Onko sinulla kahvikuppeja?
Kun toisen ketjun kirjoittajalla ei ollut 20 kahvikuppia. Minulla on 12 kupin sarja ja 2kappaletta 6 kupin sarjaa. Lisäksi jotain yksittäisiä kuppeja lisäksi.
Kommentit (17)
Ei. Minulla on yksi muki, muovinen.
Semmosia onnettoman kokoisia varsinaisia kahvikuppeja omistan tasan nolla. Mukitkin aika eriparia, arabiaa kokoa jopa 4 samanlaista.
Minulla on anopilta perityt kultareunaiset Arabian 70?-lukuiset kahvikupit asetteineen, muistaakseni noin 60 kpl ja sitten kummitädiltä perittyjä vähän samanlaisia noin 32 kpl. Lisäksi on vielä omat Arcticat ehkä tusinan verran.
Ei.
Minulla on 6 teekupin sarja kannuineen. Olen käyttänyt sitä kerran sen viiden vuoden aikana, jonka olen sen omistanut. Muumukeja on noin 30. Mielestäni niistä voin hyvin tarjoilla kahvivieraille, jos joskus olisi tarvetta. Todella harvoin on.
42-v, eronnut, keskiluokkainen täti tässä hei!
Ei ole. Häälahjaksi saadut jäivät eksälle, tarvitsen kahvikuppeja n. joka toinen vuosi yhden kerran. Lainaan silloin häneltä, väleissä kun ollaan.
Maitokahvini keitän mutterilla ja juon mukista. Niin perusvieraatkin ovat kahvinsa/teensä juoneet.
Ei todellakaan ole. Mihin mä niitä käyttäisin? Meillä vieraat juo mukeista kahvia, eikä mistään snapsikupeista.
Jos jostain syystä tarvitsisin isomman setin kahvikuppeja, niin vuokraisin ne vaikka martoilta. Samaten kakkulautaset ja lusikat. Ihan turhaa ostaa omaa settiä, jos sitä ei tarvitse kuin kerran 10 vuodessa.
Sanoisin, että ei ole yhden ainoaa kahvikuppia.
Tosin just nyt on äiteeltä lainattu kahviastiasto yläkaapissa odottamassa, että saan palauttaa sen. Tarvittiin alkusyksystä rippijuhlissa.
Vierailija kirjoitti:
Ei todellakaan ole. Mihin mä niitä käyttäisin? Meillä vieraat juo mukeista kahvia, eikä mistään snapsikupeista.
Jos jostain syystä tarvitsisin isomman setin kahvikuppeja, niin vuokraisin ne vaikka martoilta. Samaten kakkulautaset ja lusikat. Ihan turhaa ostaa omaa settiä, jos sitä ei tarvitse kuin kerran 10 vuodessa.
Jos olen tarkka, niin en ole ikinä tarvinnut kahvikuppeja, ikää 28 vuotta. Tänä vuonna tarvitsen ekaa kertaa, kun vietämme lapsen nimiäisiä.
On. Kallista sarjaa 8 hengelle. Anoppi osti. En käytä niitä koskaan.
Juuri yksi ilta naureskeltiin miehen kanssa, että meillä on neljät (4x6 ) kahvikupit, mutta niitä ei koskaan käytetä! Kolmet on perintökuppeja ja yhdet mokkakupit lahjaksi saadut.
Kahvit ja teet juodaan mukeista. Niitäkin on niin että voi välillä vaihdella: joulun aikaan käytetään punaisia ja sinisiä Taika-mukeja, välillä muumimukeja ja tavallisimmin Design House Stockholmin Elsa Beskow- mukeja.
517
Olsiko tuo mukien käyttö lisääntynyt siksi, kun juoma juodaan usein muualla kuin keittiön pöydän ääressä, esim. tietokoneella tai sohvalla tv:n ääressä?
Voihan hautajaiskahvit tarjota ihan yhtä hyvin muumikupeistakin.
Heitin muutossa mäkeen kahvikupit, valkoviinilasit, shottilasit, viskilasit kaikenmaailman vitun lasit ja kupit jotka täytti kaapit. Kahvia juon kuksasta.
Sinkkumies
Ihan mieletön määrä on, mutta eipä tule juuri koskaan käytettyä. En edes muista, koska viimeksi. Joskus kun on ollut illallisvieraita ja siitä on pitkä aika. Kahvit juodaan meillä mukeista niin itse kuin vieraatkin.
Hyvä, että tuli puheeksi. Meinasin nimittäin juuri ostaa uusia kuppeja. Mikä mua vaivaa!?
On, noin 30kpl samaa sarjaa, on koko tarjoiluserviisi. Mutta kuulun ehkä siihen ikäpolveen joka tarvitsee kahviastiastoja. Olen 47v.
Ei ole. On vain mukeja, ei kuitenkaan muumi.
On. Serviisin pystyn järkkäämään samanlaisilla astioilla 20 hengelle. Yli 20 vierasta ollessa (hyvin hyvin harvoin), otan lisäksi toisen sarjan astiat.
Muumimukit ja -astiat lapsille... :)
On, mutta ei mitään kunnon sarjaa. Samanlaisia mukeja on ehkä viisi ja samaa mallia, mutta toisen värisiä on neljä. Sitten on yksittäisiä, jotka ovat kaikki keskenään erilaisia. Ei minullakaan varmaan kahtakymmentä kuppia olisi jos asuisin yksin, mutta miehen kanssa yhteen muuttaessa yhdistimme kuppivalikoimamme ja yhteensä niitä on varmaan juuri ja juuri parikymmentä. Kolme vähän isompaa teemukia on myös.