Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen kiinnostutko miehestä jos mies osoittaa kiinnostusta?

Vierailija
23.02.2017 |

Saako miehen kiinnostus sinuun myös sinut kiinnostumaan miehestä?

Kommentit (38)

Vierailija
21/38 |
23.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En. Miehessä pitää olla muutakin, jotta kiinnostuisin. 

Tatuoinnit, päihdeongelma ja maailmanomistajan käytös.

Jos sinulla ymmärrys on tuolla tasolla, niin ihme, jos joskus naisen löydät.

Vierailija
22/38 |
23.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies on muutenkin sellainen josta voisin pitää, saatan rohkaistua ja "antaa itselleni luvan" kiinnostua miehestä, jos mies osoittaa kiinnostusta minua kohtaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/38 |
23.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuten rahaa ja statusta?

Unohdit kirjoittaa jykevä leuka ja pitkä penis, nehän sinulla on aina mielessä.

On se vaan kumma, kun nämä ikisinkut ei vuosien valistuksen jälkeen vieläkään tajua, mitä suurin osa naisista kiinnostuu.

Vierailija
24/38 |
23.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuten rahaa ja statusta?

On se vaan kumma, kun nämä ikisinkut ei vuosien valistuksen jälkeen vieläkään tajua, mitä suurin osa naisista kiinnostuu.

Ikisinkuilla ei ole rahaa, statusta, jykevää leukaa eikä isoa penistä. Siinä se syy ikisinkkuuteen.

Vierailija
25/38 |
23.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä välillä kiinnostun miehestä, joka iskee taitavasti ja itsevarmasti ja sitkeästi. Juuri nyt onkin niin. Mies jota suorastaan halveksuin ja väheksyin vuosia, alkoi yhtäkkiä hurmausprojektin ja otti minut kohteekseen. Olen jo ihan mennyttä ja joka päivä ajattelen häntä. Hän on siis kokenut pelimies ja aivan tyrmäävä niin halutessaan. Ulkonäöllisesti lyhyt ja ruma, mua 13 v vanhempi ja vähemmän koulutettu ja köyhä. Mutta siis iskee taitavasti ja kokeneesti, joten kyllä mulla se toimii. Ja on toiminut ennenkin. Vastauksista päätellen ein näköjään kaikilla kuitenkaan. Mutta tuo siis ei ole mikään peräkamarin mies vaan pitkänlinjan naistenmies. Jos joku luuserityyppinen alkaisi roikkua perässä, niin ei tietenkään sytyttäisi yhtään.

Näin rumat miehet saa naisia.

Vierailija
26/38 |
23.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu ihan miehestä ja siitä kuuluisasta kemiasta, kiinnostunko. Ulkoisesta olemuksesta myös sen verran, että huolehtii hygieniastaan ja pukeutuu siististi (ja persoonallisesti). Hyvät käytöstavat ilman muuta. Rahasta/omaisuudesta en ole kiinnostunut, itselläni on sitä perittynä riesaksi asti.

Vierailija
27/38 |
23.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu tyypistä. Jos tyyppi on sellainen neutraali, jota en ole vain huomannut, saatan kyllä kiinnostua, mutta jos tyyppi on vastenmielinen, en kyllä kiinnostu.

Vierailija
28/38 |
23.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun mies viheltää ferrarin ratissa naiselle niin kummasti alkaa kiinnostamaan.

En edes tunnistaisi mitään ferrareita, saati että ne merkkaisi mulla jotain. Ja viheltelijöitä en voi sietää.

Vierailija
29/38 |
23.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuten rahaa ja statusta?

Naisille miehen ulkonäössä on tärkeintä pituus, hiukset, leuka ja iso penis. Mulla ei ole noista mitään eli en ihmettele miksi kukaan nainen ei ole minusta kiinnostunut riippumatta näyttääkö itse sitä

Vierailija
30/38 |
23.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epäkiinnostavan miehen osoittama kiinnostus on naiselle vain ja ainoastaan taakka. Kestävän kiinnostuksen tulee olla molemminpuolista, mutta kun ei ole, niin 'miehet' kiukuttelevat epäkypsästi rikasisopeeniskövainkelpaayhyy rutinoitaan..

Vierailija
31/38 |
23.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä välillä kiinnostun miehestä, joka iskee taitavasti ja itsevarmasti ja sitkeästi. Juuri nyt onkin niin. Mies jota suorastaan halveksuin ja väheksyin vuosia, alkoi yhtäkkiä hurmausprojektin ja otti minut kohteekseen. Olen jo ihan mennyttä ja joka päivä ajattelen häntä. Hän on siis kokenut pelimies ja aivan tyrmäävä niin halutessaan. Ulkonäöllisesti lyhyt ja ruma, mua 13 v vanhempi ja vähemmän koulutettu ja köyhä. Mutta siis iskee taitavasti ja kokeneesti, joten kyllä mulla se toimii. Ja on toiminut ennenkin. Vastauksista päätellen ein näköjään kaikilla kuitenkaan. Mutta tuo siis ei ole mikään peräkamarin mies vaan pitkänlinjan naistenmies. Jos joku luuserityyppinen alkaisi roikkua perässä, niin ei tietenkään sytyttäisi yhtään.

Näin rumat miehet saa naisia.

Ei rumat miehet koskaan saa naisia :D ovat yhtä heikossa hapessa kuin rumat naisetkin tässä asiassa

Vierailija
32/38 |
23.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvoin.

Vierailija
33/38 |
23.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, yleensä se saa kiinnostukseni laskemaan. Jostain syystä olen aina pitänyt vastenmielisenä jonkun (miehen tai naisen, olen bi) osoittamaa kiinnostusta itseäni kohtaan. Ajattelen heti, että henkilöllä on vain seksi mielessä ja sen jälkeen alan välittömästi ottaa etäisyyttä. "Yllättäen" en olekaan koskaan seurustellut. N28.

Vierailija
34/38 |
23.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos mies on muutenkin sellainen josta voisin pitää, saatan rohkaistua ja "antaa itselleni luvan" kiinnostua miehestä, jos mies osoittaa kiinnostusta minua kohtaan.

Tässä oikea vastaus ytimekkäässä muodossa! Allekirjoitan.

Vierailija
35/38 |
23.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä joo, joskus olen ihastunut ei-yhtään-minun-tyyppiseen mieheen sen jälkeen kun olen yhtäkkiä huomannut hänen kiinnostuksen ja hämmentynyt tilanteesta. Hetken aikaa sitä voi sitten kuvitella itselleen uuden elämän kunnes tipahtaa maankamaralle. Tämä siis aivan vääränlainen mies.

Vierailija
36/38 |
23.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa, sitä kiinnostustakin voi osoittaa niin monella tavalla. Periaatteessa pelkkä kiinnostuksen osoitus ei vielä riitä siihen, että itse ihastuisin, mutta eipä se suhde toisaalta syty siitäkään, jos kukaan ei ikinä tee minkäänlaista aloitetta. Hyvä aloite ainakin lisää sitä todennäköisyyttä, että lämpenisin itsekin miehelle enemmän.

Itseäni ainakin viehättää miehessä hyvä itsetunto, ja uskallus vaikkapa kysyä suoraan kahville osoittaa ainakin teoriassa tätä: mies uskaltaa ilmaista tunteensa avoimesti ja altistaa itsensä mahdollisille pakeille. Ja jos minua ei satukaan kiinnostamaan, tällainen lähestyminen on paljon mukavampi torjua: selvään kysymykseen on helppo antaa selvä vastaus, ja yleensä tällaiset miehet osaavat ottaa pakit asiallisesti vastaan.

Sen sijaan kokemusta on myös niistä kilttimiesten pahimmista irvikuvista. Tiedätte kyllä tyypin: eivät koskaan varsinaisesti tee aloitetta, mutta tunkevat epämukavan lähelle, pyrkivät jatkuvasti koskettamaan millä tekosyyllä hyvänsä, ovat heti kärppänä tykkäämässä ja kommentoimassa jokaista somepäivitystä... Kyllähän tuokin käytös kiinnostuksesta viestii, mutta ei herätä kyllä mitään myönteisiä tunteita takaisin.

Vierailija
37/38 |
23.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sillä jonkinlainen merkitys on. Tulee sitä jännitettä ja perhosia vatsaan :)

Vierailija
38/38 |
23.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinnostun miehestä siitä huolimatta, onko hän kiinnostunut minusta vai ei. Vastakaiku tietenkin auttaa asiaa.

Mielestäni se on outoa, että kiinnostus ja sen osoittaminen sinällään on jotenkin vastenmielistä.

N28

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kolme