Miksi nykyaikana on nuorelle naiselle tärkeää näyttää paljasta pintaa esim. Instassa?
Peppukuvia, tissiheruja ja esimerkkinä tissiviikko.
Kommentit (32)
Vierailija kirjoitti:
ja tämä haittaa ap:ta koska..?
Ap pelkää, ettei hänelle enää riitä huomiota.
Mitä niin hirveää (naisen) kehossa on, ettei sitä saisi näyttää? Paheksutko paidottomien miesten kuvia samallalailla?
Mikäs siinä mutta eniten häiritsee tuo huomiota kerjäävien naisten kaksimaismoralismi kun paheksuu sitten kun minun kaltainen ruma mies niille kuville masturboi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisen arvo määräytyy pitkälti fyysisen haluttavuuden mukaan, joten on aivan luonnollista että nuoret ja kauniit tytöt kilpailevat avuillaan miesten huomiosta; tavoitteena on koukuttaa rikas mies joka tarjoaa elatuksen ja jälkikasvua. Selvennyksenä siis että en minä tätä ole keksinyt, se on vain biologiaa eikä siitä muuksi muutu vaikka kitkerät feministit muuta väittäisivät.
.
Sekin on vain biologiaa, että sinun kaltaisesi miehet eivät saa meitä nuoria ja kauniita tai niitä kauniita vanhempia naisia:D
Tuo defenssisi on nyt kyllä vain psykologisesti ymmärrettävä reaktio...
En ole instassa enkä facessa enkä missään. Mut mä oonki jo 30.
Vierailija kirjoitti:
Mikäs siinä mutta eniten häiritsee tuo huomiota kerjäävien naisten kaksimaismoralismi kun paheksuu sitten kun minun kaltainen ruma mies niille kuville masturboi
Minä vain kokisin tuollaisen toiminnan tuntemattomien ihmisten kuvien ääressä itselleni kyllä aika nolona ja miinuksellisena...Ja mies siis olen minäkin.Sitä kaksinaismoraalipointtiasi en kyllä silti ihan vääräksi huomioksi väitä. Tasa-arvoiseksi tunnustautuva,silti koko ajan miesten huomiota ulkonäölleen itsetuntonsa jatkuvaksi pönkittäjäksi kaipaava nainen on kyllä itselleen aika MIINUKSELLINEN HÄNKIN.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisen arvo määräytyy pitkälti fyysisen haluttavuuden mukaan, joten on aivan luonnollista että nuoret ja kauniit tytöt kilpailevat avuillaan miesten huomiosta; tavoitteena on koukuttaa rikas mies joka tarjoaa elatuksen ja jälkikasvua. Selvennyksenä siis että en minä tätä ole keksinyt, se on vain biologiaa eikä siitä muuksi muutu vaikka kitkerät feministit muuta väittäisivät.
.
Sekin on vain biologiaa, että sinun kaltaisesi miehet eivät saa meitä nuoria ja kauniita tai niitä kauniita vanhempia naisia:D
Kyllä mäkin ymmärrän kun sua vituttaa setämiehenä ettet meitä voi saada:)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
.
Kyllä mäkin ymmärrän kun sua vituttaa setämiehenä ettet meitä voi saada:)
Tuo nyt on vain sinun kieltäsi ja sinun oletuksesi.
Minusta nyt oli vain hauskaa kirjoittaa psykologinen huomioni noiden kahden väittelyyn, koska nämähän ovat vain sellaisia hupipalstoja .
Itse olen kuule jo 36 ja minulla on oma mieheni ja jo kaksi lastakin hänen kanssaan, joten riitele sinä täällä ihan vain jonkun muun kanssa.
Keitä muuten ovat nuo mainitsemasi "me" joihin samaistut ?
Itsetuntosi taitaa olla aika heikko,jos persoonallisuutesi vaatii taustakseen jotain sanojesi tueksi . Ryhmäidentiteettiä siis, johon aina samaistut ensisijaisesti
Koita kuule sinäkin hankkia ja saada elämässäsi ihan itse ja vain itse itsellesi se joku mies jota tavoittelet.
Vaihda aina sanan 'me' tilalle omissa asioissasi ja omista ajatuksistasi puhuessasi sana 'minä'.
Niin osoitat tilanteessa vahvuutesi.
Esim.: "Minä olen sitä mieltä ,että..."
Paremmat edellytykset sinulla on siihen aina ,kun olet (ja uskallat olla) vain se oma itsesi,mikä olet.
Siis vain:'minä'
.En väitä olevani psykologi, mutta psykologia voi olla mielenkiintoinen myös harrastuksena.
(Nyt kuitenkin työt keittiössä kutsuvat, joten en jouda enempää tässä kirjoittamaan )
Vierailija kirjoitti:
Peukuista päätellen olet väärässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä vain kokisin tuollaisen toiminnan tuntemattomien ihmisten kuvien ääressä itselleni kyllä aika nolona ja miinuksellisena...Ja mies siis olen minäkin.Sitä kaksinaismoraalipointtiasi en kyllä silti ihan vääräksi huomioksi väitä. Tasa-arvoiseksi tunnustautuva,silti koko ajan miesten huomiota ulkonäölleen itsetuntonsa jatkuvaksi pönkittäjäksi kaipaava nainen on kyllä itselleen aika MIINUKSELLINEN HÄNKIN.
Nimenomaan. Ja tuolla kaksinaismoralismilla tarkoitan juuri sitä että jos haluaa esitellä itsestään kauneuttaan korostavia ja paljastavia kuvia niit eivätkö he sitten tämänkaltaisia seurauksia odota ? Ovat sitten olevinaan niin järkyttyneitä ja paheksuvat.
Koska halutaan, että kaikki näkevät paljastelun. Yleensä yhdistettynä joko kaiken liikkuvan panemiseen tai avoliittoon. Ihmisillä on todella huono itsetunto tänä päivänä.
Säälittävää.
No ehehee, olitpas näppärä. Not.