Suomi24 treffeistä
Miksi hyvin monella naisella on ihan tyhjä profiili? Tai korkeintaan yksi lause. Johtuuko se siitä, et naiset saa silläkin tapaa miehiltä viestejä?
Kommentit (41)
Vierailija kirjoitti:
Kyllä taas naurattaa tämä miesten monkuminen siitä miten helppoa naisilla on nettitreffisivuilla. Itselläni (naisena siis) oli on/off profiili melkein kymmenen vuotta suomi24:ssä eikä viestejä tullut vaikka kuin hyvin yritin profiilia kirjoittaa.
Itse lähettelin viestejä miehille mutta muistaakseni yhteenkään ei vastattu.
Että ihan turha märistä siellä kuinka miehillä on niin vaikeaa.
Onko sama juttu, et kun minä en ole koskaan hakannu, raiskannu tai tappanu naista, niin ei muiden miesten tekosista saa valittaa?
Vierailija kirjoitti:
Suomi24:llä on liikkeellä pelkästään kaheleita miehiä ja ne naiset jotka siellä on ovat riihenseinästä repäistyn pirun näköisiä.
Just tällaseen johtopäätökseen tulee helposti, kun odottelee vaan miesten yhteydenottoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ihmiset jumiutuvat aina näihin? "Miksi nettitreffeillä miehet sitä, naiset tätä..." Ei ole pakko ottaa yhteyttä siihen ihmiseen, jonka profiili ärsyttää alusta asti. Toisen ihmisen muuttaminen yritetään aloittaa jo ennen kuin on edes tavattu. Hieno pohja suhteelle.
Mulla on tohon hyvä esimerkki. Yhdellä naisella oli lyhyt esittely (yksi lause) profiilissa, jossa minua häiritsi todella eräs seikka. Tämä nainen oli aloittanut yhteydenpidon ja päätin sit jutustella ja selvitin ton minua häiritsevän tekijän. Tämä nainen vaan oli valinnut väärät sanat ja siksi asiasta tuli liian kärkäs. Enkä minä ollut aikeissa muuttaa hänessä tätä asiaa. :)
Asia häiritsi sinua todella, kysyit siitä, nainen tajusi että homma voi lopahtaa, lievensi puheitaan eli muuttui ja sitten kaikki on hienosti kun juttu lakaistiin maton alle. Ehkä siitä tulee ongelmia, ehkä ei.
Vierailija kirjoitti:
Tunnen lähipiiristä muutaman jolla on vanha ilmotus Suomi24:llä. Ovat sinkkuja potkastuaan sikamiehensä ulkoruokintaan. Miehiltä tulvii viestejä riippumatta siitä mitä on laittanut kriteereiksi. Näkee että sama tekstipötkö on lähetetty kaikille naisille. Yksikään mies ei ole ilmoituksen luettuaan kiinnostunut ihmisestä ilmoituksen takana vaan heille selvästi kelpaisi kuka tahansa nainen.
Tämä.
Jos kuka tahansa nainen kelpaa miehelle, niin tuskinpa on mitään parisuhdetta tai elämänkumppanuutta hakemassa. Sellaiseen vaaditaan jo vähän muutakin kuin pelkkä naissukupuoli.
Nettideitit on muutenkin epämääräisiä paikkoja. Kannattaa varmaan oikeasta elämästä etsiä se kumppani.
Vierailija kirjoitti:
Joh, naisten markkinat. Jos syntyy reikä haarojen välissä, niin mitään muuta ei tarvii. Voit olla vaikka työtön mt-tapaus, moniongelmainen, ylipainoinen, asua nelikymppisenä kotona äitin luona ja silti saat miehen milloin vaan haluat.
ööö.? No minä en ole koskaan seurustellut, olen 26-v nainen.
Vierailija kirjoitti:
Eivät miehet välttämättä niitä tekstejä lue. Osalle riittää, että profiilissa lukee "nainen" :D meinaan jos profiili on minuutin vanha ja heti mieheltä tulee miltei kahden A4:n verran tekstiä, voi varmuudella sanoa että sama ketjuviesti lähtee tasan kaikille. Kokemusta on.
Sama kokemus. Sivustolla päivystää lauma miehiä, jotka laittavat saman geneerisen aloitusviestin joka ikiselle naisprofiilille samalla sekunnilla, kuin se ilmestyy nettiin. Olen tehnyt useamman kerran uuden profiilin ja aina sama juttu. Sitten miehet tehtailevat testiprofiileja naisina esiintyen ja tulevat nettiin parkumaan, että nainen saa heti kymmeniä viestejä kun mies ei saa yhtään. Niin, se johtuu siitä että naiset eivät spämmää.
jkljdlksjkldsjdlkas kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tunnen lähipiiristä muutaman jolla on vanha ilmotus Suomi24:llä. Ovat sinkkuja potkastuaan sikamiehensä ulkoruokintaan. Miehiltä tulvii viestejä riippumatta siitä mitä on laittanut kriteereiksi. Näkee että sama tekstipötkö on lähetetty kaikille naisille. Yksikään mies ei ole ilmoituksen luettuaan kiinnostunut ihmisestä ilmoituksen takana vaan heille selvästi kelpaisi kuka tahansa nainen.
Tämä.
Jos kuka tahansa nainen kelpaa miehelle, niin tuskinpa on mitään parisuhdetta tai elämänkumppanuutta hakemassa. Sellaiseen vaaditaan jo vähän muutakin kuin pelkkä naissukupuoli.
Nettideitit on muutenkin epämääräisiä paikkoja. Kannattaa varmaan oikeasta elämästä etsiä se kumppani.
No jos nettideitti tuntuu epämääräiseltä paikalta, ei sinne tosiaan kannata tunkea. Osalle toimii hyvin. Paremmin kuin "oikea elämä".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eivät miehet välttämättä niitä tekstejä lue. Osalle riittää, että profiilissa lukee "nainen" :D meinaan jos profiili on minuutin vanha ja heti mieheltä tulee miltei kahden A4:n verran tekstiä, voi varmuudella sanoa että sama ketjuviesti lähtee tasan kaikille. Kokemusta on.
Sama kokemus. Sivustolla päivystää lauma miehiä, jotka laittavat saman geneerisen aloitusviestin joka ikiselle naisprofiilille samalla sekunnilla, kuin se ilmestyy nettiin. Olen tehnyt useamman kerran uuden profiilin ja aina sama juttu. Sitten miehet tehtailevat testiprofiileja naisina esiintyen ja tulevat nettiin parkumaan, että nainen saa heti kymmeniä viestejä kun mies ei saa yhtään. Niin, se johtuu siitä että naiset eivät spämmää.
Siinäpä se onkin, kun pitäs tehdä töitä sen suhteen eteen ja etsiä aktiivisesti puolisoa. Ei vastailla kelle sattuu miehille.
Ihan varmasti, jos on ennakkoluulot sellaisia ettei sieltä kunnon miestä löydy, ni ei varmasti löydykään.
Miks te siellä sit olette, jos kuvittelette kaikkien olevan spämmääjä "mulle käy kaikki" luusereita?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siinäpä se onkin, kun pitäs tehdä töitä sen suhteen eteen ja etsiä aktiivisesti puolisoa. Ei vastailla kelle sattuu miehille.
En minä aio tehdä suhteen eteen töitä. Tapailun ja seurustelun kuuluu olla mukavaa, ei raatamista hiki otsalla. Vastailen kyllä "kelle sattuu miehille", jos sattuvat minua miellyttämään. Ilmiselvät massaviestit eivät miellytä.
Mulla on ollut Ilmo pariinkiin oteeseen mutta olen miesten silmissä mummo 39v niin jokunen vastaus on tullut.yksi lapsi,mitat 161cm 55kg,en polta,pitkät hiukset,ei tatuointeja,ei lemmikkejä,lastenhoitaja,ei menneisyys taakkana jne. Kirjottelijat varattuja,fyysinen vamma,paljon nuorempia jne
Vierailija kirjoitti:
Ihan sama mitä sinne kirjoittaa, ei miehet niitä lue vaan vastaavat kaikille joilla on riittävän pieni paino eikä ole lapsia. Turha asettaa mitään ehtoja millaisille miehille ei ainakaan aio vastata, miehet ei niistä välitä kun kuvittelevat olevansa niin erinomaisia että kelpaavat kaikille naisille.
Juuri näin se menee. Ei meitä kiinnosta akkojen tyhjän kotkotukset.
Sinkkumies
nainen78 kirjoitti:
Mulla on ollut Ilmo pariinkiin oteeseen mutta olen miesten silmissä mummo 39v niin jokunen vastaus on tullut.yksi lapsi,mitat 161cm 55kg,en polta,pitkät hiukset,ei tatuointeja,ei lemmikkejä,lastenhoitaja,ei menneisyys taakkana jne. Kirjottelijat varattuja,fyysinen vamma,paljon nuorempia jne
Olet saanut oman tasosi vastauksia siis, mutta ei kelpaa?
Toisten lapsien kasvattaminen on aina este ja sitä voit verrata noihin vammoihin yms.
Sinkkumies
Mulla oli ilmoitus sivustolla noin 10 vuotta sitten, aika paljon kuvallisia miehiä. No, mies löytyi kuitenkin baarista. Erottiin ja kävin sivustolla. Siis samoja naamoja siellä vieläkin!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En minä aio tehdä suhteen eteen töitä. Tapailun ja seurustelun kuuluu olla mukavaa, ei raatamista hiki otsalla. Vastailen kyllä "kelle sattuu miehille", jos sattuvat minua miellyttämään. Ilmiselvät massaviestit eivät miellytä.
Nii, se on tätä nykyaikaa. Ihastutaan, mennään naimisiin, tehdään lapsia ja sit huomataan, et eihän tää ihminen ole mulle yhtään sopiva.
Vierailija kirjoitti:
Mulla oli ilmoitus sivustolla noin 10 vuotta sitten, aika paljon kuvallisia miehiä. No, mies löytyi kuitenkin baarista. Erottiin ja kävin sivustolla. Siis samoja naamoja siellä vieläkin!
Minä huomasin naisista saman, vaikkei ihan noin kauan taukoa olekaan ollu. Samat naamat, samat nimimerkit tai sit ne on vaihtaneet nimimerkkiä :) Voihan ne olla uudella kierroksella kuin sinäkin.
Jo teini-ikäinen...ja minusta varmasti ymmärtää aika pian että olen aika itsenäinen,kenenkään rahojen perään en ole.minulle on tärkeää oma asunto ja en alkaisi kenenkään armoille joten sellaistakaan viestiä minusta ei saa vaikka lapsi onkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan sama mitä sinne kirjoittaa, ei miehet niitä lue vaan vastaavat kaikille joilla on riittävän pieni paino eikä ole lapsia. Turha asettaa mitään ehtoja millaisille miehille ei ainakaan aio vastata, miehet ei niistä välitä kun kuvittelevat olevansa niin erinomaisia että kelpaavat kaikille naisille.
Juuri näin se menee. Ei meitä kiinnosta akkojen tyhjän kotkotukset.
Sinkkumies
Silti kiinnostaa laittaa viestejä vaikka profiilin lukemalla selviäisi että vastausta ei tule.
Kyllä taas naurattaa tämä miesten monkuminen siitä miten helppoa naisilla on nettitreffisivuilla. Itselläni (naisena siis) oli on/off profiili melkein kymmenen vuotta suomi24:ssä eikä viestejä tullut vaikka kuin hyvin yritin profiilia kirjoittaa.
Itse lähettelin viestejä miehille mutta muistaakseni yhteenkään ei vastattu.
Että ihan turha märistä siellä kuinka miehillä on niin vaikeaa.