Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

wC:ssä käydessänne otatteko lapsenne mukaan??? ov

Vierailija
18.03.2006 |

tuosta kuukautiskeskustelusta vaan ajattelin kun niin monen lapsi on nähnyt äidillä siteen???

Monesti olen tätä ihmetellyt muutenkin kun tuttavalle myös käynyt näin että lapsi nähnyt siteen.

Minä kyllä käyn vessassa aina yksin, ensinnäkin on niin pieni vessa että ei sinne ees kahta mahdu ja toisekseen käytän tampooneita niin se ei mieleestäni ole lasten katseltavaa sen vaihtaminen... =)

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
18.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avaa oven ja kurkkii sisälle tai tulee raollaan olevalle ovelle, jos olen luullut että on jossain kauempana. En minä näe mitään syytä salailla vessatouhujani lapseltani, kun en minä itseäni saunassakaan peittele.

Vierailija
2/12 |
18.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ovi jää helposti auki ja se isompi sieltä saattaa yllättää! Että silleen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
18.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

joten kyllä lapset nähnyt kaikki naaman rasvaamisesta paskaamiseen.

Vierailija
4/12 |
18.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotona käydään yksin.

mutta esim jos olen leffassa kahdestaan tai ulkomailla jossain yleisessä " naisten vessassa" jne niin silloin otan kyllä muksun mukaan sinne kopperoon ja käydään vuorotellen.

näitä " naisten vaippoja" tyttö on nähnyt kuitenkin meidän kotivessassa, kaapissa ja ihmettili miten vauvoilla on niin pieniä vaippoja :)

Vierailija
5/12 |
18.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helpommalla pääsen, kun tyttö istuu potalla. Saan hoitaa rauhassa vessa-asiat. Sitten kun isänsä on kotona, pääsen oikein nauttimaan istunnoista: istun kauan ja luen kirjaa tai lehteä ovi kiinni.

Vierailija
6/12 |
18.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran on siteen nähnyt.

Vierailija
7/12 |
18.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on ovessa lukko, jonka napsautan päälle jos joku meinaa yhtä aikaa ängetä. Huomautan myös että olen vessassa, rauhassa.

En halua sinne ketään seuraks, miehenkään on turha ängetä esim hammas pyykille kun käyn pytyllä, niin kiire ei voi olla ettei paria minuuttia voi ootella.

Vierailija
8/12 |
18.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin esimerkiksi kun mennään yhdessä suihkuun ja saunaan, lapsi näkee kun riisuudun ja jos pikkareissa on suoja, näkee hän kun otan sen pois ja heitän roskiin. Pyrin kyllä menemään yksin vessaan, koska on mukavampaa olla rauhassa tarpeillaan, mutta aina niitä tilanteita on kuitenkin kun lapsi sattuu syystä tai toisesta paikalle.

Vierailija
9/12 |
18.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa, kun mies on kotona, niin saa oikeen " oleskella" siellä vessassa :D

Vierailija
10/12 |
18.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

(Vähän alle 2 v poika.) Että on tosiaan nähnyt pytyllä istumiset ja siteen vaihtamiset. Meikkaamiset ja suihkussakäynnit. Kunhan kasvaa, niin käytäntö varmaankin muuttuu =D

Mutta tamponinvaihtoa tai kuukupin tyhjennystä ja asettelua en huolisi katselemaan :P

Vierailija
11/12 |
19.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samalla voi vähän pitää lasta silmällä. Kuukautiset on mulle niin luonnollinen asia, etten koe tarpeelliseksi peitellä sitä kaksveeltä.

Vierailija
12/12 |
19.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta kun vaihdan tamppoonin niin laitan oven lukkoon.

Mielestäni ei tarvi lasten(3 ja 5) nähdä tuollaista touhua vielä...

muutenkin ovat jo sen verran isoja että saan istua rauhassa useimmin,

pienempänä olivatkin tulossa aina mukaan...