Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko muut huomanneet H&M.n vaatteissa outoa tahrojen ilmestymistä??!!

Vierailija
23.02.2017 |

Olen ostanut lapsille melkoisesti vaatteita viimeaikoina H&M.sta. Vaatteet olleet ostaessa ok. Ostin jopa 2 samanlaista neuletta, koska neule oli mielestäni ihku. Ensimmäiseen tuli parin kolmen pesun jälkeen ihan outoja tahroja, jotka ei sitten lähteneet enää pois. No löysin alemyynnistä toisen samanlaisen ja ostin sen. No nyt siihenkin on ilmestynyt muutaman pesun jälkeen samanlaisia tummia tahroja! Samaa muissa niiden vaatteissa.. Kuin tyhjästä niihin ilmestyy ihan kuin tummia liimatahroja.
Tiedän varmasti että nuo neuleetkin ovat olleet juhlakäytössä, eikä ne päällä ole syöty mitään, mikä noin värjäisi. Käyttääkö ne jotain valmiiksi paskaisia kankaita, jotka vaan värjätään???

Kommentit (59)

Vierailija
1/59 |
23.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nosto

Vierailija
2/59 |
23.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä!! Ostin vauvalle housut pari kk sitten ja nyt housuihin ilmestyi pieniä tummia läikkiä. Pesin pari kertaa peräkkäin, mutta eivät lähteneet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/59 |
23.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmettä oikein höpötät. Valmiiksi paskaisia kankaita jotka värjätään? Pyykkikoneesi kaipaa putsausta jos pesujen jälkeen mystisiä tahroja ilmestyy.

Vierailija
4/59 |
23.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä sinä oikein "peset" vaatteita? Jätemyllyssä?

Vierailija
5/59 |
23.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä!! Ostin vauvalle housut pari kk sitten ja nyt housuihin ilmestyi pieniä tummia läikkiä. Pesin pari kertaa peräkkäin, mutta eivät lähteneet.

Juu, meillä on kuitenkin 7 vuotta vanhoja vaatteita käytössä nuoremmilla ja hyvässä kunnossa. Nuo Henkkamaukan vaatteet ovat liki järjestäen olleet sellaisia, jotka menee muutaman käytön jälkeen roskiin outojen tahrojen takia, ei ole olleet nuo neuleet ainoat, mutta räikein esimerkki!

Vierailija
6/59 |
23.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään asiaa ensin uskonut, mutta ihmettelin että miten tahrattomana pesuun pistettyyn paitaan ilmestyy kauttaaltaan pieniä tummia tahroja. Sitten ostin vielä uudestaan saman vaatteen ja taas sama juttu.

Vierailija
7/59 |
23.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pesukoneesi ei taida olla "ihku".

8/59 |
23.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ilmesty GinaTricotin flanellipaitaan pesun jälkeen melkein koko etuosan kokoinen vaaleanruskea läikkä. Näytti kun siihen ois kaadettu öljyä, mutta pidin paitaa vain muutaman kerran kotona ja koulussa, enkä töhrinyt siihen mitään. Mystistä.

Vierailija
9/59 |
23.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No kuule vuoden vanha 1000 euron pesukone. On ihku. Vaatteet ja niiden puhtaus ja huolto on mulle kunnia- asia. Meillä on muksuilla tosiaan hyvän huollon ansiosta 7-8 vuotta vanhoja, edelleen hyväkuntoisia vaatteita käytössä, kolme poikaa kestäneet parhaimmat vaatteet.

Taidat olla henkkamaukan myyjä??

Huijarifirma. Jos ei ilmesty tahroja, niin ne hajoaa hetkessä

Vierailija
10/59 |
23.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nanao kirjoitti:

Mulla ilmesty GinaTricotin flanellipaitaan pesun jälkeen melkein koko etuosan kokoinen vaaleanruskea läikkä. Näytti kun siihen ois kaadettu öljyä, mutta pidin paitaa vain muutaman kerran kotona ja koulussa, enkä töhrinyt siihen mitään. Mystistä.

Juu, ei nuo neuleetkaan olleet vauvalla kuin juhlassa, ja ei tasan töhrinyt niihin mitään mustaa eteen ja taakse!:D

Oli hyvin yllättävää kaivaa se paita koneesta kun olikin pahemmassa kunnossa kuin mennessä.

Vierailija
11/59 |
23.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon huomannut saman. Monta vaatetta pilalla noiden länttien takia, jopa miniän hame:(

Vierailija
12/59 |
23.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeasti, värjääkö ne niitä jollain, vai tuleekohan niihin ompelimossa jotain rasvatahroja???

Täytyy nyt kyllä laittaa palautetta!

Ei ihme että niillä on se vaatteiden kierrätyspalvelu, kun myyvät täyttä paskaa ja saavat sitä tehdä. Kukaan ei varmaan ikinä jaksa valittaa.

Vierailija
13/59 |
23.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla yhteen valkoiseen t-paitaan (hintava paita skeittimerkiltä) ilmestyi pesussa läikkiä myös. Ei ollut ensimmäisiä pesuja, vaan olin jo käyttänyt hyvän aikaa kyseistä vaatetta.

Päättelin että jostain toisesta vaatteesta oli lähtenyt väriä ja tämä t-paita imaisi sen itseensä. Ilmestyneet läikät olivat siniharmaasävyisiä. 

Vierailija
14/59 |
23.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeasti ihmiset, äänestäkää jaloillanne. Kamalaa, miten kauppojen mielestä on ok myydä kertakäyttövaatteita.

Vierailija
15/59 |
23.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on vaatteiden materiaali ja pesuohje? Toisinaan viimeistyskäsittelyt voivat lähteä esim. liian kovassa ta kuumassa vedessä.

*

Varsinkin GinaTricotilla olen joskus nähnyt ihan lapussa materiaaliluokan II (joskus B).

-vaatetusmuotoilija

Vierailija
16/59 |
23.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne näyttää tosiaan joltain rasvalänteiltä.

Vierailija
17/59 |
23.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole huomannut. Tammikuussa ostin jopa 5 paitaa aleista ja kaikki ovat hyvässä kunnossa..

Mutta jos noin joidenkin vaatteiden kohdalla käy, niin mistään se johtuu?

Vierailija
18/59 |
23.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No kuule vuoden vanha 1000 euron pesukone. On ihku. Vaatteet ja niiden puhtaus ja huolto on mulle kunnia- asia. Meillä on muksuilla tosiaan hyvän huollon ansiosta 7-8 vuotta vanhoja, edelleen hyväkuntoisia vaatteita käytössä, kolme poikaa kestäneet parhaimmat vaatteet.

Taidat olla henkkamaukan myyjä??

Huijarifirma. Jos ei ilmesty tahroja, niin ne hajoaa hetkessä

Vaatteet ovat sinulle kunnia-asia, mutta ostat ne H&M:stä? :D

Vierailija
19/59 |
23.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ne näyttää tosiaan joltain rasvalänteiltä.

Siivoa siellä kotonasi. Luutu käteen ja pesuainepullo toiseen. Hop hop.

Vierailija
20/59 |
23.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tahratut, mitä pesuainetta käytätte? Jos pesuaineessa on zeoliittia, niin siitä tulee helposti tummia harmahtavia tahroja vaatteisiin. Vaihtakaa nyt ainakin hajusteettomaan herkän ihon pesuaineeseen, jossa ei ole zeoliittia.