOSEN HIRVEN PÄÄLLE OIKEUTTA!
T. Häihin huutamaan saapunut Inka
Vierailija kirjoitti:
Siis KUKA kehtas laittaa mun komenttiin alapeukun? Ja minun puheviassa ei ole kyllä yhtään mitääm vikaa! Tiedoks vaan että Lasse on valmis puolustamaan mua. Sillä on hirivikivääri!
T. Eva
Siis mun puheessa ei oo mitään vikaa! En ehtiny ajatella mitä sanon ku vi tu tti.
Eva
Kuka söi KAIKKI MUN pasteijat ????
Mirkku
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Dahlia Mustavaara kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Maarit, sun osuus juhlajuomista taitaa olla täynnä. Nyt käyttäydyt senkin vanha juoppo!
JukkaTule, niin mennään jatkoille minun luokseni! Pupu, onko limusiini valmiina?
Kappas vain, arvon rouva Mustavaara on alkanu ettiä ryyppyseuraa kun ei saa mun miestä luokseen ei sitte millään. Säälittävää että voiki olla niin säälittävää!
JuttaSiinä on varsinainen moraalinvartija! Aaro palaa vielä luokseni, siitä laitan vaikka shamppanjapullon veto!
DahliaAaro varmaan haluaaki olla tollasen... tollasen... alottelevan alkoholistin kanssa! Tai nyt ku mä vähän mietin tarkemmin, niin sähän oot sitä ollu varmaan jo kaiken aikaa! Kuulin siitä että Kalle melkein alko juomaan sun viinojas!
JuttaMikä hävyttömyys! Harvoin minua on näin loukattu! Minä olen sivistynyt alkoholin nauttija. Sinä olet tuollainen kalsarikännien vetäjä!
Dahlia
Ota toi sun juoppokaveris ja häivy! Orjas odottaa jo autossa.
Jutta
Vierailija kirjoitti:
Kuka söi KAIKKI MUN pasteijat ????
Mirkku
Etköhä sä ole syöny tarpeeksi pasteijoita.
Gunnar
KAIKKI SEKOPÄÄT POIS TÄÄLTÄ MUN HÄITÄ PILAAMASTA! RAAKEL! INKA! KATARIINA! ULOS!
Vierailija kirjoitti:
MOOSEN HIRVEN PÄÄLLE OIKEUTTA!
T. Häihin huutamaan saapunut Inka
Juu; Pahvifiguureillakin on oikeuksia !
Kuka muka sitä ei tiedä ?????
Noni! Telkun ääreen! Kohta on miehille silmänruokaa ku vaimonne ei sitä oo.
Eva
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Dahlia Mustavaara kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Maarit, sun osuus juhlajuomista taitaa olla täynnä. Nyt käyttäydyt senkin vanha juoppo!
JukkaTule, niin mennään jatkoille minun luokseni! Pupu, onko limusiini valmiina?
Kappas vain, arvon rouva Mustavaara on alkanu ettiä ryyppyseuraa kun ei saa mun miestä luokseen ei sitte millään. Säälittävää että voiki olla niin säälittävää!
JuttaSiinä on varsinainen moraalinvartija! Aaro palaa vielä luokseni, siitä laitan vaikka shamppanjapullon veto!
DahliaAaro varmaan haluaaki olla tollasen... tollasen... alottelevan alkoholistin kanssa! Tai nyt ku mä vähän mietin tarkemmin, niin sähän oot sitä ollu varmaan jo kaiken aikaa! Kuulin siitä että Kalle melkein alko juomaan sun viinojas!
JuttaMikä hävyttömyys! Harvoin minua on näin loukattu! Minä olen sivistynyt alkoholin nauttija. Sinä olet tuollainen kalsarikännien vetäjä!
DahliaOta toi sun juoppokaveris ja häivy! Orjas odottaa jo autossa.
Jutta
Minä en ole minnekkään! Aion juhlia pilkkuun asti.
Etköhä sä ole syöny tarpeeksi pasteijoita.
Gunnar[/quote]
HAAA; Se olit siis SINÄ, Gunnar Mustavaara !
Tätä se mun uneni tiesi.
Katselit niitä jo leipoessani niiiin himokkaasti, olis pitänyt arvata !
Mä selitän kaiken hienosti yksityiskohtaisesti läpi Matin mur has ta just kun joku kuuntelee. Ja vielä kovaan ääneen.
Nella
Täällä on taas joillaki hiekkaa sanonko missä ku ne ei oo yhtä nättei ku MÄ.
Eva
Noel ja mä asutaan yhdessä!❤
Susu
*Pyörtyy Amandan takahuoneeseen.*
Daniela
Mikä hävyttömyys! Harvoin minua on näin loukattu! Minä olen sivistynyt alkoholin nauttija. Sinä olet tuollainen kalsarikännien vetäjä!
Dahlia