Tilaatteko te netistä useampaa eri kokoa vaatteista ja sitten palautatte huonot/väärät koot?
Kommentit (8)
Vain jos on pakko ja tiedän haluavani kyseisen tuotteen!
En tilaa koskaan enää vaatteita netistä kun ei osu koot nappiin. Mulla on saman merkin tunikoita kolme kappaletta, samaan aikaan ostettuja, melkein saman mallisiakin, koot on S, M ja L. Eikä se vaatteen mallikaan sitten välttämättä päällä näytä hyvälle ja ole omalle vartalolle sopiva. Ehkä en vain osaa?
Tilaan vain yhden koon. Vertailen mallia ja materiaalia ja mietin sopivan koon. Olen ärsyttävästi kahden koon välissä, joskus S joskus M ja riippuu niin mallista ja kankaasta.
En koskaan tilaa netin kautta vaatteita. Haluan kokeilla joten ostan aina vaatteet kivijalkakaupasta.
mies35v
Oon kokoa xs ja ei oo vielä vaatetta tullut tuossa koossa vastaan joka ei sopisi päälle. Välillä toki jotkut vaatteet ovat reilua kokoa, että ovatkin liian isoja.
Vierailija kirjoitti:
Aina osuu nappiin.
Meillä myös koska mittaamme ennen tilausta alle kolme euroa maksaneella mittanauhalla. Ikinä en ole palauttanut mitään.
Tilaan yhden ja jos koko ei sovi en jaksa palauttaa. Vaatteita ei kyllä pitäis ostaa netistä ollenkaan, ellei ole satavarma sen sopivuudesta.
Sinkkumies
Aina osuu nappiin.