Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mun mielialat vaihtelee nopeasti ja ilman syytä

T. Vetis
22.02.2017 |

Mistä se johtuu? Olen kyllästynyt tähän. Suurimman osan ajasta olen kuitenkin masentunut, mutta sitten mieliala kohoaa pariksi tunniksi ilman mitään syytä, ja tippuu taas alas. "Sekoan" myös välillä ihan yhtäkkiä, ja silloin ajattelen tappaa itseni. En kestä tätä enää. Auttakaa, jos osaatte.

Kommentit (34)

1/34 |
22.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksisuuntainen mielialahäiriö tai epävakaa persoonallisuus pitkään jatkuneena. Tilapäisenä esim. PMS-oireyhtymä.

Vierailija
2/34 |
22.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sinulla todettu 2-suuntainen mielialahäiriö ja onko sinulla siihen lääkitys, jota käytät?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
22.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Profiili kirjoitti:

Kaksisuuntainen mielialahäiriö tai epävakaa persoonallisuus pitkään jatkuneena. Tilapäisenä esim. PMS-oireyhtymä.

Näitä muutkin ovat epäilleet. Toisaalta en tiedä kuuluuko tämä vain murrosikään. Tai se on kyllä juuri lopuillaan.

Vierailija
4/34 |
22.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hormonit. Heittelyihin auttaa kalaöljykapselit ja vitamiinit, erityisesti D. Ei ne mitään ratkaise, mutta auttaa. Oikeasti.

Vierailija
5/34 |
22.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko sinulla todettu 2-suuntainen mielialahäiriö ja onko sinulla siihen lääkitys, jota käytät?

Ei mulle olla todettu mitään ainakaan vielä, enkä käytä lääkkeitä.

Vierailija
6/34 |
22.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hormonit. Heittelyihin auttaa kalaöljykapselit ja vitamiinit, erityisesti D. Ei ne mitään ratkaise, mutta auttaa. Oikeasti.

Pitää varmaan kokeilla.

Vierailija
7/34 |
22.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytätkö hormonaalista ehkäisyä? Ne voi hyvinkin olla syynä, kannattaa lukea niiden mahdolliset sivuvaikutukset ja googlailla mitä muut käyttäjät ovat niiden takia kokeneet. Oireet voivat muodostua pitkällä aikavälillä

Vierailija
8/34 |
22.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hormonaalinen ehkäisy? 

Jos ei niin unen laatu.

Vierailija
9/34 |
22.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksisuuntaisen mielialavaihtelut eivät ole parin tunnin Epävakaata enemmän veikkaisin..

Vierailija
10/34 |
22.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Diagnoosi: normaali teini-ikä.

t:av-tohtori

Vierailija
11/34 |
22.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

T. Vetis kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Katso paikakuntasi nettisivuilta missä teillä päin on nuorille/aikuisille matalan kynnyksen mielenterveyspäivystys. Monessa sairaalassa on päivystävä mt-avoyksikkö, jonne voi ottaa yhteyttä ja saada jopa kotikäynnin akuutisti, jos itse ei halua tai pääse menemään sinne.  Tai ota yhteyttä johonkin paikkaan mistä nuoret saavat neuvontaa ja tukea. Suosittelisin sinua hakeutumaan nimenomaan suoraan mielenterveyspalveluihin, ei terveyskeskuksen kautta. 

Vierailija
12/34 |
22.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käytätkö hormonaalista ehkäisyä? Ne voi hyvinkin olla syynä, kannattaa lukea niiden mahdolliset sivuvaikutukset ja googlailla mitä muut käyttäjät ovat niiden takia kokeneet. Oireet voivat muodostua pitkällä aikavälillä

En käytä.

Vierailija
13/34 |
22.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

16-17 v on helposti ahdistunut ja masentunut aivojen kehityksen vuoksi. Kannattaa kuitenkin ottaa yhteyttä mt-palveluihin kuten ylempänä esitettiin, etenkin kun on noin pahoja aallonpohjia.

Vierailija
14/34 |
22.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hormonaalinen ehkäisy? 

Jos ei niin unen laatu.

Vastasin ensimmäiseen kysymykseen jo, ja nukun ihan hyvin. Saatan kyllä välillä herätä yöllä, ja jäädä esim. tuijottamaan kattoon, tai sitten käyn vahingossa poistamassa herätyksen. ":D"

Vierailija
15/34 |
22.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaksisuuntaisen mielialavaihtelut eivät ole parin tunnin Epävakaata enemmän veikkaisin..

Pitää yrittää jutella siitä luokanvalvojan kanssa, kun haluaa kerran tavata mut.

Vierailija
16/34 |
22.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johtuu siitä, ettet saa sitä täällä jatkuvasti vinkumaasi aikuisten miesten huomiota. Mtpuolen palvelut ovat sinulle oikea osoite ja sieltä lastensuojelun piiriin kunnes täytät 18 (tai sinun tapauksessasi suosittelen 21).

Vierailija
17/34 |
22.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Diagnoosi: normaali teini-ikä.

t:av-tohtori

Olen ollut tämmöinen jo 5lk lähtien, ja silloin muistaakseni ajattelin ensimmäistä kertaa itseni lopettamista.

Vierailija
18/34 |
22.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäinen olet? Oletko jutellut lääkärin kanssa? Ne voivat neuvoo paremmin sua :)

Vierailija
19/34 |
22.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

T. Vetis kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Katso paikakuntasi nettisivuilta missä teillä päin on nuorille/aikuisille matalan kynnyksen mielenterveyspäivystys. Monessa sairaalassa on päivystävä mt-avoyksikkö, jonne voi ottaa yhteyttä ja saada jopa kotikäynnin akuutisti, jos itse ei halua tai pääse menemään sinne.  Tai ota yhteyttä johonkin paikkaan mistä nuoret saavat neuvontaa ja tukea. Suosittelisin sinua hakeutumaan nimenomaan suoraan mielenterveyspalveluihin, ei terveyskeskuksen kautta. 

Taidan yrittää jutella tästä ensin jonkun opettajan tai terkkarin kanssa, ja katsoa mitä mieltä ne on asiasta.

Vierailija
20/34 |
22.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

16-17 v on helposti ahdistunut ja masentunut aivojen kehityksen vuoksi. Kannattaa kuitenkin ottaa yhteyttä mt-palveluihin kuten ylempänä esitettiin, etenkin kun on noin pahoja aallonpohjia.

Olen 15.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä kuusi