Kauniita kappaleita läheisen muistolle?
Nyt olisi sellainen ilta, että haluaisin vain itkeä ja kuunnella kauniita kappaleita läheistä muistaen, joten kertokaa kappaleita, joiden sanat, melodia tai ihan mikä vain olisi tähän tilanteeseen sopivia.
Kommentit (18)
On laiva valmiina lähtöön, sydämeni tänne jää, päivänsäde ja menninkäinen, niin kaunis on maa...onhan näitä
Beethovenin Kuutamosonaatti... kun isäni arkkua lähdettiin kantamaan pois alttarilta, urkuri soitti tätä pianolla. Nytkin itkettää kun edes ajattelen tuota hetkeä 😢
Kaija Koo: Jos sua ei ois ollut, Petri Laaksonen: Hyvää matkaa, Lauri Tähkä: Sinä olet minun, Neljänsuora: Kaarinalle
Jenni Vartiainen: Missä muruseni on.
Johanna Kurkelalla on paljon hyviä itkubiisejä: Sun särkyä anna mä en, Prinsessalle, Ainutlaatuinen, Oothan tässä vielä huomenna.
Voimia!
Dido - Here with me.. Spice Girls - Viva forever.. Sarah Connor - From Sarah with love.. Mua lohduttaa jotenkin nuo vanhemmat biisit. En tiiä olisitko halunnu jotain toisenlaista. Adele - Someone like you. Enya - The humming. Era tai Gregorian.. Voimia ja jaksamisia AP 😌
Tears in Heaven (Eric Clapton)
Tehnyt pienelle 4 v pojalleen joka kuoli pudottuaan pilvenpiirtäjästä
Oli hoidossa äitinsä ystävällä.
ViiaPauliina kirjoitti:
Käyttäjä2341 kirjoitti:
Tears in Heaven (Eric Clapton)
Tehnyt pienelle 4 v pojalleen joka kuoli pudottuaan pilvenpiirtäjästä
Huhhuhh miten ja kuinka.. Kuulostaa niin kamalalta. Mua huimaa jo metrin korkeudessa uimahallis.. RIP..
.
Juuri ehdin muokata omaa kommenttiani ennen kuin huomasin sinun vastauksesi... Eli poika oli äitinsä ystävän luona hoidossa ja tulee vaan mieleen missä kunnossa hoitaja ollut:( Poika putosi 53. krs:sta New Yorkissa. Isällä ei tekemistä asian kanssa mutta suru ja syyllisyys miksi kuultaa
Haittaako, jos on saksaksi? Unheilig - An Deiner Seite.