Lahden MM-avajaiset LIVESEURANTA
Kommentit (135)
Vierailija kirjoitti:
Kiira ei lumipyrylle mahda mitään, hyvin veti noissa olosuhteissa!
Ei siellä lavalla pyryttänyt niin paljoa JA luulisi että mahdollinen lumi lavalla olisi otettu huomioon ohjelmaa suunnitellessa - ollaanhan kuitenkin Suomessa helmikuussa joten se lumentulo on todennäköistä.
Vierailija kirjoitti:
Tuo Kiiran luistelu ... näyttää ihan lapsen harjoittelukta
*huutonaurua*
Ei tämä ole enää voi olla todellista, varsinainen show tosiaan. Lumisade on Suomessa tosiaan täysin poikkeuksellista näin helmikuussa ettei siihen mitenkään osattu varautua.
Ja vielä Antero Mertarantakin saatiin tähän, ei prkl.
Olis tuossa Röllin hypyssä voinut kumminkin kuvata Tuppuraisen puomilla ja laittaa stuntin vasta hyppäämään.
Vierailija kirjoitti:
Voi apua tuol lava!!!!! Ihan kamalaa. Kiira varmaan niin häpeissään. Ja katja koukkula nurin joku kolme kertaa :// ikävää ettei keliä ole huomioitu/ehditty huomioida. Toivottavasti mm-joukkuevoimistelupaukset eivät hajota paikkojaan
Talvi yllätti talvikisajärjestäjät
Järkkyä... rullaluistimet oli varmaan ihan tukkeessa.
Ja alkuakrobatian huono synkka, miten on mahdollista, että kaksi esiintyjää ovat tuollaisessa ohjelmassa noin epätahdissa keskenään?!
Ei ollut Kiiralla oikeat luistimet, joten siihen nähden ihan hyvin. Mutta h i u k a n säälittää nuo tanssijat ohuissa hamosissaan..
Että mitähän vittua, hiihtäkää ees kunnolla. Alkaa huumori loppua, kun alkaa positiivista dopingnäytettä tippua.
Mä jään kiinni, mä vaan hiihdän. Kansa itkee, mä vaan hiihdän. Mä saan potkut, mä vaan hiihdän. Muutan Norjaan ja mä vaan hiihdän.
Tuolla on satoja vapaaehtoisia. Eikö joku olisi voinut käydä harjaamassa lavan puhtaaksi ennen Kiiran esitystä?
Amatöörimaista touhua. Liukkaalle / lumikokkareiselle lavalle vaan kaikki tanssimaan ja viuhtomaan.
Eikö todellakaan kenelläkään välähtänyt että noin voi käydä ; Suomessa ja helmikuussa?
Tästäkin kommenttien määrästä näkee, että maaiman turhin väkisinviihde, eli urheilukisojen avajaiset on tarkoitettu vain hömppää seuraaville naisille. Olen satavarma, että tämä tulee olemaan pidenmpi ketju, kuin yksikään itse kisatapahtumista tehty ketju.
Itse olen seurannut erittäin aktiivisesti urheilua jo monta vuosikymmentä ja vuodesta 1978 ollut livenä katsomassa kaikki Lahden MM-hiihdot, mutta avajaisia en seuraa koskaan, enkä siis tee sitä nytkään. Urheilu urheiluna ja hömppä hömppänä, ei niitä pidä sekoittaan keskenään.
Vierailija kirjoitti:
Tästäkin kommenttien määrästä näkee, että maaiman turhin väkisinviihde, eli urheilukisojen avajaiset on tarkoitettu vain hömppää seuraaville naisille. Olen satavarma, että tämä tulee olemaan pidenmpi ketju, kuin yksikään itse kisatapahtumista tehty ketju.
Itse olen seurannut erittäin aktiivisesti urheilua jo monta vuosikymmentä ja vuodesta 1978 ollut livenä katsomassa kaikki Lahden MM-hiihdot, mutta avajaisia en seuraa koskaan, enkä siis tee sitä nytkään. Urheilu urheiluna ja hömppä hömppänä, ei niitä pidä sekoittaan keskenään.
No katsos, mielensäpahoittaja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kai tätä ulkomailla näytetä? On niin köyhän ja kotikutoisen oloista.
Veit sanat suustani. Miten tämä voi olla näin kökösti toteutettu ja miksi tämä ohjelma on vedetään tällaisella kiireellä läpi? Ihan uskomattoman noloa jotenkin kaikin puolin ja tuo Krisse on kyllä todellinen pohjanoteeraus.
Pienen urheilumuodon kilpailut, ei nuo avajaiset muuallakaan kovin kummoiset ole. Odotitko jotain olympiatason tuntikausien avajaisspektaakkelia?
En vaan ammattitaidolla tehtyjä avajaisia, tässä on yritetty tunkea ihan liikaa kaikkea yhteen showhun ja lopputulos on sillisalaatti. Muutenkin tuntuu ettei nuo ohjelman suunnittelijat ole ymmärtäneet että nyt on talvi ja ollaan Suomessa, puolet esiintyjistä on miltei alasti.
Teille ei sitten mikään kelpaa :D Kai Finlandiakin oli liian nationalistinen?
Vierailija kirjoitti:
Ei ollut Kiiralla oikeat luistimet, joten siihen nähden ihan hyvin. Mutta h i u k a n säälittää nuo tanssijat ohuissa hamosissaan..
Kiira kylläkin osaa luistella rullaluistimilla aivan loistavasti, esiintyi niillä viime kesän kaikissa UIT:n näytöksissä Peacockin lavalla.
Syy kompurointiin oli lavalla olevasta lumessa, jonka mahdollisuutta kukaan ei ollut järjestelyissä ottanut huomioon. Mikä on kovin kummallista..
Finlandia oli kuitenkin upea! (Mitä nyt vähän hassu tuo totetutus, mut hyvältä kuulosti)
Voi apua tuol lava!!!!! Ihan kamalaa. Kiira varmaan niin häpeissään. Ja katja koukkula nurin joku kolme kertaa :// ikävää ettei keliä ole huomioitu/ehditty huomioida. Toivottavasti mm-joukkuevoimistelupaukset eivät hajota paikkojaan