Miks salkkareissa osa II - ROOLIPELI!
Salkkareiden virallinen hahmoroolipeli. Tervetulloo kaikki!
Kommentit (5153)
Mirkku, vieraat tulevatkin huomenna!
Panu soitti ja kysyi, sopisko tämmöinen...
Ismo
Tottakai sopii!
Ehdin leipoa lisää tarjottavaakin, oi oi...
Mirkku
Onneksi ismon suuri vatsa syö kaikki leivokset hetkessä, ei huolta.
(Kukaan ei omista yksinoikeudella yhtäkään hahmoa, mutta kaikki kirjoittajat voisivat nyt pysyä tarinassa. Tässä kun on selkeää juontakin, ellei sitten halua vain provoilla tässäkin. Kallella ja Larilla on korona. Sampo on sairaalassa. Kari on lentokoneessa matkalla Qatarin kautta Barcelonaan ja on perillä vasta huomenna aamulla. Linda on jo Taalasbissejen kanssa Barcelonassa.)
Mun täytyy näköjään huomenna mennä isälle.
En kyllä viitsis, mutta en kehtaa taas peruakkaan.
Jospa Lari lähtis mukaan...
Kalle
(Joo, menee kyllä vähän sekavaks kun on samaan aikaan päällekäin useita juonia...)
(Että "provoilua", älä jaksa...)
Ei kai se koronassa poika lähde kylään kun tartuttaa kaikki sitten. Täytynee soittaa pojalle että ei nyt illalliselle tulisi ellei sitten negatiivistä testiä tee.
Vierailija kirjoitti:
Mun täytyy näköjään huomenna mennä isälle.
En kyllä viitsis, mutta en kehtaa taas peruakkaan.
Jospa Lari lähtis mukaan...Kalle
Kuumehoureissako taas olet? Olet karanteenissa koronassa. Kerro nyt vain Ismolle suoraan, että olet koronassa kotona. Mene takaisin nukkumaan nyt. Tuon vettä ja lääkettä ja tulen itsekin nukkumaan.
Lari
Noel, Elina uhkailee jotain ovella. Saat nyt kyllä ite puhua sille, mä meen nukkumaan. Huomenna pitkä päivä töissä.
Susu
No mikäs siinä, kyllä mä täältä Amandastakin saan Kariin yhteyden.
Salla
Noel, olet todella mukava isäpuoli. Enää ei se yliajokaan harmita kun meillä on niin mukavaa.
Matias
Miks ei Joonatan vastaa mulle!?
Aino
Vad i himlen! Kuka kehtaa kirjoittaa viestejä tänne minua?!:-O Toisen henkilöllisyyden varastaminen on rikos.
Karin
Poika huumehouruissaan soitteli mutta selvästi näki todentuntuisia harhoja. Toivottavasti ei lähde kotoaan kävelemään käytäville jahdaten haamuja.
En kestä, olen menettänyt kaikki lapseni. Mieleen tulee jopa se mikä meinattiin saada Danielin kanssa. Miksi elämäni on tällaista? Noel on pilannut kaiken, Susukin vain vihoittelee. Onneksi minulla on Robin ja Kari. Ja no, Gunnar. Äiti on muualla, isä ei edes soittele.
Elina
Vierailija kirjoitti:
Mtv 3 uutinen: Yksinäinen kotiäiti salakuljetti 20kiloa kokainia yhdessä rikoskumppanin kanssa.
Maaritti ja Karin juoni saada rahaa ja sitten poliisit saivat kiinni. Kirkko oli vain lavastusta.
Onko Evakin sekaantunut huumekauppaan ja salakuljetuksen? Täytyy antaa nimetön vinkki superpoliisi Joannalle.
Juoruakka
Joannahan on melkein yhtä taitava kuin minä.
Antti
Emmä jaksa, mulla on flunssa
Miki
Onneksi sepolle juttelu auttaa ja ruuaksi meille teenkin perunamuussia ismon salaisella nakkikastikkeella.