Veikkauksia kuinka paljon painan? Kuva.
Veikatkaa painoni? Tarkoituksenani on saada tietää näytänkö samalta kuin painan.
Ja tiedän, näytän kaamealta. Painonpudotus on käynnissä :)
Kommentit (55)
Ei tuo nyt kovin paha. Itsekin oon ihan yhtä läski.
120 kg, on muuten paljon tiputettavaa!
Riippuu ihan pituudesta, 90-130kg. Osuiko tarpeeksi lähelle?
Todella vaikea arvioida, kun olen sinua jopa pidempi ja painan itse alle 60 kg... No, vähintään 100 kg nyt ainakin..?
Minä olen 168cm pitkä ja painan 79kg, näytät kyllä ainakin 10kg lihavammalta eli veikkaan 90-95kg.
Tulipa heti monta kommenttia, kiitos :) Oli kiva huomata että tuli alakanttiin useampikin kommentti :D 114,5 kg oli tämän aamun paino. Aloitettuani elämäntaparemontin painoa oli hirvittävät 120kg... Mitä luulette, jos tavoitetaan on 70kg tienoilla, jääkö paljon löysää ihoa?
-ap-
Sanotaan että 100 kg, noin pyöreästi.
Kokovartalokuvaa en laittanut siksi että puhelimesta ei nyt juuri sellaista löytynyt :)
-ap-
Vierailija kirjoitti:
Tulipa heti monta kommenttia, kiitos :) Oli kiva huomata että tuli alakanttiin useampikin kommentti :D 114,5 kg oli tämän aamun paino. Aloitettuani elämäntaparemontin painoa oli hirvittävät 120kg... Mitä luulette, jos tavoitetaan on 70kg tienoilla, jääkö paljon löysää ihoa?
-ap-
Vaikea sanoa, pidän peukkuja että ei jää. Tsemppiä elämöntaparemppaan! Hienosti olet päässyt alkuun.
Lisään vielä että olen hieman alle 170cm pitkä.
-ap-