Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi nykyaikana on nuorelle naiselle tärkeää näyttää paljasta pintaa esim. Instassa?

Vierailija
23.02.2017 |

Peppukuvia, tissiheruja ja esimerkkinä tissiviikko.

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
23.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisen arvo määräytyy pitkälti fyysisen haluttavuuden mukaan, joten on aivan luonnollista että nuoret ja kauniit tytöt kilpailevat avuillaan miesten huomiosta; tavoitteena on koukuttaa rikas mies joka tarjoaa elatuksen ja jälkikasvua. Selvennyksenä siis että en minä tätä ole keksinyt, se on vain biologiaa eikä siitä muuksi muutu vaikka kitkerät feministit muuta väittäisivät.

.

Sekin on vain biologiaa, että sinun kaltaisesi miehet eivät saa meitä nuoria ja kauniita tai niitä kauniita vanhempia naisia:D

No ehehee, olitpas näppärä. Not.

Vierailija
22/32 |
23.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ja tämä haittaa ap:ta koska..?

Ap pelkää, ettei hänelle enää riitä huomiota.

Mitä niin hirveää (naisen) kehossa on, ettei sitä saisi näyttää? Paheksutko paidottomien miesten kuvia samallalailla?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
23.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäs siinä mutta eniten häiritsee tuo huomiota kerjäävien naisten kaksimaismoralismi kun paheksuu sitten kun minun kaltainen ruma mies niille kuville masturboi

Vierailija
24/32 |
23.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisen arvo määräytyy pitkälti fyysisen haluttavuuden mukaan, joten on aivan luonnollista että nuoret ja kauniit tytöt kilpailevat avuillaan miesten huomiosta; tavoitteena on koukuttaa rikas mies joka tarjoaa elatuksen ja jälkikasvua. Selvennyksenä siis että en minä tätä ole keksinyt, se on vain biologiaa eikä siitä muuksi muutu vaikka kitkerät feministit muuta väittäisivät.

.

Sekin on vain biologiaa, että sinun kaltaisesi miehet eivät saa meitä nuoria ja kauniita tai niitä kauniita vanhempia naisia:D

Tuo defenssisi on nyt kyllä vain psykologisesti ymmärrettävä reaktio...

Vierailija
25/32 |
23.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole instassa enkä facessa enkä missään. Mut mä oonki jo 30.

Vierailija
26/32 |
23.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikäs siinä mutta eniten häiritsee tuo huomiota kerjäävien naisten kaksimaismoralismi kun paheksuu sitten kun minun kaltainen ruma mies niille kuville masturboi

Minä vain kokisin tuollaisen toiminnan tuntemattomien ihmisten kuvien ääressä itselleni kyllä aika nolona ja miinuksellisena...Ja mies siis olen minäkin.Sitä kaksinaismoraalipointtiasi  en kyllä silti ihan vääräksi huomioksi väitä. Tasa-arvoiseksi tunnustautuva,silti koko ajan miesten huomiota ulkonäölleen itsetuntonsa jatkuvaksi pönkittäjäksi kaipaava nainen on kyllä  itselleen aika MIINUKSELLINEN HÄNKIN.

Vierailija
27/32 |
23.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

.

Kyllä mäkin ymmärrän kun sua vituttaa setämiehenä ettet meitä voi saada:)

Vierailija
28/32 |
23.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

.

Kyllä mäkin ymmärrän kun sua vituttaa setämiehenä ettet meitä voi saada:)

Tuo nyt  on vain  sinun kieltäsi ja sinun oletuksesi.

Minusta nyt  oli vain hauskaa kirjoittaa psykologinen huomioni noiden kahden väittelyyn, koska nämähän ovat vain sellaisia hupipalstoja .

Itse  olen kuule jo 36 ja minulla on oma mieheni ja jo  kaksi lastakin hänen kanssaan, joten riitele sinä täällä ihan vain jonkun muun kanssa.

Keitä muuten ovat nuo mainitsemasi  "me" joihin samaistut ?

Itsetuntosi taitaa olla aika heikko,jos persoonallisuutesi vaatii taustakseen jotain sanojesi tueksi . Ryhmäidentiteettiä siis, johon aina  samaistut ensisijaisesti 

Koita kuule sinäkin hankkia ja  saada elämässäsi  ihan itse ja  vain itse  itsellesi se   joku mies jota tavoittelet.

Vaihda  aina sanan 'me' tilalle omissa asioissasi ja omista ajatuksistasi puhuessasi  sana 'minä'.

Niin osoitat tilanteessa vahvuutesi.

Esim.: "Minä olen sitä mieltä ,että..."

Paremmat edellytykset sinulla on siihen aina ,kun olet  (ja uskallat olla) vain se  oma itsesi,mikä olet.

Siis vain:'minä'

.En väitä olevani psykologi, mutta psykologia voi olla mielenkiintoinen myös  harrastuksena.

(Nyt kuitenkin työt keittiössä  kutsuvat, joten en jouda enempää tässä kirjoittamaan )

Vierailija
29/32 |
23.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kommentit kasvattaa itsetuntoa.

Vierailija
30/32 |
23.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Peukuista päätellen olet väärässä.

Vierailija
31/32 |
24.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä vain kokisin tuollaisen toiminnan tuntemattomien ihmisten kuvien ääressä itselleni kyllä aika nolona ja miinuksellisena...Ja mies siis olen minäkin.Sitä kaksinaismoraalipointtiasi  en kyllä silti ihan vääräksi huomioksi väitä. Tasa-arvoiseksi tunnustautuva,silti koko ajan miesten huomiota ulkonäölleen itsetuntonsa jatkuvaksi pönkittäjäksi kaipaava nainen on kyllä  itselleen aika MIINUKSELLINEN HÄNKIN.

Nimenomaan. Ja tuolla kaksinaismoralismilla tarkoitan juuri sitä että jos haluaa esitellä itsestään kauneuttaan korostavia ja paljastavia kuvia niit eivätkö he sitten tämänkaltaisia seurauksia odota ? Ovat sitten olevinaan niin järkyttyneitä ja paheksuvat.

Vierailija
32/32 |
24.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska halutaan, että kaikki näkevät paljastelun. Yleensä yhdistettynä joko kaiken liikkuvan panemiseen tai avoliittoon. Ihmisillä on todella huono itsetunto tänä päivänä.

Säälittävää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kuusi