Olen 162cm/50kg
Kommentit (16)
Joo, nyt äkkiä syömään! Sun pitää painaa vähintään 62 kiloa.
Mä oon 167/ 51
Vois parisen kiloa vielä pudottaa.
Et. Itse painoin nuorena suunnilleen tuon verran tai jopa pari kiloa alle, enkä ollut ollenkaan laihan näköinen. Hoikka ja kurvikas kyllä, laiha ei. Nyt painan 63 kg ja on kamala pömppömaha ja makkaraa vatsalla ja selässä :(
itse olen 168, 50kg ja aina ollut yhtä laiha. Verta en luovuttaisi mutta muuten ei ole haitannut. onhan se vähän ikävää kun on vartalonmyötäisiä vaatteita ja kuulee kommentteja että oletpa laiha ja syötkö tarpeeksi mutta eipä tuo haittaa.
Olen alipainoinen ja syön kuin hevonen että en tiedä mistä johtuu, ehkä tämän on vaan se oma normaali.
Oon 162/60 ja painaisin mielelläni 5 kg vähemmän, mutta 50-kiloisena pitäisin itseäni liian laihana. Ehkä... Lihaksista pitäis jo silloin ottaa.
On liian laiha ei ole hehkeän näköistä . Ballerina luisevuus on rumaa.
Ei missään tapauksessa liian laiha ainakaan mittojen puolesta. Tietenkin jos olet jykevä rakenteeltasi, niin silloin voit olla liian laiha. Hoikkana naisena ennemminkin ylimääräistä kuin liian laiha.
Vierailija kirjoitti:
Olet liian lyhyt.
Liian lyhyt mihin?
Ap olisi venäjällä ihan keskiverto. Täällä pitää painaa vähintään 60kg että on "normaali" mutta normaali ei ole sama kuin "ihanne"
No et :D