Koska kuukautiskivuissa ei ole tarpeeksi kestämistä, olen alkanut kärsiä myös ovulaatiokivuista
Onko mitään keinoja, millä näitä voisi helpottaa? Klassikko "älä ole nainen" ei nyt kelpaa. Asiallisista vastauksista suuri kiitos!
Kommentit (25)
Mulla ovulaatiokivut lisääntyny ihan järkyttävästi parina viime vuotena. Olen 49 v. Liittyyköhän vaihdevuosiin?
Papa ollut normaali, ei endoa.
Joskus pelkään munasarjasyöpää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä miehenä ottaisin mielelläni jotkut pienet kivut jos voisin pariutua yhtä helposti mitä nainen.
Heh! Kenen kanssa luulet naisten pariutuvan, keskenäänkö? Jos nainen pariutuu miehen kanssa, pariutuneita miehiä ja naisia on tasan yhtä paljon. Yhtä helppoa tai vaikeaa keskimäärin siis molemmille. Häämmentävää, eikö?
Lainaan nyt vastaukseksi yhden kirjoittajan tekstin suomi24 palstalta joka kuvaa oman mielipiteeni asiasta hyvin:
"
Tässä kohtaa joku kysyy miten voi olla että naisilla on tuhansia valittavana eikä miehellä ketään, kun miehiä ja naisia on suurin piirtein yhtä paljon.
No, kyseessähän on illuusio. Tai enemmänkin inflaatio.
Nainen on kuin se ylihintainen vikaherkkä ranskalainen urheiluauto autokaupassa, jota moni käy katsomassa ja koeajamassa mutta jonka harva haluaa omaksi.
Kovasta kysynnästä nainen päättelee että valinnan varaa on, mutta todellisuudessa ostajia ei ole juuri sen enempää kuin miestoyotallakaan siellä autoliikkeen nurkassa.
Pääsääntöisesti:
Seiskan miehellä on mahdollisuudet suhteeseen seiskan naisen kanssa.
Seiskan naisella on mahdollisuudet
- suhteeseen seiskan miehen kanssa
- fuckbuddyksi kasin-ysin miehelle
- irtopanoksi ysin miehelle
- kännipanoksi/hätäpanoksi kympin miehelle
Niinpä seiskan nainen Tinderöi ytmien kanssa, kunnes vihdoin biologisen kellon tikittäessä tajuaa ettei yksikään heistä kelpuuta seiskan naista kuin helpoksi panoksi. Tämän ajan miehet odottelevat turhhaan tasoistaan naista treffeille. Tästä syystä netin p/s-markkinat eivät toimi."
Mulla loppus ekan synnytyksen jälkeen menkkakivut kokonaan ja tuli nuo viheliäiset ovulaatiokivut tilalle, aivan järjetön kipu välillä. Eipä siihen oikein auta kuin ehkä lämpöpussi ja särkylääke. En nyt osaa sinua muuten auttaa
Me yritämme nyt vauvaa, niin en ole edes särkylääkettä uskaltanut ottaa, koska jostain luin, että se voi estää koko ovulaation.
Jep, täällä yksi ovulaatiosta kärsivä!
Alavatsa kolme neljä päivää kipeä, turvottaa ja se lima. Miten sitä tuleekin niin hemmetin paljon? Ihan järkyttävät määrät.
Minullakin muuten ovulaatiot pahentuneet kahden synnytyksen jälkeen. Minulla oli myös papassa ekan synnytyksen jälkeen muutos ja sitä on vain seurattu, ei tehty mitään hoitoja. Tiedä sitten mistä johtuu, todella ärsyttävää.
Hauskaa tässä on se, että menin gynekologille ennen ovulaatiota, mutta sitä limaa tuli jo reippaasti ja gynekologi naurahti itsekin miten sitä limaa onkin niin paljon.