Lapsen kaveri laittelee minulle whatsapp-viestejä
Mitä teen, minusta tuntuu oudolta. En halua edes vastata niihin. Viestit ovat kiertoviestejä tai valokuvia vaikka kampaamon jälkeen. Lapseni ei vietä paljonkaan aikaa tämän kyseisen lapsen kanssa.
Kommentit (11)
Älä tee mitään. Viestit loppuu aikanaan, älä siis nosta äläkkää.
Luulee laittavansa ne lapsellesi? Mulle tulee kanssa, mutta lapsi on joskus käyttänyt puhelintani joten kaverit luulee laittavansa viestejä lapselleni.
Anna laittaa ja laita itsekin joskus hänelle. Tuskin se häiritsee. Mullakin on pari tyttären kaveria Instagramissa kavereina, loput muutaman kymmentä eivät ole. Jostain syystä tuo lapsi haluaa viestitellä kanssasi, typerää tyrmätä hänet pelkästään sillä että on lapsi.
Onko Whatsupissa mitään esittelytekstiä johon voisit laittaa että keiden kanssa olet ajatellut sovelluksellasi viestitellä. Esimerkikis Instagramia käyttävät, joilla ei ole julkinen profiili, laittavat usein että lähimmät ystävät ja sukulaiset tms.
Vierailija kirjoitti:
Luulee laittavansa ne lapsellesi? Mulle tulee kanssa, mutta lapsi on joskus käyttänyt puhelintani joten kaverit luulee laittavansa viestejä lapselleni.
Tämä selvittettiin jo kampaamokuvien osalta, kun näytin omalla lapselle ja kysyin saiko hän myös kuvat. Ei ollu lähettänyt. Kun tiedusteltiin syytä, niin oli halunnu lähettää vain minulle ja nimenomaan minulle, ei lapselleni.
Tuli mieleen että se kaipaa huomiota joltain aikuiselta, ei ehkä kotona saa sitä. Lähinnä käy sääliksi :(
Älä tosiaan tee mitään. Mitä se sinua haittaa, vaikka lähettelee? Älä vastaa. Et noteeraa mitenkään.
Vierailija kirjoitti:
Älä tosiaan tee mitään. Mitä se sinua haittaa, vaikka lähettelee? Älä vastaa. Et noteeraa mitenkään.
Tuntuu vaan omituiselta. En tykkäisi jos oma lapseni laittelisi kuviaan jollekin aikuiselle. Kiertoviestit on ärsyttäviä. Ei nyt varsinaisesti mitään haittaakaan.
Vierailija kirjoitti:
Tuli mieleen että se kaipaa huomiota joltain aikuiselta, ei ehkä kotona saa sitä. Lähinnä käy sääliksi :(
Mä mietin samaa... halusi aikuiselta kehuja uudesta tukasta ym. Onko hänellä kavereita? Pyytäkää joskus leikkimään teille, ehkä huomionhaku helpottaa jos saa seuraa.
Se ei onneksi ole sun lapsi. SA et voi vaikuttaa siihen mitenkään. En minäkään tykkäisi, jos oma tyttö laittelisi vieraalle aikuiselle viestejä, mutta olen jo aikaa oppinut, etten ala kasvattaa muiden lapsia. Ja äläkkä vaan olisi kiusallinen tytöllesi. Anna siis vain olla.
Estä se.