Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lahden MM-avajaiset LIVESEURANTA

Vierailija
22.02.2017 |

Kohta alkaa!

Kommentit (135)

Vierailija
101/135 |
22.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi apua tuol lava!!!!! Ihan kamalaa. Kiira varmaan niin häpeissään. Ja katja koukkula nurin joku kolme kertaa :// ikävää ettei keliä ole huomioitu/ehditty huomioida. Toivottavasti mm-joukkuevoimistelupaukset eivät hajota paikkojaan

Vierailija
102/135 |
22.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä biisi kuulostaa ihan Civilizationin menumusiikilta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/135 |
22.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiira ei lumipyrylle mahda mitään, hyvin veti noissa olosuhteissa!

Ei siellä lavalla pyryttänyt niin paljoa JA luulisi että mahdollinen lumi lavalla olisi otettu huomioon ohjelmaa suunnitellessa - ollaanhan kuitenkin Suomessa helmikuussa joten se lumentulo on todennäköistä.

Vierailija
104/135 |
22.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo Kiiran luistelu ... näyttää ihan lapsen harjoittelukta

*huutonaurua*

Ei tämä ole enää voi olla todellista, varsinainen show tosiaan. Lumisade on Suomessa tosiaan täysin poikkeuksellista näin helmikuussa ettei siihen mitenkään osattu varautua.

Ja vielä Antero Mertarantakin saatiin tähän, ei prkl.

Vierailija
105/135 |
22.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näyttikö Rölli keskisormea laskeutuessaan?

Vierailija
106/135 |
22.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olis tuossa Röllin hypyssä voinut kumminkin kuvata Tuppuraisen puomilla ja laittaa stuntin vasta hyppäämään.

Vierailija
107/135 |
22.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi apua tuol lava!!!!! Ihan kamalaa. Kiira varmaan niin häpeissään. Ja katja koukkula nurin joku kolme kertaa :// ikävää ettei keliä ole huomioitu/ehditty huomioida. Toivottavasti mm-joukkuevoimistelupaukset eivät hajota paikkojaan

Talvi yllätti talvikisajärjestäjät

Vierailija
108/135 |
22.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järkkyä... rullaluistimet oli varmaan ihan tukkeessa.

Ja alkuakrobatian huono synkka, miten on mahdollista, että kaksi esiintyjää ovat tuollaisessa ohjelmassa noin epätahdissa keskenään?!

Vierailija
109/135 |
22.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ollut Kiiralla oikeat luistimet, joten siihen nähden ihan hyvin. Mutta h i u k a n säälittää nuo tanssijat ohuissa hamosissaan..

Vierailija
110/135 |
22.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että mitähän vittua, hiihtäkää ees kunnolla. Alkaa huumori loppua, kun alkaa positiivista dopingnäytettä tippua.

Mä jään kiinni, mä vaan hiihdän. Kansa itkee, mä vaan hiihdän. Mä saan potkut, mä vaan hiihdän. Muutan Norjaan ja mä vaan hiihdän.

Vierailija
111/135 |
22.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuolla on satoja vapaaehtoisia. Eikö joku olisi voinut käydä harjaamassa lavan puhtaaksi ennen Kiiran esitystä?

Vierailija
112/135 |
22.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vilunsoittaja katolla koska kreekuista tuli iso joukkue Laheen.

Vierailija
113/135 |
22.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaunista kuorolaulua!

Vierailija
114/135 |
22.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Amatöörimaista touhua. Liukkaalle / lumikokkareiselle lavalle vaan kaikki tanssimaan ja viuhtomaan.

Eikö todellakaan kenelläkään välähtänyt että noin voi käydä ; Suomessa ja helmikuussa?

Vierailija
115/135 |
22.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästäkin kommenttien määrästä näkee, että maaiman turhin väkisinviihde, eli urheilukisojen avajaiset on tarkoitettu vain hömppää seuraaville naisille. Olen satavarma, että tämä tulee olemaan pidenmpi ketju, kuin yksikään itse kisatapahtumista tehty ketju. 

Itse olen seurannut erittäin aktiivisesti urheilua jo monta vuosikymmentä ja vuodesta 1978 ollut livenä katsomassa kaikki Lahden MM-hiihdot, mutta avajaisia en seuraa koskaan, enkä siis tee sitä nytkään. Urheilu urheiluna ja hömppä hömppänä, ei niitä pidä sekoittaan keskenään.

Vierailija
116/135 |
22.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tästäkin kommenttien määrästä näkee, että maaiman turhin väkisinviihde, eli urheilukisojen avajaiset on tarkoitettu vain hömppää seuraaville naisille. Olen satavarma, että tämä tulee olemaan pidenmpi ketju, kuin yksikään itse kisatapahtumista tehty ketju. 

Itse olen seurannut erittäin aktiivisesti urheilua jo monta vuosikymmentä ja vuodesta 1978 ollut livenä katsomassa kaikki Lahden MM-hiihdot, mutta avajaisia en seuraa koskaan, enkä siis tee sitä nytkään. Urheilu urheiluna ja hömppä hömppänä, ei niitä pidä sekoittaan keskenään.

No katsos, mielensäpahoittaja.

Vierailija
117/135 |
22.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kai tätä ulkomailla näytetä? On niin köyhän ja kotikutoisen oloista.

Veit sanat suustani. Miten tämä voi olla näin kökösti toteutettu ja miksi tämä ohjelma on vedetään tällaisella kiireellä läpi? Ihan uskomattoman noloa jotenkin kaikin puolin ja tuo Krisse on kyllä todellinen pohjanoteeraus.

Pienen urheilumuodon kilpailut, ei nuo avajaiset muuallakaan kovin kummoiset ole. Odotitko jotain olympiatason tuntikausien avajaisspektaakkelia?

En vaan ammattitaidolla tehtyjä avajaisia, tässä on yritetty tunkea ihan liikaa kaikkea yhteen showhun ja lopputulos on sillisalaatti. Muutenkin tuntuu ettei nuo ohjelman suunnittelijat ole ymmärtäneet että nyt on talvi ja ollaan Suomessa, puolet esiintyjistä on miltei alasti.

Vierailija
118/135 |
22.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teille ei sitten mikään kelpaa :D Kai Finlandiakin oli liian nationalistinen?

Vierailija
119/135 |
22.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ollut Kiiralla oikeat luistimet, joten siihen nähden ihan hyvin. Mutta h i u k a n säälittää nuo tanssijat ohuissa hamosissaan..

Kiira kylläkin osaa luistella rullaluistimilla aivan loistavasti, esiintyi niillä viime kesän kaikissa UIT:n näytöksissä Peacockin lavalla.

Syy kompurointiin oli lavalla olevasta lumessa, jonka mahdollisuutta kukaan ei ollut järjestelyissä ottanut huomioon. Mikä on kovin kummallista..

Vierailija
120/135 |
22.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Finlandia oli kuitenkin upea! (Mitä nyt vähän hassu tuo totetutus, mut hyvältä kuulosti)