Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ruskeaa nestettä alapäästä??

Vierailija
22.02.2017 |

Tänään aamulla kun heräsin ja kävin vessassa huomasin että alushousuissa oli pieni läikkä ruskeaa nestettä. Ihmettelin vähän aikaa ja mietin että se saattais liittyä jotenkin menkkojen alkamiseen (Mun menkat eivät ole vielä alkaneet)? Laitoin sitten kuukautissuojan ja jatkoin mun päivää ihan normaalisti. Myöhemmin kun kävin vessassa niin siinä kuukautissuojassa ei ollut mitään, mutta pyyhkiessä tuli runsaasti ruskeaa vähän limaista nestettä. Mulla ei ole koskaan todettu mitään sairautta sillä alueella enkä haluis kertoo äitille... Voiko kukaan auttaa???

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
22.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla varmaan menkat alkaneet. Eivät alussa välttämättä kovin runsaat olekkaan. Kuulostaa sinulla ns. tiputteluvuodolta. Onnittelut naisen elämään!

Vierailija
2/3 |
22.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se tulee peräaukosta ja sitä kutsutaan ripuliks!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
22.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kuukautiset välttämättä ala kovalla vuodolla. Saattaa olla että tuo tiputtelu loppuu ja kuukauden päästä alkaa suuremmalla voluumilla. Muistan omasta nuoruudesta kuka ne alkoivat juuri pienellä tummalla tiputtelulla useamman kerran enne "kunnon" kuukautisia.

Ja siihe säännöllisyyteen voi mennä pitkä aika, kaikilla aikuisillakaan ei ole, joten älä huolestu kun voi tulla milloin sattuu :)

Äidille jos et uskalla kertoa saa kuukautissuojia ihan parilla eurolla. Ja niiden ostaminen on ihan yhtä normaalia kuin maitotölkin.