Korkeakiiltoinen vai matta valkoinen keittiö?
Kommentit (14)
Korkeakiiltoinen täynnä sormenjälkiä, koko ajan pitää pyyhkiä
Itsellä ei olisi väliä.. Laittaisin kuitenkin lasin päälle. Nykyinen pöydän pinta on ihan naarmuinen, niin uudessa haluan kyllä suojella pintaa lasilla.
Matta; tahmatassujen jäljet ei näy niin hyvin
Matta = aina paskainen
Kiilto = aina täynnä sormenjälkiä
Kiiltävästä paistaa kaikki sormenjäljet. Valkoisessa näkyy kaikki tahrat ja roiskeet aina.
Eli ei kumpikaan.
Minulla taitaa olla puolikiiltävä/puolimatta tai miksi sitä nyt kutsuisikaan. Keittiömyyjä suositteli ja olen tosi tyytyväinen.
Täyshimmeä eli matta on varmasti ihan vihoviimeinen puhtaanapidon kannalta.
Puolikiiltävä on siis minun vastaukseni.
Vierailija kirjoitti:
Matta. Se on ajattoman kaunis.
Yleensä mattapintaa käytetään vain katoissa ja joskus harvoin seinissä. Kalusteissa ei ole tainnut koskaan tulla vastaan. Ainakaan valmiskeittiöissä, puusepäntyönä tietysti voi saada.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Matta. Se on ajattoman kaunis.
Yleensä mattapintaa käytetään vain katoissa ja joskus harvoin seinissä. Kalusteissa ei ole tainnut koskaan tulla vastaan. Ainakaan valmiskeittiöissä, puusepäntyönä tietysti voi saada.
Ihan vaan tiedoksi, että en ottanut kysymystä noin kirjaimellisesti vaan ymmärsin ap:n tarkoittavan korkeakiiltoinen vai ei-korkeakiiltoinen. Joo, ei mitään erityishuokoista mattapintaa todellakaan.
Korkeakiilto ja profiilivedin --》 ei tule sormenjälkiä eikä tahroja. Helppo pitää puhtaana.
Matta. Korkeakiiltonen on niin Last season.