Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Koska kuukautiskivuissa ei ole tarpeeksi kestämistä, olen alkanut kärsiä myös ovulaatiokivuista

Vierailija
22.02.2017 |

Onko mitään keinoja, millä näitä voisi helpottaa? Klassikko "älä ole nainen" ei nyt kelpaa. Asiallisista vastauksista suuri kiitos!

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
22.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä miehenä ottaisin mielelläni jotkut pienet kivut jos voisin pariutua yhtä helposti mitä nainen.

Vierailija
2/25 |
22.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Särkylääke ja kuumavesipullo. Mulla on ovulaatio lähes aina tuntunut kipuna ja usein tulee myös pientä vuotoa muutaman päivän ajan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
22.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole mulla vastausta. Ihan järkyttävät kivut ja vatsan turvotus. Burana ei auta, mikään asento ei tunnu hyvältä. Istuminen sattuu, kävely sattuu, kaikki sattuu. Ikää 45 vuotta. Joskus toivon ja rukoilen että vaihdevuodet tulisi jo, helpottaisi (ehkä).

Vierailija
4/25 |
22.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä miehenä ottaisin mielelläni jotkut pienet kivut jos voisin pariutua yhtä helposti mitä nainen.

Ottaisitko isot ja tuskalliset kivut noin kolmeksi kuukaudeksi joka vuosi niin kauan kuin menkat kestää eli noin 50 vuoden ajan? Epäilen.

Vierailija
5/25 |
22.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ovulaation aikaan lähes yhtä pahoja "häröjä" ja oireita kuin kuukautistenkin aikaan. Sinänsä kurjaa, ei paljon normipäiviä kuukauteen mahdu!

Vierailija
6/25 |
22.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla välillä myös turvotusta ja hassua painon tuntua alavatsassa kun ovuloin, mutta vain n päivän ajan. Välttelen vehnää ja muita turvottavia ruokia ettei pahene. Sori, kun ei parempaa neuvoa ole. Haluaisin kokeilla auttaisiko seksin harrastaminen, vai pahentaisiko, mutta harmillisesti, ei ole mahdollisuutta.

Vierailija
7/25 |
22.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raskaus auttaa. Synnyttäminen auttaa. Monella, myös minulla on nuo kivut huomattavasti helpottaneet synnyttämisen jälkeen.

Vierailija
8/25 |
22.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Raskaus auttaa. Synnyttäminen auttaa. Monella, myös minulla on nuo kivut huomattavasti helpottaneet synnyttämisen jälkeen.

Ei kai kukaan lisäänny siksi, että se auttaa menkka/ovulaatiokipuihin?

t. Vela 45 v.

Vierailija
9/25 |
22.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Päinvastoin, jokaisen synnytyksen jälkeen ovulaatiokivut on pahentuneet.

t neljän äiti

Vierailija
10/25 |
22.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulema voi vanhemmiten paheta kunnes loppuu koko toiminta Mulla sama, ikää 43. En ole ennen huomannut ovulaatiota, mutta nykyään tolkuton kipukohtaus, sama kuin menkat mutta ei koristele, koskee vain yhtenäisesti. Kävin gastroskopiassakin ennen kuin yhdisti kivun ajankohdan ja toistuvuuden ovulaatioon.

Karmea kipu, mulla swlvitymiskeinona on välitön tramal huuleen ja tiettyyn asentoon kontalleen. Siinä kun hengittelee noin puoli tuntia, niin särkylääke alkaa vaikuttaa.Pyydän seuraavan kerran lääkäriltä kipulääkettä peräpuikkona. Vaikuttaa nopeammin.

Vierailija
11/25 |
22.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heh! Kenen kanssa luulet naisten pariutuvan, keskenäänkö? Jos nainen pariutuu miehen kanssa, pariutuneita miehiä ja naisia on tasan yhtä paljon. Yhtä helppoa tai vaikeaa keskimäärin siis molemmille. Häämmentävää, eikö?

Vierailija
12/25 |
22.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erittäin voimakkaat särkylääkkeet auttaa, itselläni on mm. Reuman hoitoon tarkoitettuja lääkkeitä.. Tosin meni yli 10v. Että niitä ja diagnoosin sain..-Endometrioosi potilas

Vierailija
13/25 |
22.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Adenomyoosi.

Vierailija
14/25 |
22.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla alkoi kanssa ylättäin kovat kivut ja seuraavassa papassa löytyi paha muutos, joka saatiin onneksi leikkaamalla pois. Kivut lähtivät myös samalla. En tiedä onko näillä oikeasti yhteys, mutta kannattaa käydä varmistamassa. t.44v

Vierailija
15/25 |
22.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla alkoi kanssa ylättäin kovat kivut ja seuraavassa papassa löytyi paha muutos, joka saatiin onneksi leikkaamalla pois. Kivut lähtivät myös samalla. En tiedä onko näillä oikeasti yhteys, mutta kannattaa käydä varmistamassa. t.44v

Kiitos tästä, varaan huomenna. T. N43

Vierailija
16/25 |
22.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuota pelkään tosi paljon. Mulla on tosi kivuliaat kuukautiset, mitkään lääkkeet ei meinaa auttaa. Ekan päivän makaan vessan lattialla ja oksennan kivusta. Saattaa tajukin mennä siinä pari kertaa. Nyt odottelen koska taas alkaa, sen verran jo sattuu että huomenna varmaan on jo kunnon vuoto. Pelkään tosi paljon sitä koska kuukautiset alkaa. Haaveilen suunnilleen kohdunpoistosta.

Varsinaisia ovulaatiokipuja mulla ei vielä ole. Vain satunnaisesti nipistää tosi kovasti alavatsasta. Silloin on vain pakko käpertyä hetkeksi ja koittaa vaan hengittää tasaisesti.

Vierailija
17/25 |
22.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin monta viestiä eikä kukaan ehdota hormonikierukkaa. Sillä pääset sekä kivuista että vuodoista. Myös e-pillerit auttavat.

Vierailija
18/25 |
22.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kenenkään ei tarvitse nykypäivänä kärsiä sietämättömistä kuukautiskivuista. Miksi ette mene gynelle? Apua kyllä löytyy.

Vierailija
19/25 |
22.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin kärsin aiemmin hirveistä kivuista, mutta loppuivat kun lopetin maitotuotteet! En voinut uskoa todeksi. En tiedä auttaisiko sinua, mutta ainahan voi kokeilla!

Vierailija
20/25 |
22.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Heh! Kenen kanssa luulet naisten pariutuvan, keskenäänkö? Jos nainen pariutuu miehen kanssa, pariutuneita miehiä ja naisia on tasan yhtä paljon. Yhtä helppoa tai vaikeaa keskimäärin siis molemmille. Häämmentävää, eikö?

Ei mene ihan noinkaan. Nainen saa aina miehen, jos kuka vaan kelpaa, moni mies taas ei kelpaa kenellekään. Pariutuneissa on toki tasamäärä molempia, mutta sinkuista naiset voivat valita, ryhtyvätkö vaikka vähän huonompaankin suhteeseen vai ovatko mieluummin yksin. Tämä nirson sinkkunaisen näkökulmasta.