Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkä verran annatte teidän 13-14vuotiaiden tyttöjen meikata?

Vierailija
23.02.2017 |

Annatteko laittaa oikein överit paksut mustat silmärajaukset ja vahvasti punatut huulet? Nyt näkyy toisilla teineillä hyvin raikkaita ja freesejä olemuksia, useimmat täysin meikittömiä ja sitten osalla on tälläisiä ihan naurettavia meikkejä. Naurettavia,kun ei osata meikata ja se meikki on enemmän suttu kuin kaunis ja kauhistuttaa se miten aikuiselta yritetään näyttää rintoja korostavilla vaatteilla ja näillä vahvoilla meikeillä.

Vai olenko yksin ajatusteni kanssa? Täytyykö 13vuotiaan saada vetää ne överit ja kulkea tuolla näissä meikeissä ja oppia kantapään kautta ettei se ole nättiä? Itse vaan ajattelen, että se ei myöskään kuulu tuon ikäiselle.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
23.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä ole tarvinnut rajoittaa. Niin paljon urheilee että ei paljon viitsi aikaa käyttää meikkaamiseen. Ripsaria käyttää välillä eikä oikeastaan muuta meikeistä.

Vierailija
2/7 |
23.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on juuri se ikä kun nuoret kokeilevat eri meikkityylejä ja yrittävät löytää itselleen sopivan.

Parempi kun annat tyttäresi meikata kuten itse haluaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
23.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän tyttöjen piireissä 13-vuotiaat ei meikkaa. Jos on joku hienompi tilaisuus, ripsaria ja huulikiiltoa voi laittaa.

Meidän 16-vuotias ja kaverinsa meikkaavat myös hyvin hillitysti. Ihon virheet ja epätasaisuudet peitetään, ripsari ja huulikiilto.

Kellään ei esim ole niitä järkkyjä ripsiä.

Vierailija
4/7 |
23.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset on rumia meikkaamattomina

Vierailija
5/7 |
23.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antaisin teinin meikata ihan niin järkysti tai siististi kuin itse haluaa. Teini-iässä on ihan normaalia kokeilla eri tyylejä. Sitä paitsi, jos tyttö (tai poika) haluaa meikata mielestäsi rumasti ja yrität kieltää, se johtaa vain siihen, että hän meikkaa sitten jossain muualla kuin kotona, esim. koulun vessassa.

Vierailija
6/7 |
23.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkälaisia omat meikkisi oli teininä tai silloin kun aloitit? Oliko täydellisiä, meikkivoiteet just oikean värisiä, kulmien kaari kuin oppikirjasta ja luomivärin varjostukset blendattu millilleen?

Vierailija
7/7 |
23.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun tyttö on paljon taitavampi kuin minä aikoinaan. Silti sillä menee överiksi. Päättäköön itse, näytin kuvista päätelleen itse aivan pelleltä ja oli pakko muuttaa tyyliä töihin mennessä. Lapseni ehkä jossain vaiheessa kokee saman herätyksen. Tai voihan olla, että trendit muuttuvat raikkaampaan suuntaan. Mitään tekoripsiä tai kynsiä en anna sen laittaa ja itsekin tajuaa, mitä haittaa niistä voi tulla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kahdeksan