Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jäätävä downeri ku moottoripyöräilijä ottaa kypärän pois

Vierailija
23.02.2017 |

Siis lähes joka kerta kun näkyy hieno moottoripyörä, oli sit kyykky tai chopper malli niin kun kuski riisuu kypärän tulee esiin joko ikivanha käppänä tai joku muuten vaan vähemmän komee sälli. Jotenkin tulee prätkästä mielikuva että sitä ajaa joku kolee ihanuus jonka hymy sulattaa jo kaukaa, mut nykyään vaan keski-iän kriisissä olevat ajelee niillä hienoilla pärrillä.

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
23.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täti vähän fiilistelee huonolla suomella.

Vierailija
2/21 |
23.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ihan sama se on naismotoristien suhteen :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
23.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä pahempi avoautot ja porschet. En enää edes vaivaudu vilkaisemaan koska se on aina 50+ ukkeli.

Vierailija
4/21 |
23.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ihan sama se on naismotoristien suhteen :D

Ei ainakaan minulle. Moottoripyörän selässä oleva nainen on nimittäin automaattinen turnoff minulle ja edes kypärän alta paljastuva Sara Chafakin naama ei sitä voisi pelastaa.

Vierailija
5/21 |
23.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet ilmeisesti teini? "Joku kolee ihanuus". Oksennus. Mikä on downeri?

Vierailija
6/21 |
23.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä nyt on maailmassa virhe. Että kehtaa ruma ihminen ajaa moottoripyörällä!

Vierailija
7/21 |
23.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vielä pahempi avoautot ja porschet. En enää edes vaivaudu vilkaisemaan koska se on aina 50+ ukkeli.

Tai sitten tällainen 50+ akkeli - pyydän jo etukäteen anteeksi kaikilta niiltä, jotka kuvittelevat sieltä avoautosta nousevan Ihanan Nuoren Naisen. Hetken voi hämätä, kun tukka hulmuaa tai on lippis päässä, isot aurinkolasit ja kroppakin ok. Mutta ei niitä ryppyjä niin vain peitetä. En tosin haluakkaan. Mutta kyllähän se pettymys on.

Vierailija
8/21 |
23.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja moottoripyöräilevät naiset on aina niitä ronskeja mimmejä joilla naama on kuin lapiolla sammutettu, koska kuppia on tullut otettua vähän liikaa.

Harmi, sillä prätkäily on intohimoni, mutta ei sillä hyviä naisia saa tai tapaa.

Vierailija
9/21 |
23.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama aurinkolasien kanssa.

Syntyy mielikuva ihanteellisella korkeudella ja etäisyydellä olevista silmistä, mutta kun otat ne pois...

Vierailija
10/21 |
23.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten kun näkee jonkun nuorekkaasti pukeutuvan naisen, jolla on ihonmyötäisiä vaatteita ja takaapäin näkyy pitkät paksut hiukset jne. Nainen kääntyy, ja kasvot onkin ryppyiset 50-60v vanhan naisen. Sama downeri tuosta.

Vierailija
11/21 |
23.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karsein tietämäni moponainen on yks HD-porukoissa pyörivä pulska munahaukka, joka ei edes osaa kunnolla ajaa moottoripyörää. Kunhan on päästä varpaisiin HD-logokamppeissa ja tatskat päälle.

Vierailija
12/21 |
23.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun iskä on komea. Tosin ajelee avokypärä päässä joten ehkä eri juttu sitten.

Vierailija
13/21 |
23.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ihan hirveen ruma naama.

Pitäsköhän mun ruveta tahallaan laittautumaan selkäpuoleltakin rumaksi (tukka jotenkin hirveen näkösesti, rumat vaatteet jne.), ettei kääntyessäni tapahdu tätä downer-ilmiötä?

Vierailija
14/21 |
23.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai että mä odotan kun mun mies ostaa taas pyörän. Tavattiin aikoinaan, ja hänellä oli silloin moottoripyörä. Niin kuumaa kamaa ne vehkeet päällä tai ilman :P grr! ;) 

Vierailija
15/21 |
23.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun iskä on komea. Tosin ajelee avokypärä päässä joten ehkä eri juttu sitten.

Meijän iskä onkin vahvempi ku teijän,hähhähhää...

Vierailija
16/21 |
23.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etuskunnan pitäs säätää Laki mikä estää ettei Moottori pyörää saa myyvä RUMILLE ja VANHOILLE kansalaisillen!!!

Vierailija
17/21 |
23.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on ihan hirveen ruma naama.

Pitäsköhän mun ruveta tahallaan laittautumaan selkäpuoleltakin rumaksi (tukka jotenkin hirveen näkösesti, rumat vaatteet jne.), ettei kääntyessäni tapahdu tätä downer-ilmiötä?

Tai sitten et vaan välitä. Ei kai miehetkään ala ajamaan ilman kypärää prätkällä vain siksi, ettei tapahtuisi downereita.

Vierailija
18/21 |
23.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miettikää jos tää keskustelu ois ollut toisinpäin: Mikä pettymys kun näkee loistavan treenitrikooperseen kaupan kassajonossa mutta kun kyseinen nainen kääntyy ympäri niin että huomaakin sen olevan joku 50 v. rupsahtaneen naaman omaava tai muuten vaan vähemmän kaunis tapaus. Pettymys on aina yhtä suuri.

Vierailija
19/21 |
23.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yllättääkö tää jotakin, ottaen huomioon, että moottoripyöräily on keski-ikäisten miesten harrastus, siis tutkitusti. Samoin avoauton kanssa, vasta keski-iässä on varaa ostaa sellainen. T: Keski-ikäinen naismotoristi

Vierailija
20/21 |
23.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Etuskunnan pitäs säätää Laki mikä estää ettei Moottori pyörää saa myyvä RUMILLE ja VANHOILLE kansalaisillen!!!

Tai säätää laki, että rumien ihmisten pitää mennä kotiinsa (kts. Kummeli - Rumat Ihmiset).

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kolme