Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko muut huomanneet H&M.n vaatteissa outoa tahrojen ilmestymistä??!!

Vierailija
23.02.2017 |

Olen ostanut lapsille melkoisesti vaatteita viimeaikoina H&M.sta. Vaatteet olleet ostaessa ok. Ostin jopa 2 samanlaista neuletta, koska neule oli mielestäni ihku. Ensimmäiseen tuli parin kolmen pesun jälkeen ihan outoja tahroja, jotka ei sitten lähteneet enää pois. No löysin alemyynnistä toisen samanlaisen ja ostin sen. No nyt siihenkin on ilmestynyt muutaman pesun jälkeen samanlaisia tummia tahroja! Samaa muissa niiden vaatteissa.. Kuin tyhjästä niihin ilmestyy ihan kuin tummia liimatahroja.
Tiedän varmasti että nuo neuleetkin ovat olleet juhlakäytössä, eikä ne päällä ole syöty mitään, mikä noin värjäisi. Käyttääkö ne jotain valmiiksi paskaisia kankaita, jotka vaan värjätään???

Kommentit (59)

Vierailija
21/59 |
23.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama!! 

Ostin sellaisen kiiltäväpintaisen varmaan satiinisen, beigen juhlapaidan. En pessyt sitä ennen ensimmäistä käyttöä ja laitoin henkariin roikkumaan odottamaan ensimmäistä käyttöä. Kun noin viikon päästä otin sen käyttöön, huomasin siinä olevan ihmeellisiä tummia tahroja, jotka näyttivät rasvatahroilta. Koitin paniikissa pestä käsin ja märkänä paita näytti hyvältä, kuivatessa tahrat tosin tulivat takaisin. Harmikseni olin varmaan heittänyt kuitin pois :/ 

En kyllä enää osta tuosta puljusta mitään ellei ole aivan pakko (minun on hankala löytää sopivia vaatteita, joten pakko ottaa jos sopii päälle). 

Vierailija
22/59 |
23.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tahratut, mitä pesuainetta käytätte? Jos pesuaineessa on zeoliittia, niin siitä tulee helposti tummia harmahtavia tahroja vaatteisiin. Vaihtakaa nyt ainakin hajusteettomaan herkän ihon pesuaineeseen, jossa ei ole zeoliittia.

Ei meidän vaatteilla ole herkkä iho. Hajuateet ja zeoliitti eivät liity mitenkään toisiinsa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/59 |
23.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tahratut, mitä pesuainetta käytätte? Jos pesuaineessa on zeoliittia, niin siitä tulee helposti tummia harmahtavia tahroja vaatteisiin. Vaihtakaa nyt ainakin hajusteettomaan herkän ihon pesuaineeseen, jossa ei ole zeoliittia.

Ei meidän vaatteilla ole herkkä iho. Hajuateet ja zeoliitti eivät liity mitenkään toisiinsa.

hajusteet*

Vierailija
24/59 |
23.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pesukoneesi ei taida olla "ihku".

No kuule vuoden vanha 1000 euron pesukone. On ihku. Vaatteet ja niiden puhtaus ja huolto on mulle kunnia- asia. Meillä on muksuilla tosiaan hyvän huollon ansiosta 7-8 vuotta vanhoja, edelleen hyväkuntoisia vaatteita käytössä, kolme poikaa kestäneet parhaimmat vaatteet.

Taidat olla henkkamaukan myyjä??

Huijarifirma. Jos ei ilmesty tahroja, niin ne hajoaa hetkessä

Käyhän ostamassa toinen samanlainen pesukone, kun se on niin ihku.

Vierailija
25/59 |
23.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

hajusteet*

Niin no samantien ku vaihtaa pesuainetta, vois vaihtaa sen kunnolliseen eikä johonkin markettilöyhkääjään. Zeoliitti näitä tahroja aiheuttaa. Ne hajusteettomat tuotteet on muuten vaan kivoja :)

Vierailija
26/59 |
23.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama!! 

Ostin sellaisen kiiltäväpintaisen varmaan satiinisen, beigen juhlapaidan. En pessyt sitä ennen ensimmäistä käyttöä ja laitoin henkariin roikkumaan odottamaan ensimmäistä käyttöä. Kun noin viikon päästä otin sen käyttöön, huomasin siinä olevan ihmeellisiä tummia tahroja, jotka näyttivät rasvatahroilta. Koitin paniikissa pestä käsin ja märkänä paita näytti hyvältä, kuivatessa tahrat tosin tulivat takaisin. Harmikseni olin varmaan heittänyt kuitin pois :/ 

En kyllä enää osta tuosta puljusta mitään ellei ole aivan pakko (minun on hankala löytää sopivia vaatteita, joten pakko ottaa jos sopii päälle). 

Pakko ottaa? Kleptomaani?

Vierailija
27/59 |
23.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä pesuainemerkeissä ei ole zeoliittia?

Omossa ainakin oli..

Vierailija
28/59 |
23.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No kuule vuoden vanha 1000 euron pesukone. On ihku. Vaatteet ja niiden puhtaus ja huolto on mulle kunnia- asia. Meillä on muksuilla tosiaan hyvän huollon ansiosta 7-8 vuotta vanhoja, edelleen hyväkuntoisia vaatteita käytössä, kolme poikaa kestäneet parhaimmat vaatteet.

:D

Vierailija
29/59 |
23.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle ei ole käynyt noin, mutten käsitä, miten jotkut ihkuttelee täällä ja käskee siivoamaan jne, vaikka monilla muillakin on samoja kokemuksia. Omituista käytöstä.

Vierailija
30/59 |
23.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä pesin tuon mieluisan, nätin neuleen ihan lumpeen hyvällä pesuaineella ja ohjeiden mukaan. Silti näitä tahroja ilmestyi vain lisää, vaikka laitoin tahrankäsittelyainetta ja pesin uudelleen. Hauskinta oli että epäilin itseänikin, vaikka tahroja oli koko vaatteessa, niin edessä, hihoissa kuin selässäkin!:D

Vierailija
31/59 |
23.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ne näyttää tosiaan joltain rasvalänteiltä.

Siivoa siellä kotonasi. Luutu käteen ja pesuainepullo toiseen. Hop hop.

Anteeks mitä?

Vierailija
32/59 |
23.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niinhän se onkin huijarifirma ja kun ihmiset edelleen ostaa sieltä, niin myyvät aina vaan huonompaa ja huonompaa, koska menee kaupaksi.

Vierailija
33/59 |
23.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ilmestyi vaatteisiin pesussa tummia tahroja. Ja sit tajusin yhteyden saippuakuplanesteeseen. Lapsi (tai minä) puhaltaa kuplia ja siinä sitä niitä poksahdellessa roiskuu vähän vaattwillekin. Niin ettei edes välttämättä kastu, vaan kuitenkin se saippua jää näkymättömänä. Koneessa imaisevat kaiken irtovärin mikä normaalisti jää kiinni pesuveteen (mikä on pesuaineen tarkoitus juu nou) ja tadaa vaatteessa on tahra mikä ei lähde _millään_.

Meillä ei puhallleta kuplia enää kuin kesällä nakuna. Pilasin yhden juhlamekonkin nimittäin häissä näin. Harmittaa.

Vierailija
34/59 |
23.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku sekopäinen henkkamaukan myyjä hyökkäsi ketjuun sekoilemaan?

Teen minä ainakin valituksen nyt. En enää tyydy siihen, että vaate joko hajoaa muutaman käytön jälkeen tai siihen ilmestyy outoja tahroja.

Kyllä ne varmasti jotain ompelukone oljyä on.

Vierailija
35/59 |
23.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla on pesukone rikki. Niin oli meilläkin. Kodin konehoullosta kävin kysymässä kun tekstiileihin tuli mustia länttiä väkillä. Näky varsinkin vaaleanpunaisessa aluslakanoissa. Ne sano heti että, joku osa en muista on rikki. Korjautettiin kone ja taas toimii eikä ole tullut enään mitään läiskiä.

Vierailija
36/59 |
23.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle ei ole käynyt noin, mutten käsitä, miten jotkut ihkuttelee täällä ja käskee siivoamaan jne, vaikka monilla muillakin on samoja kokemuksia. Omituista käytöstä.

Omituista on kertoilla tarinoita ihkuista vaatteista, jotka likaantuvat itsestään ja pesussa.

Vierailija
37/59 |
23.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla ilmestyi vaatteisiin pesussa tummia tahroja. Ja sit tajusin yhteyden saippuakuplanesteeseen. Lapsi (tai minä) puhaltaa kuplia ja siinä sitä niitä poksahdellessa roiskuu vähän vaattwillekin. Niin ettei edes välttämättä kastu, vaan kuitenkin se saippua jää näkymättömänä. Koneessa imaisevat kaiken irtovärin mikä normaalisti jää kiinni pesuveteen (mikä on pesuaineen tarkoitus juu nou) ja tadaa vaatteessa on tahra mikä ei lähde _millään_.

Meillä ei puhallleta kuplia enää kuin kesällä nakuna. Pilasin yhden juhlamekonkin nimittäin häissä näin. Harmittaa.

No meillä ei kyllä harrastettu saippuakuplia niissä juhlissa joissa nuo neuleet olivat päällä, mutta hyvä vinkki!

Vierailija
38/59 |
23.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sulla on pesukone rikki. Niin oli meilläkin. Kodin konehoullosta kävin kysymässä kun tekstiileihin tuli mustia länttiä väkillä. Näky varsinkin vaaleanpunaisessa aluslakanoissa. Ne sano heti että, joku osa en muista on rikki. Korjautettiin kone ja taas toimii eikä ole tullut enään mitään läiskiä.

Kaikilla on vaan pesukone rikki?? Enpä usko. Muut vaatteet on ihan ok, mut h&m.n vaatteisiin tulee mystisiä tummia tahroja.. Onko ne jotenkin herkempiä vai, kun muut vaatteet okei, ja nuo ei?:D

Vierailija
39/59 |
23.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ilmestynyt vaatteisiin tummia länttejä mitkä ei lähde pois. En vaan muista mitä merkkiä vaatteet ovat, en ole edes katsonut. Anoppi jostain joululahjaksi tilannut. Harmi, koska muuten hyviä. Sitten on samanlaisia verkkareita 4kpl. Kaikista polvet puhki useasta kohtaa vaikka lapset jo koululaisia.

Vierailija
40/59 |
23.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ne näyttää tosiaan joltain rasvalänteiltä.

Siivoa siellä kotonasi. Luutu käteen ja pesuainepullo toiseen. Hop hop.

Anteeks mitä?

Jos siivoaminen on sinulle noin outo käsite, että oikein kysellä täytyy, niin ei ole mikään ihme että vaatteisiin ilmestyy tahroja.