Nuori nainen osti prismasta alushousuja ja t-paitoja
Onko nyky nuoriso niin laiskoja, että eivät jaksa edes pyykkejä pestä, vaan käydään kaupasta hakemassa uusia kun puhtaita ei enää ole kaapissa? Aika kummallinen ostoshan tuo muuten olisi keskellä päivää, kun mitään ruokaa tai muuta ei hihnalle latonut kuin alusvaatteita.
M46
Kommentit (18)
Ovatko miehet kaikki juoppoja lompakkoloisia? Kaupassa on aina useita miehiä jotka ostavat vain kaljaa, ei mitään ruokaa. Kenen pöydässä ne syövät?
Naapurin mies osti uuden auton. Onko miehet niin laiskoja j osaamattomia, etteivät osaa autoa korjata, vaan pitää ostaa heti uusi, kun vanhaan tulee joku vika?
Vierailija kirjoitti:
Ovatko miehet kaikki juoppoja lompakkoloisia? Kaupassa on aina useita miehiä jotka ostavat vain kaljaa, ei mitään ruokaa. Kenen pöydässä ne syövät?
Yleensä ovat naimisissa jolloin vaimoke luonnollisesti hoitaa sen ruokkimis puolen;)
Nykynuoriso on yhdyssana. Onko keski-ikäiset noin typeriä, etteivät kielioppia osaa???
Siis mitä? AP ei ole vissiin ostanut uusia kalsareita tällä vuosituhannella?
Mikä tätä nykynuorisoa vaivaa? Ostaa nyt uusia vaatteita, hyi!
Mies osti Prismasta pelkkää kaljaa. Onko miehet niin laiskoja alkoholisteja, kun pelkkää kaljaa kittaavat?
No johan on meininkiä. Itse olen käyttänyt mummovainaan alusvaatteita yli kymmenen vuotta.
Olen mies
Kyllä on maailmankirjat sekaisin, kun joku ostaa uusia vaatteita! Ja vielä Prismasta ilman muita ostoksia! Kaikenlaisia hulluja sitä onkin liikkeellä!
Vierailija kirjoitti:
No johan on meininkiä. Itse olen käyttänyt mummovainaan alusvaatteita yli kymmenen vuotta.
Olen mies
Ei hemmetti! Lapset saavat luvan kaiverruttaa tän tekstinpätkän hautakiveeni jahka aika jättää, niin voin vielä mullan allakin nauraa räkättää tälle viestille.
Onneksi ostin tänään Prismasta alusvaatteiden lisäksi myös maitoa ja leipää. Ei kukaan saanut mielikuvaa, että ostaisin vaatteita laiskuuttani. N26
Vaan aivottomat ja sieluttomat juoruilija(ämmä)t, kyttäävät toisten ostoksia ja näkevät niistä vaivaa.
Mitä itse ostit? Huom, retorinen kysymys, älä vastaa siihen, sillä ketään omaa elämäänsä elävää ei kiinnosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen mies
Ei hemmetti! Lapset saavat luvan kaiverruttaa tän tekstinpätkän hautakiveeni jahka aika jättää, niin voin vielä mullan allakin nauraa räkättää tälle viestille.
Ota mieluummin laminoituna tulosteena mukaan arkkuun. Ei se kivi sinne mullan alle näy
Pitäisiköhän ap:n käydä mittauttamassa testosteronitasot? Ostosten kyttääminen kiinnostaa kuin naista konsanaan.
Mulla on kyllä tapana ostaa useammat alushousut kerralla. Varsinkin jos edullisesti löytää :) Yleensä tarpeen muistaa kun ne alkaa olla vähissä kun heittänyt kulahtaneita pois pikkuhiljaa. Ei ole kukaan tuijotellut. Saatan ostaa lapsille sukkiakin tosi ison määrän kerralla samanlaisia. Helpottaa aina vähäksi aikaa parittomuuteen. Tulikin mieleen että tarviikin mennä ostamaan sukkia lapsille. :)
Vierailija kirjoitti:
Mulla on kyllä tapana ostaa useammat alushousut kerralla. Varsinkin jos edullisesti löytää :) Yleensä tarpeen muistaa kun ne alkaa olla vähissä kun heittänyt kulahtaneita pois pikkuhiljaa. Ei ole kukaan tuijotellut.
Niinhän sä luulet.......
Voi apua, mä teen yhden naapurini, mummoni ja omat ostokset, kun milloin menen Prismaan asti. Siinä sitä olisi joillekin ihmettelemistä, kun alusvaatteitakin (niitä perussloggeja) saattaa olla kokoja 36 -44 samassa kauppakärryssä. Luuleekohan joku sitten oikeasti, että juuri minä aioin syödä kaikki ostoskärryssäni olevat ruuat? Vaikka eipä tuo haittaa, ilonsa kullakin.
Vinkkasitko hymyillen silmää? Itse teen aina noin kun nuori hehkeä nainen ostaa jotain intiimiä.
-setämies