Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tunteet hukassa/väärässä paikasssa?

Eksynyt prinsessa
22.02.2017 |

Olen itse pian 30v nainen, mieheni on 38. Menimme viime vuonna naimisiin. Meillä on kaksi lasta 6&2v. Yhdessä oltu 8v. Olen tämän yhdessä ajan ollut kotona /töissä. Ja mies on enemmän rillutellu ja minö jäänyt aina kotiin lasten kans. Mutta nyt on jotain muuttunut. Oma meno jalka on lähteny vipattaa.. Ja vähän kyseenalaisestikin., kun kaveri muutti takaisin.
Ennen ihan normaalisti tyttökavereiden kans hauskan pitoa. Kunnes yks kerta syksyllä päästin hauskanpidon illan päätteeksi vieraan nuorenjätkän suuteluun asti. Tahtoin vain kokeilla tuntuuko se yhtää kummemmalta kuin oman miehen... Jonkun aikaa tämö pyöri mielessäni mutta meni ohi... Oli vain mitätön pikkupusu. Seuraavalla kerralla meni erään tutumman miehen kans vähän enemmän nuolemiseksi baarista palaillun jälkeen... Mutta ilman ihmeempiä tunteita..

Mutta entäpäs edellis kerralla.. Törmösin perhetuttuun jota olen ainakin 10v salaa aina ihaillut (myös naimisissa) . Baarissa on aina pitänyt minusta huolen jos olen ilman miestä ollut käymässä tmv. Tanssittu ja juteltu vaan ja huolehtinut että pääsen kotiin.. Joitain kertoja on joskus yrittänyt suudella minkö olen torjunut tietty. . Nyt pikkuhiljaa on vain halailtu pitkään kun on törmäilty, joka on tuntunut mielettömän ihanalta, välittävältä. Muut yritykset olen torjunut... Kunnes edelliskerralla jotenkin antauduin ja annoin suudella pihalla...
Jokunen viesti on tuon jälkeen vaihettu joissa hän on laittanut tyyliin ettö harmi kun ilta loppui kesken ja ois voinuy jotain jännää sattua vielä...ja että olenhan muistanut viestit poistaa, kun mieheni oli soittanut hänelle miksi oli meillä yöllä käymässä (odotteli kyytiä) Mitä tämä on?! Ajattelen milloinhan törmätään uudestaan ja mitä sitten tapahtuu. Tapahtuuko mitään....

Kotona on vain viimeaikoina hirveitä riitoja ollut, jonka epäilen osa "syyksi" näille tapahtuneille..
Ehkä vain ohi menevä ihastuminen? Kun pystyisi olemaan vain ajattelematta tätä miestä ja vahtaamatta puhelinta milloin hän onnpaikallla ja laittaisiko jotain vai ei. Vai kehkeytyykö tästö vielä jokin "baarisalasuhde"
:/, :) onko tämä jokin kriisi oman itseni kanssa.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
22.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa jotenkin taas siltä perinteiseltä tarinalta.. 0 kautta vitun 5!

Vierailija
2/5 |
22.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tarkoitat?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
23.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

.