Yökerhonpitäjien varsinainen elinkeinon lähde on miesten ultimaattinen ja jatkuva pillunkaipuu
Tavallaan yökerhonpitäjä ei perimmiltään myy asiakkailleen sisäänpääsyä hyvätunnelmaiseen ravintolaan tai alkoholijuomia - ennemminkin yökerho myy miespuolisille asiakkailleen toivekuvia mahdollisesta pääsystä parittelemaan naisasiakkaiden kanssa. Riippuu tietenkin miehestä, toteutuvatko nämä toiveet lopulta tai ei.
Vaikka yksikään yökerho ei mainostakaan suoraan itseään sanomalla: "Meillä sinua kohtaa varma saanti" tms, niin käytännössä tuohon asiaan yökerhojen liiketoiminta viime kädessä peitellysti perustuu. Jos mies onnistuu saamaan usein seksiä jostain yökerhosta, tulee hän todennäköisesti saman paikan asiakkaaksi uudelleen ja tuo yökerholle paljon rahaa. Toisaalta hyvä asiakas voi olla myös sellainen mies, joka ei niin usein onnistuisikaan saamaan paikasta unikaveria.
Miehelle kun se pillunsaanti voi olla niin tärkeää, että hän on valmis käymään vaikka joka viikko yökerhossa ja palata joka kerta viikko viikon jälkeen tyhjin käsin kotiin runkkaamaan. Tällainen mies voi olla valmis tuomaan yökerhon kassaan jopa useita tuhansia euroja vuodessa, jos hänellä on toivoa saada edes kerran tuossa ajassa pillua baarista.
Kommentit (30)
Vierailija kirjoitti:
Ettekö tajua, että maksullinen nainen tulee halvemmaksi ja kotona on mukavampi nauttia alkoholiakin.
Kotona ei ole mukavampaa nauttia alkoholia. Saat itse tiskata lasit ja siivota jonkun yrjöt lattialta.
Vierailija kirjoitti:
Vain mies on noin typerä. Nauran.
Entä, jos mies saa n. joka toisella kerralla sitä mitä on hakemassa? Kuka häviää?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ettekö tajua, että maksullinen nainen tulee halvemmaksi ja kotona on mukavampi nauttia alkoholiakin.
Kotona ei ole mukavampaa nauttia alkoholia. Saat itse tiskata lasit ja siivota jonkun yrjöt lattialta.
Kone tiskaa. Kenen yrjöt? Maksullinen nainen ei ole tullut luoksesi yrjöämään ja jos itse oksennat kotiiisi se on oma häpeäsi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kone tiskaa. Kenen yrjöt? Maksullinen nainen ei ole tullut luoksesi yrjöämään ja jos itse oksennat kotiiisi se on oma häpeäsi.
Eli a) juot yksin viinaa kotona tai vielä tyhmemmin b) maksat siitä, että joku juo viinaa kanssasi kotona.
Erittäin monien miesten kohdalla tuo aloitus kyllä pitää paikkansa, mutta harvemmin ainakaan vapaat naiset yksin yökerhoihin tulevat, yleensä ne tulevat tyttökaveriensa kanssa isolla porukalla härnäämään miehiä.
Pitäisikin olla joku sinkkujen yökerhot ainakin isoissa kaupungeissa joissa kävisivät vain sinkut.
Silti aina joku jännämies tai hottis nainen seuraa saa kun tulee tarjoamaan hyvää seuraa 😃
Joo, kyllähän se noin on.
Olen usein miettinyt, miten dorkalta kaikki ihmiset yökerhossa keekoillessaan näyttäisivät, mikäli tilanne olisi toinen. Jos joku sytyttäisi tavalliset valot ja laittaisi musan pois. Siellä maalatut kaduntallaajat kiemurtelevat muka eroottisesti tai röyhentelevät rintaansa ja tuijottelevat toisia ihmisiä silmät kiiluen. Heiluvat jotain liikekuviota jota tanssiksi kutsutaan. Ja että tuota toimintaa varten pitää juoda alkoholia, että "uskaltaa" olla rento ja lähestyä toista ihmistä seksiin kyselläkseen.
Kummallista toimintaa, kuin joku riekkojen soidin.
Jokainen tsäänssi on mahdollisuus myös epäonnistua tai joutua pettymään.
Kuka saa ja kenelle annetaan.
Sedu Seksin ruhtinas ja avainten vartija.
Olen kyllä kolmatta päivää sairaana, mutta silti pidän aika pohjanoteerauksena, etten otsikon luettuani tajunnut mitä tarkoittaa "yökerho".
Ah, tämä on niin totta.