Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä vois kokeilla selkäkipuun? Alkoi raskausaikana ja jatkuu vaan

Vierailija
22.02.2017 |

Yöllä herään siihen ja aamulla ei pysty nukkumaan pidempään kun kipu on niin kamala, tuosta ristiselästä sattuu, kokeilin lämpöä ja auttoi hetken, heti lopettamisen jälkeen kipu aivan samanlainen.

Painoa tullut myös reilusti lisää ja se varmaan osasyynä, mut mitä tälle vois koittaa tehdä? Inhottaa kun ei voi sängyssä maata kun pyörii ja pyörii vaan

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
22.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä jooga auttoi raskausajan kipuihin ja luulen että sen takia selkäkivut ei jatkunu raskauden jälkeen.

Vierailija
2/9 |
22.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy lääkärissä. Jos on pitkään jatkunut niin voi olla selkänikamissa kulumaakin

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
22.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla auttaa liikunta, jumppapallo ja tukivyö. Kevyitä venyttelyitä ja rauhassa tekeminen. Saunaa ja pitkiä aikoja kuumaa on syytä välttää, ettei tule välilevyn pullistumaa. Toki kun menee ulos, niin hyvä pitää selän lihakset lämpiminä, itselläni tukivyö auttaa myös siihen.

Vältä pitkiä aikoja istumista ja makoilua. Nukkua tietenkin pitää. Koita saada selkää tuettua vaikka tyynyillä.

Selkäkipu on ihan hanurista, varsinkaan kun en voi panadolia kummempaa syödä, joka ei hyödytä itselläni mitään.

Vierailija
4/9 |
22.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selkeästi lihasperäistä. Teinköhän nyt ison virheen kun lämpöä laitoin (kuumavesipullo)

Vierailija
5/9 |
22.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Selkeästi lihasperäistä. Teinköhän nyt ison virheen kun lämpöä laitoin (kuumavesipullo)

En usko. Lihaksia onkin hyvä lämmitellä, jos lihakset ovat niin jumissa, ettei veri kierrä kunnolla. Nukkuessa voi vielä laittaa jonkin extrakaulaliinan vaikka lisälämmikkeeksi. Itse ainakin pyörin ja möyrin nukkuessa ja alaselkä on aika usein paljaana ja kylmä, kun herään.

Vierailija
6/9 |
22.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piikkimattoa kannattaa kokeilla, jos on lihasperäistä!

Vierailija
7/9 |
22.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liikunta ja painon pudotus oli ainut mikä mulla autto ja alaselkään se kun luovuttiin perhepedistä. Meillä oli patjat painon mukaan ja tarkotettu muutenki jousiltaan vaan yhelle niin vauvan kanssa jakautu paino huonosti.

Imetysasentoihin kannattaa kiinnittää huomiota ja ostaa mahdollisimman kevyet rattaat, joita ei tarvi kirjaimellisesti työntää selkä vääränä.

Ja sitten se ettei vaan oo tullu ostettua jäykkää patjaa? Jostain on tullut luulo, että se on hyvä selälle, mutta todellisuudessa lantio tarvii pehmeän paikkansa patjasta. Muuten selkä menee vinoon koko yöksi, kun jäykällä patjalla lantio ei pääse uppoamaan tarpeeksi patjaan. Hartiat on toinen jotka tarvii joustavan kohdan patjasta.

Kannattaa käydä ihan kunnon liikkeessä missä on asiantuntija myymässä, eikä näitä jyskejä jotka muodin mukana tuputtaa sitä jäykkää mallia kaikille(kuulemma halvempia valmistaa)

Meillä oli edustaja ja selkäspesialisti näyttämässä viime viikolla sänkyjä ja hyvä saatiinkin. Erilaiset patjat minulla ja miehellä, koska minulla on enemmän lanteita ja hänellä harteita. Painon mukaan tietenkin myös.

Vierailija
8/9 |
22.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihasharjoitukset joilla sai ryhdin kuntoon ja jooga auttoi raskauden jälkeen. Selkä oli niin kipeä etten edes vauvaa voinut pitää sylissä.

Vierailija
9/9 |
22.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piikkimaton kaivankin heti kaapista. Varmaan jotenkin painopiste muuttunut koska raskausaikana selkä oli eri kohdasta kipeä. Reppu mahan kohdalle niin loppuu varmaan selkäkivut :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän kolme