Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Köyhyys johtuu siitä että teette liian vähän töitä.

Vierailija
23.02.2017 |

Olen 15 vuotta katsonut sitä kun ihmiset kitisee kun AINA rahat loppu ja iltapäivä lehdissä notkuu YH äitien kitinää.

Suurinosa näistä ihmisistä ei tee edes normi 40h työviikkoa.

Tehkää ihmiset vähän enemmän töitä niin rahaa jääkin säästäön ehkä..

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
23.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taisi se suuri valtiomies Silvio Berlusconikin aikanaan olla samaa mieltä. Työtä tekemällä se hänkin omaisuutensa hankki, miten eivät muut ymmärrä samaa helppoa kaavaa. Laiskoja ja tyhmiähän ne tietysti ovat.

Vierailija
2/10 |
23.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika perkeleesti saa tehdä töitä, jos on jollain surkealla palkalla töissä. Oma alinpalkkani ollut 7,20€/h ja iltalisä 0,40€/h ja yölisä 0,80€. Että ei siinä auta vaikka asuisi töissä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
23.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa. Eikös vain köyhien ole tarvis käydä töissä? Minä en käy töissä ja olen miljonääri.

Vierailija
4/10 |
23.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai siitäkö se johtuukin. Työpäiväni ovat 7:45-16:20 yhdellä 20 minuutin tauolla, 5 kertaa viikossa. Pidempään en töissä voi olla, kun menee pukki kiinni, eikä kukaan maksa enää palkkaa jos siellä yksin istun.

Vierailija
5/10 |
23.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika perkeleesti saa tehdä töitä, jos on jollain surkealla palkalla töissä. Oma alinpalkkani ollut 7,20€/h ja iltalisä 0,40€/h ja yölisä 0,80€. Että ei siinä auta vaikka asuisi töissä.

Tuollaisia palkkoja ei suomessa ole.

Tai kerro firman nimi?

Vierailija
6/10 |
23.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen köyhä, koska olen työkyvytön enkä ole saanut vuosien saatossa sairauteeni hoitoa. Sitten kun hoitoa saisi  niin en saa rahoitusta.

Vierailija
7/10 |
23.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai siitäkö se johtuukin. Työpäiväni ovat 7:45-16:20 yhdellä 20 minuutin tauolla, 5 kertaa viikossa. Pidempään en töissä voi olla, kun menee pukki kiinni, eikä kukaan maksa enää palkkaa jos siellä yksin istun.

No jos työt noin vituttaa niin vaihda työpaikkaa.

Tai kos ei riitä rahat tee toista työtä rinnalla.

Minä teen 300h ylitöitä vuodessa koska en halua elää köyhänä

Terv, ap

Vierailija
8/10 |
23.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No jos työt noin vituttaa niin vaihda työpaikkaa.

Tai kos ei riitä rahat tee toista työtä rinnalla.

Minä teen 300h ylitöitä vuodessa koska en halua elää köyhänä

Terv, ap

Millä hinnalla? Verottaja vie suurimman osan, tuhoat terveytesi ja sinut yt-näytellään rampana pihalle. Kannattiko?

Vierailija
9/10 |
23.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuollaisia palkkoja ei suomessa ole.

Tai kerro firman nimi?

On kuule paljon nuoria kesätöissä paskapalkoilla. On helppo vedättää tietämättömiä. Itsekin siis kesätöissä ollut. Kyseessä oli grilli ja googlailun perusteella palkat on pitkälti tuota tasoa.

Vierailija
10/10 |
23.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

*pukki = pulju

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kolme