Miksi niin harva nainen osaa ottaa kunnolla suihin?
Ettekö te oikeasti edes harjoittele sitä? Ja sitten kun yrittää kädellä hieman ohjata sladdia vähän syvemmälle, niin johan menee nainen vaikeaksi. Hyvä ettei itkua ala tuhertaa siinä vaiheessa.
Kommentit (78)
Vierailija kirjoitti:
Haluatko aloittaja itse ottaa suihin?
En. Haluaako heteronainen nuolla pillua? Minä haluan. Ap
Koska miksi pitäisi edes ottaa suihin? Runkkaa itse tai hommaa äijä imemään. Naiset eivät ole sinua varten.
SouthernGrove kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samasta syystä kun todella harva mies osaa nuolla pillua kunnolla.
Niinpä! Tai edes osaa kädellä tehdä mitään sinnepäinkään-hyvältä-tuntuvaa. Monilla naisen anatomia on kokonaan hukassa ja klitoris tuntematon käsite, tai vaihtoehtoisesti sitä klitorista hinkataan apinan raivolla kuin tahraa matossa.
Eikö teitä naisia koskaan edes vähän hävetä se että annatte kaiken maailman anatomiasta tietämättömien miesten päästä sähläämään kaikkein pyhimpänne parissa, samaan aikaan kun parempiakin olisi tarjolla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No tunge sitten tissi suuhun! Vai mahtuuko?? No jospa survon sen niin pakko mahtua???Ihan niin kuin sinäkin survot peniksen suuhun!! Oii etkö osaa edes tissiä imeä!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika pakottamiselta tuntuu saada heteroäijä edes nuoleen. Naiset opettelevat heti kun miehetkin jaksaisivat.
kattonut liikaa pokee? Mä en todellakaan tee seksissä mitään mikä ei tunnu musta hyvältä, ja jos mies yrittäis tehdä jotain tuollaista, niin ei sais enää suuseksiä ollenkaan.
Varmaan siksi ettei se kiinnosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onneksi ei enää kiinnosta minkäänlainen seksi. Siispä, naikaa toisianne miehet mun puolestani.
Miesvihakiima veti kuitenkin otsikon perusteella tähänkin ketjuun lässyttämään?
Jep, ainoa kiima mitä av-mamma tuntee.
Vierailija kirjoitti:
Koska miksi pitäisi edes ottaa suihin? Runkkaa itse tai hommaa äijä imemään. Naiset eivät ole sinua varten.
Kyllä niitäkin naisia on olemassa, jotka homman osaavat. Mutta miksi niin harva nainen edes haluaa oppia ottamaan suihin kunnolla? Ap
Siksi koska sellaista ei pidä naisen tehdä.
Miehet voi imeä toisiaan, ei siihen naisen pidä alentua.
Kolmas sivu tätä ketjua menossa ja on tullut varsin selväksi, ettei suomityttöä ole luotu miellyttämään miestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä niitäkin naisia on olemassa, jotka homman osaavat. Mutta miksi niin harva nainen edes haluaa oppia ottamaan suihin kunnolla? Ap
Kerro nyt jo millaista suuseksiä sinä annat naiselle?
Vierailija kirjoitti:
SouthernGrove kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samasta syystä kun todella harva mies osaa nuolla pillua kunnolla.
Niinpä! Tai edes osaa kädellä tehdä mitään sinnepäinkään-hyvältä-tuntuvaa. Monilla naisen anatomia on kokonaan hukassa ja klitoris tuntematon käsite, tai vaihtoehtoisesti sitä klitorista hinkataan apinan raivolla kuin tahraa matossa.
Eikö teitä naisia koskaan edes vähän hävetä se että annatte kaiken maailman anatomiasta tietämättömien miesten päästä sähläämään kaikkein pyhimpänne parissa, samaan aikaan kun parempiakin olisi tarjolla?
Tähän voin vastata vain omasta puolestani, enkä siis mitenkään kollektiivisesti "meidän naisten" puolesta. Omasta puolestani vastaus on ei, ei hävetä. Mun kohdalla otanta koostuu lähinnä miehistä, joiden kanssa olen ollut vähintään tapailusuhteessa ja tavoitteena on ollut jotain enemmän. En vaan osaa hävetä sitä, että en ole pystynyt ennen ekaa kertaa päältä päin arvaamaan, kuka osaa temput ja niksit, ja kuka ei.
Mä opettelen sellaisessa pysyvässä suhteessa mieluiten. Ei kiinnosta imeksiä kenen tahansa kaduntallaajan sukuelimiä satunnaisotannalla. Sukupuolitaudit tarttuvat suuhunkin, joten - kiitos, vain varmassa parisuhteessa.
Ja sama toisinkin päin, en halua pimbertoniini minkään tuntemattoman hepun kariesongelmia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska kullin imeminen on kuvottavaa
Yökkäysrefleksi on sellainen, että sen hallitsemista pitäisi aktiivisesti harjoittaa (vaikka hampaita harjatessa).
Mutta sitten siinäkin tulee se, että viitsiikö, muistaako, jaksaako. Itse jaksoin kyllä, mutta "taitoa" pitää ylläpitää, että ei palaa takaisin.
Jos nainen ei osaa ottaa hyvin suihin, niin opastavatko miehet ja antavat vinkkejä, mitä kannattaisi tehdä? Kai siinäkin jonkun sortin mieltymyseroja on, oma mies ainakin tykkää ja parasta on kuulemma se, kun itse on niin innokas :P
Kai se perseestä onkin jos naisesta paistaa kilometrin päähän että ei kiinnosta.
Koska deep throat -taito ei ole mitenkään tärkeä suihinotossa. Tuntemukset on kullin nupissa, ei juuressa. Joskus harjottelin, mutta ei se vain tuntunut minusta kivalta. Joten ennemmin keskityn sitten muihin aspekteihin. Ja mä otan suihin, koska tykkään ottaa suihin. Oksentaminen, kakominen ja hengitysvaikeudet ei kuulu mun repertuaariin nautinnon suhteen. Jotkut tykkää alistavastakin käsittelystä, mä en.
Vierailija kirjoitti:
Kolmas sivu tätä ketjua menossa ja on tullut varsin selväksi, ettei suomityttöä ole luotu miellyttämään miestä.
Johtuu siitä, että mies on luotu palvelemaan naista.
Minä rakastan antaa suuseksiä. Nautin siitä kun saan miehen voihkimaan ja kiemurtelemaan.
Mutta tämä on vastavuoroista, odotan saavani mieheltä upeaa suuseksiä ja halua opetella tyydyttämään juuri minut.
Ap ei edelleenkään kerro, millaista suuseksiä hän antaa?
Hyi, en edes halua oppia moista hommaa. Imeä nyt sitten jotain "kusista suolenpätkää" yak! Muutenkin se munan haju on niin kuvottava vaikka olisi juuri pesty niin haisee silti. Lisäksi se kerää kaikkea visvaa.