FOF-Sallan namsia
Onko kukaan käynyt kokeilemassa fof-sallan keksimää liikuntalajia? Onko vaikeaa? Sopisiko myös henkilölle joka ei ole pitkään aikaan liikkunut vaunulenkkejä enempää?
http://focusonfashion.bellablogit.fi/2017/02/08/ilon-kautta/
Kommentit (8)
Salla on ainakin koulutukseltaan sosionomi, siitä toisesta yrittäjästä/kehittäjästä en tiedä. Melkoiselta vempuloinnilta näyttää ainakin instagramin perusteella.
jotain perusjumppaa näyttää olevan... tuskin tarvitsee olla lääkäri sellaista luodakseen
Vierailija kirjoitti:
jotain perusjumppaa näyttää olevan... tuskin tarvitsee olla lääkäri sellaista luodakseen
No ei lääkäri, mutta jotain alkeellista tietoa oikeista liikeradoista, asennoista ym. pitäisi olla. Sitä tietoa lastenhoitajalla tuskin on. Nyt puhutaan lajin kehittämisestä ja liikkeiden keksimisestä, ei minkään valmiin jumpan vetämisestä.
Jos tuo toinen yrittäjä on keneksi luulen niin hän on ainakin Porista ja opiskellut tietääkseni fysioterapiaa. Sosionomi kuitenkin sanotaan nettisivuilla.
Itsekin lähdin etsimään tietoa kun sain joogamessuilta kupongin. Tunnilla käyneet, miten kuvailisitte lajia tai kannattaako kokeilla jos yleensä tykkään melko rauhallisista tunneista?
Itse kävin Onneksinytin rentoutustunnilla ja tykkäsin kovasti. Namsia kiinnosti oikeastaan enemmän, mutta en uskaltanut vielä kokeilla kun en saanut kaveria mukaan. Ostin kuitenkin sellaisen tutustumiskortin ja kyllä varmaan menen sillä vielä koittamaan namsiaakin.
Mitähän yritystoiminnalle on käynyt, kun sometilejä ei ole päivitetty sitten kesäkuun eikä varauskalenterissakaan ole mahdollisuutta varata tunteja toukokuun jälkeen? Eikö itsekeksitty jumppa kiinnostanutkaan maksavaa yleisöä?
Siis onko tuo jonkun bloggaajan kehittämä? Onko hänellä joku liikunta-/terveysalan koulutus jos on itse kehitellyt "lajin"?
En kyllä itse uskaltaisi kokeilla, jos liikkeiden keksijällä ei ole koulutusta asiaan / hajua ihmiskehon fysiikasta.