Miks salkkareissa osa II - ROOLIPELI!
Salkkareiden virallinen hahmoroolipeli. Tervetulloo kaikki!
Kommentit (5153)
Näistähän tuli mielenkiintoset pirskeet.
T. Noel
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Susu! Peppi pyörty! Tuu auttaa!
CindyLuulets sä tosissas et se autt... AAA! MUA SUPISTAA!
T. Mira
Onks vauval joku?
Viola
Peppi varmaan taas vetäny jotaki.
Heidi
Vierailija kirjoitti:
Peppi varmaan taas vetäny jotaki.
Heidi
Mitäs sä täällä? Eihän sua oltu kutsuttu.
T. Kari
Vierailija kirjoitti:
Ulla? Säkö sä olet? Mikä toi maski on?
Ismo
SHHH! Oo hiljaa, illemmalla tämä tyttö järjestää vähän ohjelmaa näihin kemuihin! Saa ns. miniä ikimuistoiset häät!
Ulla
Minulla on aivan ihana Kreetalainen mies! En muista edes niitä aikoja, kun olin Sepon kanssa!
Maarit, sun osuus juhlajuomista taitaa olla täynnä. Nyt käyttäydyt senkin vanha juoppo!
Jukka
Vierailija kirjoitti:
Maarit, sun osuus juhlajuomista taitaa olla täynnä. Nyt käyttäydyt senkin vanha juoppo!
Jukka
Tule, niin mennään jatkoille minun luokseni! Pupu, onko limusiini valmiina?
Alissa, mikset sä oo käynyt ollenkaan katsomassa, ketä sun asunnossa majailee? Tale kuolija Janne lähti.
Dahlia Mustavaara kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
JukkaTule, niin mennään jatkoille minun luokseni! Pupu, onko limusiini valmiina?
Kukas piru sinä olet? Joku mun ex-vaimon ryyppykavereista?
Jukka
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
JukkaTule, niin mennään jatkoille minun luokseni! Pupu, onko limusiini valmiina?
Jukka
Meillä oli paljonkin yhteisiä hetkiä, kun minun tyttäreni ei oikein sietänyt Maaritia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ulla? Säkö sä olet? Mikä toi maski on?
IsmoSHHH! Oo hiljaa, illemmalla tämä tyttö järjestää vähän ohjelmaa näihin kemuihin! Saa ns. miniä ikimuistoiset häät!
Ulla
Vai olet sinä tullut tänne kieroilemaan. Maksa karahvini niin saatan pitää suuni kiinni.
Irma
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
JukkaMeillä oli paljonkin yhteisiä hetkiä, kun minun tyttäreni ei oikein sietänyt Maaritia.
Ole hyvä vie ja tuo mun exä mukanas!
Lasse? Missä sä oot?
T. Maaritti
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
JukkaMeillä oli paljonkin yhteisiä hetkiä, kun minun tyttäreni ei oikein sietänyt Maaritia.
Ole hyvä vie ja tuo mun exä mukanas!
Lasse? Missä sä oot?
T. Maaritti
Siis vie! Oonks mä ottanu vähän liikaa jo?
T. Maaritti
Aki Nikkinen kirjoitti:
Alissa, mikset sä oo käynyt ollenkaan katsomassa, ketä sun asunnossa majailee? Tale kuolija Janne lähti.
Sori faija, mut mulla on parempaa tekemistä. Lola nimittäin kuoli. Tai en tiiä et onks se pääsarjassa kuollu mut kummiski.
Alissa
Kiitos vaan ku mun häistä tuli tämmönen fiasko! Uskaltakaapa kertoa tästä Ullalle. En halua nähdä sen omahyvästä ilmettä!
T. Salla
Vierailija kirjoitti:
Kiitos vaan k
u mun häistä tuli tämmönen fiasko! Uskaltakaapa kertoa tästä Ullalle. En halua nähdä sen omahyvästä ilmettä!T. Salla
Ullasta ei ole näkyny vilaustakaan. Kröhöm
Vierailija kirjoitti:
Aki Nikkinen kirjoitti:
Sori faija, mut mulla on parempaa tekemistä. Lola nimittäin kuoli. Tai en tiiä et onks se pääsarjassa kuollu mut kummiski.
Alissa
Mä tapan sut!
Ette pilaa mun häitäni!
T. Salla