Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

APUA! Kiitos! Miten tehdä aloite?

Vierailija
22.02.2017 |

Täällä vielä ihan markkinakuntoinen äippä (puoli vuotta sitten eronnut), joka ei vaan osaa/uskalla ottaa yhteyttä mielenkiintoiseen mieheen. Pyydänkö kahville vai mitä?? Tämä mies itse asiassa moikkaili kaupungilla minua ensin kuukausi sitten... muuten en olisi osannut ajatella mitään sellaista tämän miehen suhteen.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
22.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyydä kahville. Mielellään ilman erityistä syytä, niin tarkoituksesta ei jää epäselvyyttä. Älä kuitenkaan pyydä käymään päiväkahvilla jos et sitten halua vain pikapanoa. Eli siis lähimpään kahvilaan. Et voi kuitenkaan hävitä kuin sen pari euroa.

Vierailija
2/9 |
22.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä vielä ihan markkinakuntoinen äippä (puoli vuotta sitten eronnut), joka ei vaan osaa/uskalla ottaa yhteyttä mielenkiintoiseen mieheen. Pyydänkö kahville vai mitä?? Tämä mies itse asiassa moikkaili kaupungilla minua ensin kuukausi sitten... muuten en olisi osannut ajatella mitään sellaista tämän miehen suhteen.

Niin mistä sen tunnet?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
22.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öööö, aloite mihin?

Vierailija
4/9 |
22.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pieni paikkakunta, niin kaikki tuntevat toisensa edes vähän jotakin kautta...

Vierailija
5/9 |
22.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloite ihanan rakkaustarinan alkuun...

Vierailija
6/9 |
22.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni suora puhe on parasta.

Vierailija
7/9 |
22.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähitellen ja rohkeutta käyttämällä pitäisi onnistua. Liian vauhdilla eteneminen pelottaa ainakin minua yli 50V miestä. Ilman sitä rohkeutta ei tule tapahtumaan mitään. Joten sitä mukaan matkaan.

Vierailija
8/9 |
22.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Moikkas, huh huh.... no sehän kertoo jo paljon

Vierailija
9/9 |
22.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi sinä ihana 50 vee mies; voisitko vielä hiukan auttaa lisää ja kertoa, millaisen viestin laittaisin? Millaisesta viestistä Sinä tykkäisit? Kiitos paljon jo etukäteen <3

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kaksi