Tämä palsta on saanut minut tajuamaan että Suomi ei eroa yhtään Neuvostoliitosta
Kommentit (17)
Vierailija kirjoitti:
Persut nuolevat palstalla Putinia niin kuin Kepu Neuvostoliittoa.
Mä veikkaan että tämä ei ole persu, vaan vielä hullumpi.
Eroa on ainakin siinä että itänaapurissa tv-juontajat on kauniita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä veikkaan että tämä ei ole persu, vaan vielä hullumpi.
Onko sellaisiakin? 😳
Missä se vankileirien saaristo on? Nauvossa?
Samanlainen sensuurimeininki ainakin on.
Nyky-Suomi eroaa Neuvostoliitosta kuin yö ja päivä. Aloittaja voi vapaasti oksentaa nettiin. Neuvostoliitossa ei ollut nettiä ja julkisesti kertoi väärän mielipiteen, vietiin Siperiaan.
Patridiootti-pellekerhon poitsu taas ulisee.
Miksi et mene hommalle? Siellä saat valehdella ja horista mitä ikinä mieleesi juollahtaa.
Historioitsija kirjoitti:
Nyky-Suomi eroaa Neuvostoliitosta kuin yö ja päivä. Aloittaja voi vapaasti oksentaa nettiin. Neuvostoliitossa ei ollut nettiä ja julkisesti kertoi väärän mielipiteen, vietiin Siperiaan.
Stalinilla oli vielä drastisemmat keinot.
Vierailija kirjoitti:
Onneksi todella iso muutos on tulossa
Avaatko tätä hieman, eli mitä meillä on odotettavissa?
Olin katsomossa, kun Helena voitti kultaa lahdessa 1978
Ap vähän liioittelee, mutta oikeilla jäljillä. AV-palstallakin modet sensuroi punakynät sauhuten!
Ei sovi vapaaseen elämänkatsomukseen ja kriittiseen asioiden käsittelyyn ollenkaan tuollainen.
Oikeus ja kohtuus kirjoitti:
Ap vähän liioittelee, mutta oikeilla jäljillä. AV-palstallakin modet sensuroi punakynät sauhuten!
Ei sovi vapaaseen elämänkatsomukseen ja kriittiseen asioiden käsittelyyn ollenkaan tuollainen.
Ainakaan persuja ei saa kritisoida.
Ohhoh, vai oli Mietaa noin provosoituvaa sorttia, että huoritellut katsojaa???
Kertoo Kuutsastakin kaiken olennaisen, että häntä huorittelu nauratti.
Toivottavasti Suomessa ihmiset saavat paremmat päättäjät. Toki kansan pitäisi osata äänestää oikein!
Oikeus ja kohtuus kirjoitti:
Toivottavasti Suomessa ihmiset saavat paremmat päättäjät. Toki kansan pitäisi osata äänestää oikein!
Samaa mieltä, tämä persueliitin johtama persukeko-hallitus jytkyttää Suomea syvälle suohon. Itse äänestän jatkossa vihreitä.