Anu Sauk........Saagim
Voisiko joku mennä ja palauttaa tuon elähtäneen ylimielisen itsestään liikoja kuvittelevan eukon takaisin maan pinnalle?
Kommentit (32)
Anu saagim haukkua, eihän hänessä muuten olisi mitään kiinnostavaa. Livetrollihan hän on.
Vierailija kirjoitti:
Anu sanoi, että itsetunnoton ihminen on ruma. Ei mielestäni ollut kovin väärässä.
Näköjään myös itsetunnon omaava (jos Anus Aagimilla sellainen on) voi olla ruma. Sekä sisältä että ulkoa.
Veitola heittelee itsekin ihmisistä ja ihmisille mitä sattuu.
Ihmettelen tätä "julkkisnaisten" sympatiakampanjaa, mutta niinhän se on, että kaveria ei jätetä. Vai olisiko niin, että pidä ystävä lähellä, mutta vihollinen vieläkin lähempänä.
Vierailija kirjoitti:
Oikeassahan tuo Sagim on, valitettavasti.
Onko se sinuakin rumaksi nimitellyt?
Vierailija kirjoitti:
Sen kuvan perusteella, minkä Anu Saagim on itsestään antanut, hän vaikuttaa hirveältä ihmiseltä. Ilkeä, pahantahtoinen ja jopa jotenkin katkera. Voi kun ymmärtäisi pysyä siellä Virossa.
"No kun soomelaiset ei ummarra mun lappää, mikä on vaan vitsi, hekoheko, meilla Eestissa mennaan paskallekin korkokengissa, me nut vaan ollaan sellaasia. En ma mitaan pahaa oikeasti tarkoota, kun tuulipuvuista moitin. Olette niin tosikkoita vaan".
Ei ole pakko tänne tulla! Voi ihan siellä kotikonnuilla oleilla. Ei kukaan kaipaa!
Nykyisessä muovisessa maailmassa kenen tahansa on helppo hommata tekotukkaa, -ripseä, -rusketusta, -kynttä, -tissiä ja olla olevinaan niin kaunis.
Mutta se kaikki on vain pintaa ja hyvin nopeasti katoavaista.
Sisäinen kauneus kestää läpi elämän - harmi vain että yhä harvemmalla sitä on. Kun jokaine n muistaisi, että se mitä suustasi päästät kertoo tasan sinusta itsestäsi, ei kenestäkään muusta. Toisia haukkuva ei voi olla itse kovin onnellinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sen kuvan perusteella, minkä Anu Saagim on itsestään antanut, hän vaikuttaa hirveältä ihmiseltä. Ilkeä, pahantahtoinen ja jopa jotenkin katkera. Voi kun ymmärtäisi pysyä siellä Virossa.
"No kun soomelaiset ei ummarra mun lappää, mikä on vaan vitsi, hekoheko, meilla Eestissa mennaan paskallekin korkokengissa, me nut vaan ollaan sellaasia.
Miksi koko ajan puhutaan virolaiset naiset, suomalaiset naiset. Entä virolaiset miehet? Ovatko hekin ihan ylimaallisia olentoja? Komeudessaan ja tyylikyydessään vailla vertaa? Menevät paskallekin viimeisen päälle tällättyinä?
Haluan keskustelua virolaisista miehistä. Olen kyllästynyt tähän naiset sitä ja naiset tätä, naisten tuulipuvut, naisten rypyt, naisten tyylittömyys, naisten kengät, jne.
Anu on vaan nyt mielissään kun sai sanomisillaan tällaisen somehuomion. Miten se sanonta nyt oli, oli hyvää tai huonoa kunhan jotain kirjoitetaan.
Vierailija kirjoitti:
Miksi koko ajan puhutaan virolaiset naiset, suomalaiset naiset. Entä virolaiset miehet? Ovatko hekin ihan ylimaallisia olentoja? Komeudessaan ja tyylikyydessään vailla vertaa? Menevät paskallekin viimeisen päälle tällättyinä?
Haluan keskustelua virolaisista miehistä. Olen kyllästynyt tähän naiset sitä ja naiset tätä, naisten tuulipuvut, naisten rypyt, naisten tyylittömyys, naisten kengät, jne.
No just niin! Ei nyt omaan silmään mitenkään häikäise tuo virolaismiesten komeus. Komeitahan niitten on pakko olla kun virolaisnaiset jaksaa itsestään niin kovin huolehtia ja sipsutella korkokengissä. Anteeksi, tämä oli ilkeä kommentti, vajosin Saagimin tasolle.
On siinä meillä kaksi naista, jotka ovat jääneet ilman, kun hyväsydämisyyttä ja lämminhenkisyyttä on jaettu: Anu S. ja Lola O.
Milloin nämä kaksi ovat onnistuneet sanomaan jotain empaattista ja kohottavaa? Kertokaa, jos joku sattuu tietämään!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anu sanoi, että itsetunnoton ihminen on ruma. Ei mielestäni ollut kovin väärässä.
Näköjään myös itsetunnon omaava (jos Anus Aagimilla sellainen on) voi olla ruma. Sekä sisältä että ulkoa.
Tässä näkyy taas tämänkin keskustelijan älyllinen taso. Ensin itse haukkuu ulkonäön haukkujaa, ja sitten vääntää idioottimaista pilkkaa toisen nimestä. Tosi kypsää.
En tykkää Saagimista, enkä Veitolasta. Veitola oli aikanaan ihan samanlainen töyksäyttelijä, kuin Saagim. Anulla ei olisi kyllä varaa haukkua Mariaa rumaksi, kun ei itsekään ole mikään kaunotar, eikä Maria edes ole ruma.